Differenciált oktatás vizsgálata az egyetemi angol nyelvű informatika alapképzésben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Lázár Edit
Takács Anna Mária
Veress-Bágyi Ibolya
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2024
Sorozat:II. Csernyák László konferencia közleményei
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-90-4_34

Kulcsszavak:gazdasági felsőoktatás
angol képzés
informatika oktatás
Bruner-i síkok
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2369

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ2369
005 20250109133258.0
008 241219s2024 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-90-4 
024 |a 10.29180/978-615-6342-90-4_34  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Lázár Edit 
245 1 0 |a Differenciált oktatás vizsgálata az egyetemi angol nyelvű informatika alapképzésben  |c Lázár Edit  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest  |c 2024 
300 |a 391-405 
490 0 |a II. Csernyák László konferencia közleményei 
520 3 |a Kutatásunkban vizsgáljuk, hogyan kapcsolódik a Bruner-féle reprezentációs síkok modellje a gyakorlati egyetemi képzéshez. Az informatika oktatása szempontjából vizsgáljuk ezt a modellt a felsőoktatásban. Jelen cikkünk a 2023/24. 1. szemeszterében az Informatika és Világ angol nyelvű gyakorlaton a lemorzsolódás csökkentése érdekében elkezdett egyfajta differenciált oktatás eredményeit ismerteti és azt, hogy ezen eredmények mögött kimutatható-e a Bruneri síkok megléte vagy sem. 
650 4 |a neveléstudományok 
695 |a gazdasági felsőoktatás 
695 |a angol képzés 
695 |a informatika oktatás 
695 |a Bruner-i síkok 
700 1 |a Takács Anna Mária  |e aut 
700 1 |a Veress-Bágyi Ibolya  |e aut 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2369/1/34.cikk_II.Cserny%C3%A1k_L%C3%A1szl%C3%B3_Konf_K%C3%B6zlem%C3%A9nyei.pdf  |z Dokumentum-elérés