Hazai borászatok célrendszerének vizsgálata
Elmentve itt :
Szerzők: |
Heidrich Balázs Németh Szilárd Németh Krisztina Vajdovich Nóra |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv |
Megjelent: |
Budapest
2021
|
Sorozat: | Working Paper Series
No. 19 |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2469 |
Hasonló tételek
A családi vállalkozások céljainak és folytonosságának összefüggései a hazai családi borászatok kontextusában
: Vajdovich Nóra
Megjelent: (2024)
: Vajdovich Nóra
Megjelent: (2024)
A bor veleje, a család ereje! A hazai borászatok társadalmi és környezeti felelősségi gyakorlatáról
: Vajdovich Nóra
Megjelent: (2021)
: Vajdovich Nóra
Megjelent: (2021)
A hazai borászatok marketingorientációja
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2014)
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2014)
Prémium borászatok létjogosultságának vizsgálata a Maul és Polgár borászatok példáján keresztül
: Bódizs Diána
: Bódizs Diána
Szekszárdi borászatok marketingtevékenysége
: Éberhardt Kitti
Megjelent: (2014)
: Éberhardt Kitti
Megjelent: (2014)
A BIBUS Kft. üzleti modelljének elemzése és stratégiai célrendszerének kidolgozása
: Turi Norbert
: Turi Norbert
Sikeres borászatok vizsgálata a Balatonfüred-Csopaki borvidéken
: Farkas Lili
: Farkas Lili
A családi vállalkozások fenntarthatóságáról és célrendszerétől Kutatási jelentés
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2021)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2021)
Holding back the years? Tradition and innovation in family wineries
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2022)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2022)
Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében
: Kiss Nikoletta
: Kiss Nikoletta
A Balaton borturizmusa - A feltörekvő borászatok vendéglátóipari és borászati tevékenységének vizsgálata
: Stankovics Réka
: Stankovics Réka
A Szekszárdi borvidék, a főbb helyi borászátok marketing szempontú elemzése
: Bakonyi Viktória
: Bakonyi Viktória
A Sauska Pincészet és a Kislaki Bormanufaktúra borászatok marketing tevékenységének elemzése
: Monori Anett
: Monori Anett
A kistermelői borászatok szerepe, különös tekintettel a Badacsonyi és Balaton felvidéki borvidéken
: Simon Dóra
: Simon Dóra
Magyarországi borászatok külföldi lehetőségei az EU csatlakozás óta, különös tekintettel a Villányi borrégióra
: Csonka Gergő
: Csonka Gergő
Professzionalizálódó családi vállalkozások Magyarországon
: Németh Krisztina, et al.
Megjelent: (2018)
: Németh Krisztina, et al.
Megjelent: (2018)
Precízen, tisztességesen, becsülettel, avagy fokozatváltásban a Borsodi Műhely
: Németh Krisztina, et al.
Megjelent: (2024)
: Németh Krisztina, et al.
Megjelent: (2024)
Kormányzási és utódlási kérdések egy családi vállalkozás esetében
: Babos Krisztina, et al.
Megjelent: (2024)
: Babos Krisztina, et al.
Megjelent: (2024)
Jásdi Pince Vissza a jövőbe. Stratégiai kihívások egy magyarországi családi borászatban
: Vajdovich Nóra, et al.
Megjelent: (2024)
: Vajdovich Nóra, et al.
Megjelent: (2024)
Protect and Be Served? - The Revival of Paternalistic Leadership in the Light of Family Businesses
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2018)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2018)
Expectations and Reality About the Effectiveness of Multicultural Teams in Business and Educational Settings
: Heidrich Balázs
Megjelent: (2009)
: Heidrich Balázs
Megjelent: (2009)
A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső(?)oktatásban Szolgáltatásminőség modellek elemzése - nemzetközi kitekintés
: Heidrich Balázs
Megjelent: (2009)
: Heidrich Balázs
Megjelent: (2009)
The Role of Paternalistic Leadership in Changing Organizational Cultures a Hungarian-Romanian Comparison
: Heidrich Balázs
Megjelent: (2010)
: Heidrich Balázs
Megjelent: (2010)
Szőlősi csoda - garázsvállalkozásból csúcstechnológiát használó nagyvállalat
: Németh Szilárd, et al.
Megjelent: (2024)
: Németh Szilárd, et al.
Megjelent: (2024)
Dőlnek az elefántcsonttornyok? A felsőoktatási intézmények átalakuló társadalmi és gazdasági szerepének vizsgálata egy üzleti iskola példáján keresztül
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2014)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2014)
A szomszéd cége mindig zöldebb? Controlling a zöld start-up-ok világában, avagy a kreatív kontroll útvesztői
: Németh Krisztina, et al.
Megjelent: (2023)
: Németh Krisztina, et al.
Megjelent: (2023)
Kihívások és lehetséges válaszok a kulisszák mögött, avagy a színházak sajátos stratégiai és operatív controlling megoldásai
: Németh Krisztina, et al.
Megjelent: (2023)
: Németh Krisztina, et al.
Megjelent: (2023)
A familiness ereje polikrízis idején
: Németh Krisztina, et al.
Megjelent: (2024)
: Németh Krisztina, et al.
Megjelent: (2024)
Inbound kontra outbound marketingstratégiák szerepének vizsgálata a hazai fogyasztói igények tükrében
: Németh Orsolya
: Németh Orsolya
Menedzsmentkontroll módszerek a kreatív szektorban
: Németh Krisztina
Megjelent: (2020)
: Németh Krisztina
Megjelent: (2020)
A hazai lappiac fejlődése és kihívásai az ezredforduló után
: Heidrich Gabriella
: Heidrich Gabriella
A hazai vegyeskereskedések múltja, jelene és jövője
: Németh Dávid
: Németh Dávid
Four Seasons in One Day The Different Shades of Organisational
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2015)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2015)
Governance and the agile organisation in Hungarian higher education
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2015)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2015)
Hajsza közben Egy magyar felsőoktatási intézmény piacorientációjának kultúra alapú elemzési kísérlete
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2014)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2014)
Services and Service Management
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2012)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2012)
Magyarország globalizációjának és turizmusának vizsgálata, összehasonlítva a visegrádi országokkal, valamint Szlovéniával
: Németh Balázs
: Németh Balázs
Hazai nagyvállalatok társadalmi felelősségvállalásának vizsgálata és értékelése
: Eigemann Nóra
: Eigemann Nóra
Egy hazai gyógyszergyár nemzetközi forgalmazói szerződése
: Szücsné Németh Andrea
Megjelent: (2007)
: Szücsné Németh Andrea
Megjelent: (2007)
A cash flow kimutatás összeállításának és elemzésének hazai és nemzetközi gyakorlata
: Németh Katalin
: Németh Katalin
Hasonló tételek
-
A családi vállalkozások céljainak és folytonosságának összefüggései a hazai családi borászatok kontextusában
: Vajdovich Nóra
Megjelent: (2024) -
A bor veleje, a család ereje! A hazai borászatok társadalmi és környezeti felelősségi gyakorlatáról
: Vajdovich Nóra
Megjelent: (2021) -
A hazai borászatok marketingorientációja
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2014) -
Prémium borászatok létjogosultságának vizsgálata a Maul és Polgár borászatok példáján keresztül
: Bódizs Diána -
Szekszárdi borászatok marketingtevékenysége
: Éberhardt Kitti
Megjelent: (2014)