Ügyes reklámfogás, avagy elkötelezett irodalompártolás? A Goncourt-díj szerepe a francia könyvkiadásban és az irodalmi életben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kripkó Edit
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Főiskola 2007
Sorozat:Tudományos Évkönyv 2006: Stratégiák 2007 és 2013 között
Tárgyszavak:
Kulcsszavak:Francia irodalom
Irodalmi díjak
Könyvkiadás
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/371

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ371
005 20150312162127.0
008 150312s2007 hu o 000 zxx d
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Kripkó Edit 
245 1 0 |a Ügyes reklámfogás, avagy elkötelezett irodalompártolás?   |b A Goncourt-díj szerepe a francia könyvkiadásban és az irodalmi életben  |c Kripkó Edit  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Főiskola  |c 2007 
300 |a 417-422 
490 0 |a Tudományos Évkönyv 2006: Stratégiák 2007 és 2013 között 
650 4 |a irodalom- és kultúra tudományok 
695 |a Francia irodalom 
695 |a Irodalmi díjak 
695 |a Könyvkiadás 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/371/1/tek_2006_36.pdf  |z Dokumentum-elérés