Sakk és matematika Gamifikáció az oktatás különböző szintjein
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| Dokumentumtípus: | Könyv része |
| Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2024
|
| Sorozat: | II. Csernyák László konferencia közleményei
|
| Tárgyszavak: | |
| doi: | 10.29180/978-615-6342-90-4_25 |
| Kulcsszavak: | gamifikáció sakk matematika didaktika oktatás |
| Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2360 |
MARC
| LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | publ2360 | ||
| 005 | 20241219105633.0 | ||
| 008 | 241219s2024 hu o 000 zxx d | ||
| 020 | |a 10.29180/978-615-6342-90-4 | ||
| 024 | |a 10.29180/978-615-6342-90-4_25 |2 doi | ||
| 040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
| 100 | 1 | |a Misetáné Burján Anita | |
| 245 | 1 | 0 | |a Sakk és matematika |b Gamifikáció az oktatás különböző szintjein |c Misetáné Burján Anita |h [elektronikus dokumentum] |
| 260 | |a Budapesti Gazdasági Egyetem |b Budapest |c 2024 | ||
| 300 | |a 285-292 | ||
| 490 | 0 | |a II. Csernyák László konferencia közleményei | |
| 520 | 3 | |a Az alfa generáció („digitális bébik”) és a jelenlegi a Z generációhoz tartozó középiskolások és egyetemisták („digitális bennszülöttek”) számára az oktatás területén is új módszerek alkalmazása szükséges. A sakk és matematika játék alapú tanulás, játékosítás módszerének három alapvető eleme az ideális beszintezés, az optimális terhelés és a jutalmazási rendszer. Segítségével a tanulók tananyag iránti motivációjának felkeltése a cél, valamint a kompetenciák, a problémamegoldó képesség, a kritikai gondolkodás fejlesztése. Alkalmazásával a diákok aktívabban részt vesznek a feladatok megoldásban, beleélik magukat a játékba, javulhatnak tanulási eredményeik. | |
| 650 | 4 | |a neveléstudományok | |
| 695 | |a gamifikáció | ||
| 695 | |a sakk | ||
| 695 | |a matematika | ||
| 695 | |a didaktika | ||
| 695 | |a oktatás | ||
| 856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2360/1/25.cikk_II.Cserny%C3%A1k_L%C3%A1szl%C3%B3_Konf_K%C3%B6zlem%C3%A9nyei.pdf |z Dokumentum-elérés |