Játékalapú tanulás az improprius integrálok témakörében A Kék Jeti didaktikai kártyajáték hatékonyságának vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Palencsár Enikő
Szilágyi Szilvia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2024
Sorozat:II. Csernyák László konferencia közleményei
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-90-4_27

Kulcsszavak:játékalapú tanulás
improprius integrálok
didaktikai játék
összehasonlító kritériumok
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2362

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ2362
005 20241219110403.0
008 241219s2024 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-90-4 
024 |a 10.29180/978-615-6342-90-4_27  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Palencsár Enikő 
245 1 0 |a Játékalapú tanulás az improprius integrálok témakörében  |b A Kék Jeti didaktikai kártyajáték hatékonyságának vizsgálata  |c Palencsár Enikő  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest  |c 2024 
300 |a 304-316 
490 0 |a II. Csernyák László konferencia közleményei 
520 3 |a A Kék Jeti didaktikai kártyajáték célja az improprius integrálokra vonatkozó összehasonlító kritériumok helyes alkalmazásának támogatása. Hozzájárulását a tanulási folyamat sikeréhez egy komplex felmérés keretein belül vizsgáltuk, melynek eredményei azt igazolták, hogy a Kék Jeti hatékony segédeszközként alkalmazható a konvergencia és divergencia fogalmak tisztázásában, továbbá a majorálás és a minorálás módszereinek elsajátításában 
650 4 |a matematika- és számítástudományok 
695 |a játékalapú tanulás 
695 |a improprius integrálok 
695 |a didaktikai játék 
695 |a összehasonlító kritériumok 
700 1 |a Szilágyi Szilvia  |e aut 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2362/2/27.cikk_II.Cserny%C3%A1k_L%C3%A1szl%C3%B3_Konf_K%C3%B6zlem%C3%A9nyei.pdf  |z Dokumentum-elérés