Az eseménymarketing helyzete napjainkban - avagy a válság alatt és után?
Saved in:
Main Author: | Harsányi Dávid |
---|---|
Format: | Book part |
Published: |
Budapesti Gazdasági Főiskola
2012
|
Series: | Tudományos Évkönyv 2011: Útkeresés és növekedés
|
Subjects: | |
Kulcsszavak: | Eseménymarketing Válság |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/284 |
Similar Items
Az eseménymarketing és a népszerű BTL marketingkommunikációs megoldások szerepe napjainkban
: Goncalves Georgelina Conceicao
: Goncalves Georgelina Conceicao
Az eseménymarketing szerepe a vállalati kommunikációban
: Véniss Eszter
: Véniss Eszter
Imázsépítés az eseménymarketing eszközeivel az Árkád példáján
: Kiss Bettina Nikolett
: Kiss Bettina Nikolett
Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében
: Kiss Nikoletta
: Kiss Nikoletta
Egy felejthetetlen élmény, avagy az eseménymarketing és a rendezvény szerepe egy szállodavállalat kommunikációjában
: Groska Zsófia
: Groska Zsófia
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge
: Lakner Csenge
Toborzás és kiválasztás kiszervezése a válság után
: Fehér Dávid
: Fehér Dávid
Franchise - vállalkozási biztonság a válság alatt
: Horváth Adrienn
: Horváth Adrienn
A bizalmi tőke jelentősége a válság után
: Kertész Gábor
Published: (2016)
: Kertész Gábor
Published: (2016)
Az eseménymarketing szerepe a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány gyakorlatában
: Kelemen Attila
: Kelemen Attila
"Rugalmasság éjjel-nappal", avagy Az autókölcsönzés helyzete napjainkban
: Pári Péter János
Published: (2013)
: Pári Péter János
Published: (2013)
Eseménymarketing és közösségi oldalak - a Breier Farm marketingkommunikációjának elemzése
: Harmath Mária
: Harmath Mária
Értékpapír-kereskedési stratégiák a válság után
: Ulicska Máté Ramon
: Ulicska Máté Ramon
Adóváltozások Magyarországon a gazdasági válság után
: Poós Ibolya
Published: (2014)
: Poós Ibolya
Published: (2014)
Eseménymarketing egy természetfotó szabadtéri kiállítás és előadás turné magyarországi állomásain
: Villányi Mátyás
: Villányi Mátyás
Rendezvények és programok Szilvásváradon, a koronavírus időszak előtt, alatt és után
: Vincze Fanni
: Vincze Fanni
A visegrádi országok gazdaságpolitikája a válság után
: Hajósovics Szandra
: Hajósovics Szandra
Green Travel Nemzetközi Utazási Iroda Helyzete Napjainkban a Törökországi Belpolitikai Válság Hatására
: Gonda Eszter
: Gonda Eszter
KKV szektor túlélési stratégiái a COVID-19 járvány alatt és után Magyarországon
: Vitorino - Esparteiro Marcell
: Vitorino - Esparteiro Marcell
Használtautó-piac helyzete Magyarországon a gazdasági válság előtt és után-a Das Weltauto példája alapján
: Páll Norbert
: Páll Norbert
A kríziskommunikáció és kormányzati kommunikáció összefüggései a koronavírus válság alatt
: Kuripla János
: Kuripla János
A Swarovski vállalati stratégiájának átalakítása a válság után
: Sátori Vivien
: Sátori Vivien
A magyar lakáspiac várható változása a válság után
: Szalay Kristóf Richárd
: Szalay Kristóf Richárd
A görög gazdasági ágazatok potenciáljának vizsgálata a válság időszaka alatt
: Mezőtúri Petra
: Mezőtúri Petra
A fogyatékkal élők kulturális helyzete egy adott intézmény bemutatásán keresztül a pénzügyi válság előtt és után
: Bucsi Brigitta
: Bucsi Brigitta
Magyarországi esküvőszervezés helyzete napjainkban
: Ringhofer Klaudia
: Ringhofer Klaudia
Válságkezelés az Eurózónában a 2007-2008-as gazdasági és pénzügyi válság után
: Petrucsik Dorottya
Published: (2014)
: Petrucsik Dorottya
Published: (2014)
Bankválság a válság után? Hogyan és miért diverzifikálják a bankok hitelportfóliójukat?
: Rendes Szabolcs
Published: (2018)
: Rendes Szabolcs
Published: (2018)
Az online élelmiszer-kereskedelem helyzete napjainkban
: Batizi Noémi
: Batizi Noémi
Megváltozott munkaképességű munkavállalók helyzete napjainkban
: Horváth Henrietta
: Horváth Henrietta
A PR tevékenység helyzetének alakulása Magyarországon a 2008-as válság után
: Horváth Petra
: Horváth Petra
Luxus tengeri hajóutak jelene és jövője a válság előtt és után
: Puskás Dániel
: Puskás Dániel
Ausztria gazdasági és társadalmi fejlődése a világméretű pénzügyi-gazdasági válság előtt és alatt
: Porkoláb Anna
: Porkoláb Anna
Magánbefektetői magatartás a Budapesti Értéktőzsdén a válság kitörése előtt és után
: Őri Zsolt
: Őri Zsolt
Szerbia politikai és gazdasági helyzete Jugoszlávia felbomlása után
: Velin Renata
: Velin Renata
Észak-Írország helyzete az Egyesült Királyságban a Brexit után
: Balanyi Laura Tícia
: Balanyi Laura Tícia
Esküvőszervezés napjainkban, avagy az esküvőszervező szakma kilátásai
: Lukács Angelika
: Lukács Angelika
A pedagógusok társadalmi helyzete napjainkban, Magyarországon
: Vitéz Magdolna
: Vitéz Magdolna
A nemzetközi költségvetési számvitel helyzete napjainkban
: Schumeth Kitti
: Schumeth Kitti
Bankválság a válság után? – Hogyan és miért diverzifikálják a bankok a portfóliójukat?
: Rendes Szabolcs Árpád
: Rendes Szabolcs Árpád
Similar Items
-
Az eseménymarketing és a népszerű BTL marketingkommunikációs megoldások szerepe napjainkban
: Goncalves Georgelina Conceicao -
Az eseménymarketing szerepe a vállalati kommunikációban
: Véniss Eszter -
Imázsépítés az eseménymarketing eszközeivel az Árkád példáján
: Kiss Bettina Nikolett -
Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében
: Kiss Nikoletta -
Egy felejthetetlen élmény, avagy az eseménymarketing és a rendezvény szerepe egy szállodavállalat kommunikációjában
: Groska Zsófia