Az oktatási technológia elfogadása Indiában

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Preeti, Goel
Animesh, Singh
Mahesh Kumar, Singh
Bánhalmi Árpád
Format: Book part
Published: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2024
Series:II. Csernyák László konferencia közleményei
Subjects:
doi:10.29180/978-615-6342-90-4_29

Kulcsszavak:oktatási technológia
EdTech
új oktatáspolitika
oktatási eredmények
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2364

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ2364
005 20241219111158.0
008 241219s2024 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-90-4 
024 |a 10.29180/978-615-6342-90-4_29  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Preeti, Goel 
245 1 3 |a Az oktatási technológia elfogadása Indiában  |c Preeti, Goel  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest  |c 2024 
300 |a 331-345 
490 0 |a II. Csernyák László konferencia közleményei 
520 3 |a A globális technológiai fejlődés az oktatási ágazatban is a technológia alkalmazását eredményezte a tanítási-tanulási folyamatban. Mivel az EdTech (Educational Technology – oktatási technológia) innovatív módszereket kínál az oktatási eredmények javítására, a technológia beépítése az oktatásba egyre inkább előtérbe kerül. Az EdTech-ágazat már a COVID-19 előtt elkezdett növekedni, de a világjárvány kitörése és az Új Oktatási Politika 2020 felgyorsította az EdTech-ágazat bővülését Indiában. Mindazonáltal ahhoz, hogy az EdTech fenntartható hatást gyakoroljon az indiai gazdaságra, elengedhetetlen, hogy megértsük az elfogadását befolyásoló tényezőket. Ez a tanulmány az oktatási technológia indiai elfogadását vizsgálja, és azokkal a kulcsfontosságú elemekkel foglalkozik, amelyek befolyásolják az elfogadást, és így leírást ad a döntéshozóknak az oktatási eredmények javításához, hogy a fenntartható gazdaság növekedésének katalizátoraként szolgáljon 
650 4 |a szociológiai tudományok 
695 |a oktatási technológia 
695 |a EdTech 
695 |a új oktatáspolitika 
695 |a oktatási eredmények 
700 1 |a Animesh, Singh  |e aut 
700 1 |a Mahesh Kumar, Singh  |e aut 
700 1 |a Bánhalmi Árpád  |e aut 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2364/1/29.cikk_II.Cserny%C3%A1k_L%C3%A1szl%C3%B3_Konf_K%C3%B6zlem%C3%A9nyei.pdf  |z Dokumentum-elérés