Mit várhatunk el egy elsőéves egyetemistától 2024-től? A matematika érettségi vizsgakövetelmény változásainak elemzése
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2024
|
Sorozat: | II. Csernyák László konferencia közleményei
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29180/978-615-6342-90-4_21 |
Kulcsszavak: | Oktatás matematika érettségi vizsga új követelmények |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2356 |
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | publ2356 | ||
005 | 20241219104250.0 | ||
008 | 241219s2024 hu o 000 zxx d | ||
020 | |a 978-615-6342-90-4 | ||
024 | |a 10.29180/978-615-6342-90-4_21 |2 doi | ||
040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
100 | 1 | |a Sándor Zoltán | |
245 | 1 | 4 | |a Mit várhatunk el egy elsőéves egyetemistától 2024-től? |b A matematika érettségi vizsgakövetelmény változásainak elemzése |c Sándor Zoltán |h [elektronikus dokumentum] |
260 | |a Budapesti Gazdasági Egyetem |b Budapest |c 2024 | ||
300 | |a 241-251 | ||
490 | 0 | |a II. Csernyák László konferencia közleményei | |
520 | 3 | |a Jelen kutatásban megvizsgálásra kerültek a régi és az új matematika érettségi vizsgakövetelményeinek különbségei. Az elemzés során kiderültek, hogy témakörönként melyek azok a kompetenciák és melyek azok a vizsgakövetelmények, amelyek kikerültek, bekerültek vagy esetleg átkerültek középszintről emelt szintre, vagy fordítva. | |
650 | 4 | |a neveléstudományok | |
695 | |a Oktatás | ||
695 | |a matematika | ||
695 | |a érettségi vizsga | ||
695 | |a új követelmények | ||
700 | 1 | |a Losonczi Attila |e aut | |
700 | 1 | |a Talata István |e aut | |
856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2356/1/21.cikk_II.Cserny%C3%A1k_L%C3%A1szl%C3%B3_Konf_K%C3%B6zlem%C3%A9nyei.pdf |z Dokumentum-elérés |