Sakk és matematika Gamifikáció az oktatás különböző szintjein
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2024
|
Sorozat: | II. Csernyák László konferencia közleményei
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29180/978-615-6342-90-4_25 |
Kulcsszavak: | gamifikáció sakk matematika didaktika oktatás |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2360 |
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | publ2360 | ||
005 | 20241219105633.0 | ||
008 | 241219s2024 hu o 000 zxx d | ||
020 | |a 10.29180/978-615-6342-90-4 | ||
024 | |a 10.29180/978-615-6342-90-4_25 |2 doi | ||
040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
100 | 1 | |a Misetáné Burján Anita | |
245 | 1 | 0 | |a Sakk és matematika |b Gamifikáció az oktatás különböző szintjein |c Misetáné Burján Anita |h [elektronikus dokumentum] |
260 | |a Budapesti Gazdasági Egyetem |b Budapest |c 2024 | ||
300 | |a 285-292 | ||
490 | 0 | |a II. Csernyák László konferencia közleményei | |
520 | 3 | |a Az alfa generáció („digitális bébik”) és a jelenlegi a Z generációhoz tartozó középiskolások és egyetemisták („digitális bennszülöttek”) számára az oktatás területén is új módszerek alkalmazása szükséges. A sakk és matematika játék alapú tanulás, játékosítás módszerének három alapvető eleme az ideális beszintezés, az optimális terhelés és a jutalmazási rendszer. Segítségével a tanulók tananyag iránti motivációjának felkeltése a cél, valamint a kompetenciák, a problémamegoldó képesség, a kritikai gondolkodás fejlesztése. Alkalmazásával a diákok aktívabban részt vesznek a feladatok megoldásban, beleélik magukat a játékba, javulhatnak tanulási eredményeik. | |
650 | 4 | |a neveléstudományok | |
695 | |a gamifikáció | ||
695 | |a sakk | ||
695 | |a matematika | ||
695 | |a didaktika | ||
695 | |a oktatás | ||
856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2360/1/25.cikk_II.Cserny%C3%A1k_L%C3%A1szl%C3%B3_Konf_K%C3%B6zlem%C3%A9nyei.pdf |z Dokumentum-elérés |