Informatika vs. Digitális kultúra! A 2024-es új digitális kultúra érettségi vizsgakövetelményeinek elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Sándor Zoltán
Keresztes Éva Réka
Losonczi Attila
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2024
Sorozat:II. Csernyák László konferencia közleményei
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-90-4_22

Kulcsszavak:Oktatás
informatika
digitális kultúra
érettségi vizsga
új követelmények
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2357

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ2357
005 20241219104613.0
008 241219s2024 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-90-4 
024 |a 10.29180/978-615-6342-90-4_22  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Sándor Zoltán 
245 1 0 |a Informatika vs. Digitális kultúra!  |b A 2024-es új digitális kultúra érettségi vizsgakövetelményeinek elemzése  |c Sándor Zoltán  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest  |c 2024 
300 |a 252-262 
490 0 |a II. Csernyák László konferencia közleményei 
520 3 |a Jelen kutatásban megvizsgálásra kerültek a régi informatika és az új digitális kultúra érettségi vizsgakövetelményeinek különbségei. Az elemzés során kiderültek, hogy témakörönként melyek azok a kompetenciák és melyek azok a vizsgakövetelmények, amelyek kikerültek, bekerültek vagy esetleg átkerültek középszintről emelt szintre, vagy fordítva 
650 4 |a neveléstudományok 
695 |a Oktatás 
695 |a informatika 
695 |a digitális kultúra 
695 |a érettségi vizsga 
695 |a új követelmények 
700 1 |a Keresztes Éva Réka  |e aut 
700 1 |a Losonczi Attila  |e aut 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2357/1/22.cikk_II.Cserny%C3%A1k_L%C3%A1szl%C3%B3_Konf_K%C3%B6zlem%C3%A9nyei.pdf  |z Dokumentum-elérés