Sakk és matematika Gamifikáció az oktatás különböző szintjein
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| Dokumentumtípus: | Könyv része |
| Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2024
|
| Sorozat: | II. Csernyák László konferencia közleményei
|
| Tárgyszavak: | |
| doi: | 10.29180/978-615-6342-90-4_25 |
| Kulcsszavak: | gamifikáció sakk matematika didaktika oktatás |
| Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2360 |
| Kivonat: | Az alfa generáció („digitális bébik”) és a jelenlegi a Z generációhoz tartozó középiskolások és egyetemisták („digitális bennszülöttek”) számára az oktatás területén is új módszerek alkalmazása szükséges. A sakk és matematika játék alapú tanulás, játékosítás módszerének három alapvető eleme az ideális beszintezés, az optimális terhelés és a jutalmazási rendszer. Segítségével a tanulók tananyag iránti motivációjának felkeltése a cél, valamint a kompetenciák, a problémamegoldó képesség, a kritikai gondolkodás fejlesztése. Alkalmazásával a diákok aktívabban részt vesznek a feladatok megoldásban, beleélik magukat a játékba, javulhatnak tanulási eredményeik. |
|---|---|
| Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 285-292 |
| ISBN: | 10.29180/978-615-6342-90-4 |