Családi vállalkozások identitása Fókuszban az identitáskommunikáció és márkamenedzsment

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Mosolygó-Kiss Ágnes
Csákné Filep Judit
Dokumentumtípus: Könyv
Megjelent: Budapest 2021
Sorozat:Working Paper Series No. 18
Tárgyszavak:
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2468

MARC

LEADER 00000nam a2200000 i 4500
001 publ2468
005 20250317141347.0
008 250317s2021 hu o 000 zxx d
020 |a 2630-7960 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Mosolygó-Kiss Ágnes 
245 1 0 |a Családi vállalkozások identitása  |b Fókuszban az identitáskommunikáció és márkamenedzsment  |c Mosolygó-Kiss Ágnes  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |b Budapest  |c 2021 
300 |a 26 
490 0 |a Working Paper Series  |v No. 18 
520 3 |a A tanulmány feltérképezi az elmúlt öt év családi vállalkozások identitáskommunikációjára és márka menedzsmentjére fókuszáló nemzetközi WoS indexált folyóirat cikkeket. Az áttekintés a szisztematikus szakirodalomkutatás módszereinek alkalmazásával valósult meg. A releváns tanulmányok fő tartalmi és módszertani bemutatásán túl, munkánkban kitértünk a témakör hazai kontextusban érdeklődésre számot tartható kutatási kérdéseire is. Eredményeink a kérdéskör iránt érdeklődő szakemberek és kutatók számára egyaránt hasznosak lehetnek. 
650 4 |a gazdálkodás- és szervezéstudományok 
700 1 |a Csákné Filep Judit  |e aut 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2468/1/Working-Paper-Series-18-2021.pdf  |z Dokumentum-elérés