|
|
|
|
LEADER |
00000naa a2200000 i 4500 |
001 |
publ2436 |
005 |
20250226152516.0 |
008 |
250226s2024 hu o 000 zxx d |
020 |
|
|
|a 978-615-6886-05-7
|
024 |
|
|
|a 10.29180/978-615-6886-05-7_9
|2 doi
|
040 |
|
|
|a BGE Publikációtár Repozitórium
|b hun
|
100 |
1 |
|
|a Vágány Judit Bernadett
|
245 |
1 |
0 |
|a Egy generációváltás története
|c Vágány Judit Bernadett
|h [elektronikus dokumentum]
|
260 |
|
|
|a Budapesti Gazdasági Egyetem
|b Budapest
|c 2024
|
300 |
|
|
|a 1-5
|
490 |
0 |
|
|a Magyar családi vállalkozások nyomában
|
520 |
3 |
|
|a Egy reklámajándék nagykereskedelmet végző családi vállalkozás generációváltásának folyamatát, valamint az azt követő időszak tapasztalatait ismerhetjük meg. A generációváltás a koronavírus-járványt megelőző, 2010-es évek végén kezdődött, és formálisan a COVID járványt követő 2020-as évek elején zárult le. Történetünk főszereplői Id. Martos Péter (a továbbiakban Idősebb Péter) és Torma Éva a Cégalapítók, gyermekeik Ifj. Martos Péter (a továbbiakban Ifjabb Péter) és Martos Júlia, valamint Júlia férje Keresztes Dániel (a továbbiakban Dani), a Reklámajándék.hu Kft. tulajdonosai. Minden generációváltás egyedi, ám esetünkben külön említést érdemel, hogy Idősebb Péter, a Cég alapítója, a folyamat megkezdésekor még csak 50 éves volt és egy rendkívül jól átgondolt és eltervezett folyamat eredményeként valósította meg a Cég vezetésének átadását gyermekeinek, illetve lánya férjének. A következőkben az ő történetüket ismerhetjük meg.
|
650 |
|
4 |
|a gazdálkodás- és szervezéstudományok
|
856 |
4 |
0 |
|u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2436/1/Magyar%20csal%C3%A1di%20v%C3%A1llalkoz%C3%A1sok%20nyom%C3%A1ban_9.cikk.pdf
|z Dokumentum-elérés
|