|
|
|
|
| LEADER |
00000nam a2200000 i 4500 |
| 001 |
publ2471 |
| 005 |
20250317144132.0 |
| 008 |
250317s2022 hu o 000 zxx d |
| 020 |
|
|
|a 2630-7960
|
| 040 |
|
|
|a BGE Publikációtár Repozitórium
|b hun
|
| 100 |
1 |
|
|a Pecze Krisztina
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Siker koncepciók a szakirodalom tükrében
|c Pecze Krisztina
|h [elektronikus dokumentum]
|
| 260 |
|
|
|b Budapest
|c 2022
|
| 300 |
|
|
|a 30
|
| 490 |
0 |
|
|a Working Paper Series
|v No. 21
|
| 520 |
3 |
|
|a A tanulmány feltérképezi az elmúlt öt év családi vállalkozások identitáskommunikációjára és márka menedzsmentjére fókuszáló nemzetközi WoS indexált folyóirat cikkeket. Az áttekintés a szisztematikus szakirodalomkutatás módszereinek alkalmazásával valósult meg. A releváns tanulmányok fő tartalmi és módszertani bemutatásán túl, munkánkban kitértünk a témakör hazai kontextusban érdeklődésre számot tartható kutatási kérdéseire is. Eredményeink a kérdéskör iránt érdeklődő szakemberek és kutatók számára egyaránt hasznosak lehetnek.
|
| 650 |
|
4 |
|a gazdálkodás- és szervezéstudományok
|
| 856 |
4 |
0 |
|u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2471/1/Working-Paper-Series-21-2022.pdf
|z Dokumentum-elérés
|