Guest editorial Marketing in the Modern Age – Exploring Innovation, Technology, and Consumer Behaviour in a Dynamic Era

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Neulinger, Ágnes
Ercsey, Ida
Format: Article
Published: Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem 2025
Series:Prosperitas 12 No. 2
Subjects:
doi:10.31570/prosp_2025_0133

Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2503

MARC

LEADER 00000nab a2200000 i 4500
001 publ2503
005 20250614070039.0
008 250613s2025 hu o 000 zxx d
022 |a 2786-4359 (online) 
024 |a 10.31570/prosp_2025_0133  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Neulinger, Ágnes 
245 1 0 |a Guest editorial  |b Marketing in the Modern Age – Exploring Innovation, Technology, and Consumer Behaviour in a Dynamic Era  |c Neulinger, Ágnes  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem  |c 2025 
300 |a 1-2 
490 0 |a Prosperitas  |v 12 No. 2 
650 4 |a gazdálkodás- és szervezéstudományok 
700 1 |a Ercsey, Ida  |e aut 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2503/1/guest-editorial-marketing-in-the-modern-age-exploring-innovation-technology-and-consumer-behaviour-in-a-dynamic-era-261.pdf  |z Dokumentum-elérés