Sakk és matematika Gamifikáció az oktatás különböző szintjein

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Misetáné Burján Anita
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2024
Sorozat:II. Csernyák László konferencia közleményei
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-90-4_25

Kulcsszavak:gamifikáció
sakk
matematika
didaktika
oktatás
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2360

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ2360
005 20241219105633.0
008 241219s2024 hu o 000 zxx d
020 |a 10.29180/978-615-6342-90-4 
024 |a 10.29180/978-615-6342-90-4_25  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Misetáné Burján Anita 
245 1 0 |a Sakk és matematika  |b Gamifikáció az oktatás különböző szintjein  |c Misetáné Burján Anita  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest  |c 2024 
300 |a 285-292 
490 0 |a II. Csernyák László konferencia közleményei 
520 3 |a Az alfa generáció („digitális bébik”) és a jelenlegi a Z generációhoz tartozó középiskolások és egyetemisták („digitális bennszülöttek”) számára az oktatás területén is új módszerek alkalmazása szükséges. A sakk és matematika játék alapú tanulás, játékosítás módszerének három alapvető eleme az ideális beszintezés, az optimális terhelés és a jutalmazási rendszer. Segítségével a tanulók tananyag iránti motivációjának felkeltése a cél, valamint a kompetenciák, a problémamegoldó képesség, a kritikai gondolkodás fejlesztése. Alkalmazásával a diákok aktívabban részt vesznek a feladatok megoldásban, beleélik magukat a játékba, javulhatnak tanulási eredményeik. 
650 4 |a neveléstudományok 
695 |a gamifikáció 
695 |a sakk 
695 |a matematika 
695 |a didaktika 
695 |a oktatás 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2360/1/25.cikk_II.Cserny%C3%A1k_L%C3%A1szl%C3%B3_Konf_K%C3%B6zlem%C3%A9nyei.pdf  |z Dokumentum-elérés