Projekt follow-up bemutatkozik az „Erfolgreich prasentieren” munkacímű, német nyelvű prezentációs anyag
Saved in:
Main Author: | Fodorné Balthazár Enikő |
---|---|
Format: | Article |
Published: |
2008
|
Series: | Szakmai Füzetek
No. 24. sz. |
Subjects: | |
Kulcsszavak: | Prezentáció Német nyelv Szaknyelvoktatás |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/262 |
Similar Items
A német nyelv a gazdaságban versus a német gazdasági nyelv oktatása
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2003)
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2003)
A kontrasztivítás szerepe a (német) gazdasági nyelv oktatásában
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2001)
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2001)
A meggyőző üzleti kommunikáció oktatása német nyelven – egy jó gyakorlat és egy tananyag bemutatása
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2016)
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2016)
Az oktatás és a gazdasági szféra együttműködésének jelentősége a szaknyelvoktatásban
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2006)
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2006)
A nyelvtudás üzlet – nyelvtudás nélkül nincs üzlet
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2014)
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2014)
Tanítsuk meg hallgatóinkat idegen nyelven prezentálni!
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2004)
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2004)
A szaknyelv és ezen belül a gazdasági szaknyelv oktatásának időszerű kérdései
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (1995)
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (1995)
Following the Footsteps of Bangladesh and Vietnam Strategies for SME Consolidation and Garment Sector Development in Kyrgyzstan
: Mirbekova Aigerim
: Mirbekova Aigerim
Marketingkommunikációs tevékenység a Follow Marketing Kft.-nél.
: Urbán Barbara
: Urbán Barbara
Does authenticity in influencer marketing contribute to followers’ buying habits?
: Kelemen Dóra
: Kelemen Dóra
Pop-up Potentialities Effects of Pop-up Stores upon Brand Marketing
: Li Mingzu
: Li Mingzu
Kalandozások a német főnevek birodalmában nyelvtani rendszerező tesztfeladatok
: Fodor Sándorné Balthazár Enikő
Published: (2012)
: Fodor Sándorné Balthazár Enikő
Published: (2012)
Online marketing típusai és gyakorlati alkalmazásuk a Follow Marketing Kft.-nél
: Szabó Gabriella
: Szabó Gabriella
The characteristics of interaction in the strong parasocial relationship amid followers and influencers in the case of a Chinese social media platform Bilibili with influencer “MiFan”
: Deng Tianshuo
: Deng Tianshuo
A Stand-up Comedy kommunikációja
: Turcsányi Ágoston
: Turcsányi Ágoston
Establishment of a Start-Up company
: Nagy Dominik
: Nagy Dominik
The development of India following its economic liberalization and the ongoing expansion's influence and setbacks on the economy and social welfare
: Barta Bence
Published: (2013)
: Barta Bence
Published: (2013)
Start-up, mint vállalkozás és szemlélet
: Zsohár Dániel
: Zsohár Dániel
The marketing activities of a start-up company
: Marics András
: Marics András
Magyar turisztikai Start up marketingkommunikációs eszközeinek hatásvizsgálata
: Vatamány Vivien
: Vatamány Vivien
The process of making a restaurant from the ground up
: Fidy Mátyás
: Fidy Mátyás
A Pop-up házak piaci bevezetése Magyarországon
: Rosta Zita
: Rosta Zita
A Fitmeal, mint start-up vállalkozás felépítése
: Vezér-Tóth Balázs
: Vezér-Tóth Balázs
Futuring Cooperation and Bridging up Relations between Europe and Asia
: Koudela Pál, et al.
Published: (2024)
: Koudela Pál, et al.
Published: (2024)
„Az európai kultúra és történelem" című előadást kísérő német nyelvű szeminárium új oktatási koncepciója
: Bodolay László, et al.
Published: (2006)
: Bodolay László, et al.
Published: (2006)
Starting up a Restaurant Business/Restaurant Entrepreneurship in Budapest
: Shoaib Hanif
: Shoaib Hanif
Keeping up with the trends in virtue of the renewal of the Cultural Quarter in Nyíregyháza
: Duka Vanessza Mónika
: Duka Vanessza Mónika
Influence of the U.S. Economic Development on the Tech Companies and Start-ups
: Gafarova Adelya
: Gafarova Adelya
Digitalizáció a turizmusban az UP Hotel Budapest példáján keresztül
: Sánta Krisztina
: Sánta Krisztina
How to back up Modules with blended learning The e-Learning platform of FAME
: Németh Tamás
Published: (2019)
: Németh Tamás
Published: (2019)
[Open up] ; [Stagflációs félelmek - Egy fölé] című cikkek fordítása
: Váczi Mariann
: Váczi Mariann
Pursuing a career while keeping up the work-life balance
: Gál Fanni Éva
: Gál Fanni Éva
Vállalatok értékelésének módszerei, különös tekintettel a start-up vállalkozásokra
: Szendi Virág
: Szendi Virág
Start-up biosörgyár elindulásához szükséges kutatás, és üzleti terv
: Lázár Nikolett Rebeka
: Lázár Nikolett Rebeka
Market research and plan for Vietnamese fast-food chain-restaurant start-up
: Nguyen Tran Diemmi
: Nguyen Tran Diemmi
Pop-up vagy Pop down Szezonális áruházak a magyar piacon
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
Mentoring a gyakorlatban - T-Systems Magyarország Zrt. gyakornoki programja (SmartUp)
: Dalos Vivien
: Dalos Vivien
The integration process of ClickUp as a PMIS system into Crafthub's event project management
: Gombos Réka
: Gombos Réka
Az OTA-s foglalások összehasonlítása az Up Hotel Budapest saját weblapos foglalási szokásaival
: Dankó Richárd
: Dankó Richárd
Egy start up vállalkozás finanszírozása az alapítástól a harmadik üzleti év végéig
: Rausch Ramóna
: Rausch Ramóna
Similar Items
-
A német nyelv a gazdaságban versus a német gazdasági nyelv oktatása
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2003) -
A kontrasztivítás szerepe a (német) gazdasági nyelv oktatásában
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2001) -
A meggyőző üzleti kommunikáció oktatása német nyelven – egy jó gyakorlat és egy tananyag bemutatása
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2016) -
Az oktatás és a gazdasági szféra együttműködésének jelentősége a szaknyelvoktatásban
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2006) -
A nyelvtudás üzlet – nyelvtudás nélkül nincs üzlet
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2014)