Differenciált oktatás vizsgálata az egyetemi angol nyelvű informatika alapképzésben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Lázár Edit
Takács Anna Mária
Veress-Bágyi Ibolya
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2024
Sorozat:II. Csernyák László konferencia közleményei
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-90-4_34

Kulcsszavak:gazdasági felsőoktatás
angol képzés
informatika oktatás
Bruner-i síkok
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2369
Leíró adatok
Kivonat:Kutatásunkban vizsgáljuk, hogyan kapcsolódik a Bruner-féle reprezentációs síkok modellje a gyakorlati egyetemi képzéshez. Az informatika oktatása szempontjából vizsgáljuk ezt a modellt a felsőoktatásban. Jelen cikkünk a 2023/24. 1. szemeszterében az Informatika és Világ angol nyelvű gyakorlaton a lemorzsolódás csökkentése érdekében elkezdett egyfajta differenciált oktatás eredményeit ismerteti és azt, hogy ezen eredmények mögött kimutatható-e a Bruneri síkok megléte vagy sem.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:391-405
ISBN:978-615-6342-90-4