Differenciált oktatás vizsgálata az egyetemi angol nyelvű informatika alapképzésben
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2024
|
Sorozat: | II. Csernyák László konferencia közleményei
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29180/978-615-6342-90-4_34 |
Kulcsszavak: | gazdasági felsőoktatás angol képzés informatika oktatás Bruner-i síkok |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2369 |
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | publ2369 | ||
005 | 20250109133258.0 | ||
008 | 241219s2024 hu o 000 zxx d | ||
020 | |a 978-615-6342-90-4 | ||
024 | |a 10.29180/978-615-6342-90-4_34 |2 doi | ||
040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
100 | 1 | |a Lázár Edit | |
245 | 1 | 0 | |a Differenciált oktatás vizsgálata az egyetemi angol nyelvű informatika alapképzésben |c Lázár Edit |h [elektronikus dokumentum] |
260 | |a Budapesti Gazdasági Egyetem |b Budapest |c 2024 | ||
300 | |a 391-405 | ||
490 | 0 | |a II. Csernyák László konferencia közleményei | |
520 | 3 | |a Kutatásunkban vizsgáljuk, hogyan kapcsolódik a Bruner-féle reprezentációs síkok modellje a gyakorlati egyetemi képzéshez. Az informatika oktatása szempontjából vizsgáljuk ezt a modellt a felsőoktatásban. Jelen cikkünk a 2023/24. 1. szemeszterében az Informatika és Világ angol nyelvű gyakorlaton a lemorzsolódás csökkentése érdekében elkezdett egyfajta differenciált oktatás eredményeit ismerteti és azt, hogy ezen eredmények mögött kimutatható-e a Bruneri síkok megléte vagy sem. | |
650 | 4 | |a neveléstudományok | |
695 | |a gazdasági felsőoktatás | ||
695 | |a angol képzés | ||
695 | |a informatika oktatás | ||
695 | |a Bruner-i síkok | ||
700 | 1 | |a Takács Anna Mária |e aut | |
700 | 1 | |a Veress-Bágyi Ibolya |e aut | |
856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2369/1/34.cikk_II.Cserny%C3%A1k_L%C3%A1szl%C3%B3_Konf_K%C3%B6zlem%C3%A9nyei.pdf |z Dokumentum-elérés |