Játékalapú tanulás az improprius integrálok témakörében A Kék Jeti didaktikai kártyajáték hatékonyságának vizsgálata
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2024
|
Sorozat: | II. Csernyák László konferencia közleményei
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29180/978-615-6342-90-4_27 |
Kulcsszavak: | játékalapú tanulás improprius integrálok didaktikai játék összehasonlító kritériumok |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2362 |
Kivonat: | A Kék Jeti didaktikai kártyajáték célja az improprius integrálokra vonatkozó összehasonlító kritériumok helyes alkalmazásának támogatása. Hozzájárulását a tanulási folyamat sikeréhez egy komplex felmérés keretein belül vizsgáltuk, melynek eredményei azt igazolták, hogy a Kék Jeti hatékony segédeszközként alkalmazható a konvergencia és divergencia fogalmak tisztázásában, továbbá a majorálás és a minorálás módszereinek elsajátításában |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 304-316 |
ISBN: | 978-615-6342-90-4 |