|
|
|
|
LEADER |
00000naa a2200000 i 4500 |
001 |
publ2510 |
005 |
20250619091435.0 |
008 |
250619s2025 hu o 000 zxx d |
020 |
|
|
|a ISBN 978-615-6886-08-8 (online)
|
024 |
|
|
|a 10.29180/978-615-6886-08-8_5
|2 doi
|
040 |
|
|
|a BGE Publikációtár Repozitórium
|b hun
|
100 |
1 |
|
|a Popcsa Anna Mária
|
245 |
1 |
0 |
|a Egyéni projektek csoportos támogatása a felsőoktatásban az online oktatás idején
|b Esettanulmány a szakdolgozatírás támogatásának lehetőségeiről
|c Popcsa Anna Mária
|h [elektronikus dokumentum]
|
260 |
|
|
|a Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
|b Budapest
|c 2025
|
300 |
|
|
|a 103-118
|
490 |
0 |
|
|a Pedagógiai perspektívák: Új megközelítések és tradicionális értékek a pedagógiában
|
520 |
3 |
|
|a Szakirodalmi adatok is igazolják, hogy az egyetemi hallgatók tanulmányait lezáró szakdolgozat megírása nehéz és stresszes folyamat a fiatalok számára. A Covid-19 járvány következtében hirtelen megváltozott élet- és tanulási körülmények a többség számára még tovább nehezíthették ezt a folyamatot. Az oktatási intézmények különböző módon igyekeztek támogatni hallgatóikat az online oktatás keretében. Jelen esettanulmány egy, a projektmódszer bizonyos elemeinek felhasználásával kialakított, a szakdolgozat írásának folyamatát támogató kurzus (módszertani fejlesztés) eredményeit mutatja be. A hallgatók haladását az egyetemi LMS rendszerben (Coospace) létrehozott kérdőívekkel mértük. A kurzus végén adott visszajelzések alapján a hallgatók hasznosnak ítélték az ütemezettséget és a csoportos konzultációkat, amelyek segítették többek között az időbeosztást. Érdemes lehet megfontolni nagyobb létszámú alapképzéseken a szakdolgozatírás folyamatát támogató, a konzulensi munkát is segítő, órarendbe épített kurzusok indítását.
|
650 |
|
4 |
|a neveléstudományok
|
856 |
4 |
0 |
|u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2510/1/PedagogiaiPerspektivak_05.pdf
|z Dokumentum-elérés
|