Felsőoktatási intézményekben alkalmazott fenntartható gyakorlatokkal kapcsolatos hallgatói percepciók összehasonlító elemzése állami és magánegyetemek tanulmányozása
Elmentve itt :
| Szerzők: | |
|---|---|
| Dokumentumtípus: | Könyv része |
| Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2024
|
| Sorozat: | II. Csernyák László konferencia közleményei
|
| Tárgyszavak: | |
| doi: | 10.29180/978-615-6342-90-4_31 |
| Kulcsszavak: | fenntartható intézmények felsőoktatási intézmény hallgatók megítélése fenntarthatóság állami egyetem magánegyetemm |
| Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2366 |
MARC
| LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | publ2366 | ||
| 005 | 20241219112131.0 | ||
| 008 | 241219s2024 hu o 000 zxx d | ||
| 020 | |a 10.29180/978-615-6342-90-4 | ||
| 024 | |a 10.29180/978-615-6342-90-4_31 |2 doi | ||
| 040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
| 100 | 1 | |a Simran, Kaur | |
| 245 | 1 | 0 | |a Felsőoktatási intézményekben alkalmazott fenntartható gyakorlatokkal kapcsolatos hallgatói percepciók összehasonlító elemzése |b állami és magánegyetemek tanulmányozása |c Simran, Kaur |h [elektronikus dokumentum] |
| 260 | |a Budapesti Gazdasági Egyetem |b Budapest |c 2024 | ||
| 300 | |a 356-370 | ||
| 490 | 0 | |a II. Csernyák László konferencia közleményei | |
| 520 | 3 | |a A tanulmány célja a felsőoktatási intézmények fenntarthatósági szintjével kapcsolatos hallgatói felfogás értékelése és összehasonlítása volt. Az adatokat 800 olyan hallgatótól gyűjtöttük, akik jelenleg állami vagy magán felsőoktatási intézményekben tanulnak. A fenntarthatóságra irányuló hallgatói percepciók értékeléséhez négy tényezőt vizsgáltunk: a kampusz fenntarthatósága, a környezeti információk, a hallgatók fenntarthatóságban való részvétele, valamint az egyetem szerepe a fenntartható fejlődésben. Az ANOVA eredmények azt mutatják, hogy statisztikailag szignifikáns különbségek vannak a magán és állami felsőoktatási intézmények átlagos pontszámai között a fenntartható gyakorlatok minden dimenziójában. A jövőben az elemzés kiterjeszthető más változókra is, mint az egyéni tényezők, demográfiai tényezők és helyzetfüggő vonatkozások | |
| 650 | 4 | |a neveléstudományok | |
| 695 | |a fenntartható intézmények | ||
| 695 | |a felsőoktatási intézmény | ||
| 695 | |a hallgatók megítélése | ||
| 695 | |a fenntarthatóság | ||
| 695 | |a állami egyetem | ||
| 695 | |a magánegyetemm | ||
| 700 | 1 | |a Bánhalmi Árpád |e aut | |
| 700 | 1 | |a Czeglédi Csilla |e aut | |
| 700 | 1 | |a Mahesh Kumar, Singh |e aut | |
| 856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2366/1/31.cikk_II.Cserny%C3%A1k_L%C3%A1szl%C3%B3_Konf_K%C3%B6zlem%C3%A9nyei.pdf |z Dokumentum-elérés |