Az oktatási technológia elfogadása Indiában
Saved in:
Main Authors: | |
---|---|
Format: | Book part |
Published: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2024
|
Series: | II. Csernyák László konferencia közleményei
|
Subjects: | |
doi: | 10.29180/978-615-6342-90-4_29 |
Kulcsszavak: | oktatási technológia EdTech új oktatáspolitika oktatási eredmények |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2364 |
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | publ2364 | ||
005 | 20241219111158.0 | ||
008 | 241219s2024 hu o 000 zxx d | ||
020 | |a 978-615-6342-90-4 | ||
024 | |a 10.29180/978-615-6342-90-4_29 |2 doi | ||
040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
100 | 1 | |a Preeti, Goel | |
245 | 1 | 3 | |a Az oktatási technológia elfogadása Indiában |c Preeti, Goel |h [elektronikus dokumentum] |
260 | |a Budapesti Gazdasági Egyetem |b Budapest |c 2024 | ||
300 | |a 331-345 | ||
490 | 0 | |a II. Csernyák László konferencia közleményei | |
520 | 3 | |a A globális technológiai fejlődés az oktatási ágazatban is a technológia alkalmazását eredményezte a tanítási-tanulási folyamatban. Mivel az EdTech (Educational Technology – oktatási technológia) innovatív módszereket kínál az oktatási eredmények javítására, a technológia beépítése az oktatásba egyre inkább előtérbe kerül. Az EdTech-ágazat már a COVID-19 előtt elkezdett növekedni, de a világjárvány kitörése és az Új Oktatási Politika 2020 felgyorsította az EdTech-ágazat bővülését Indiában. Mindazonáltal ahhoz, hogy az EdTech fenntartható hatást gyakoroljon az indiai gazdaságra, elengedhetetlen, hogy megértsük az elfogadását befolyásoló tényezőket. Ez a tanulmány az oktatási technológia indiai elfogadását vizsgálja, és azokkal a kulcsfontosságú elemekkel foglalkozik, amelyek befolyásolják az elfogadást, és így leírást ad a döntéshozóknak az oktatási eredmények javításához, hogy a fenntartható gazdaság növekedésének katalizátoraként szolgáljon | |
650 | 4 | |a szociológiai tudományok | |
695 | |a oktatási technológia | ||
695 | |a EdTech | ||
695 | |a új oktatáspolitika | ||
695 | |a oktatási eredmények | ||
700 | 1 | |a Animesh, Singh |e aut | |
700 | 1 | |a Mahesh Kumar, Singh |e aut | |
700 | 1 | |a Bánhalmi Árpád |e aut | |
856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2364/1/29.cikk_II.Cserny%C3%A1k_L%C3%A1szl%C3%B3_Konf_K%C3%B6zlem%C3%A9nyei.pdf |z Dokumentum-elérés |