Minőség 2012 minőségbiztosítás a jövő szállodáiban
Saved in:
Main Authors: |
Juhász László Szalók Csilla |
---|---|
Format: | Article |
Published: |
BGF KVIK
2010
|
Series: | Agora
2010 No. 5 |
Subjects: | |
Kulcsszavak: | Vendégelégedettség Magyar Turizmus Minőségi Díj |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/39 |
Similar Items
Gondolatok a minőség mérhetőségéről
: Ilyésné Molnár Emese
Published: (2008)
: Ilyésné Molnár Emese
Published: (2008)
A jelzések (signaling) szerepe a szállodai minőség kommunikációjában
: Karakasné Morvay Klára
Published: (2012)
: Karakasné Morvay Klára
Published: (2012)
Minőség, mint versenyelőny
: Molnár Anetta
: Molnár Anetta
Minőség az egészségügyben
: Varró Katalin
Published: (2013)
: Varró Katalin
Published: (2013)
A glokalizáció mint stratégiai lehetőség a turizmusban
: Szalók Csilla
Published: (2004)
: Szalók Csilla
Published: (2004)
Az idegenforgalmi kisvállalkozások oktatásának integrálódása a graduális felsőoktatásba
: Szalók Csilla
Published: (2001)
: Szalók Csilla
Published: (2001)
Thaiföld turizmusának jellemzői
: Szalók Csilla
Published: (2000)
: Szalók Csilla
Published: (2000)
Minőség-ellenőrzés a könyvvizsgálatban
: Kekk Laura Rita
: Kekk Laura Rita
Minőség-ellenőrzés a könyvvizsgálatban
: Kerschbaummayer Péter
: Kerschbaummayer Péter
Minőség szerepe a vállalkozásokban
: Bálint Tamás Jenő
: Bálint Tamás Jenő
Számviteli beszámoló minősége a járműiparban
: Szokó Aletta Hajnalka
: Szokó Aletta Hajnalka
Fenntartói minőség - fenntartók jogai, kötelezettségei
: Gaál Judit
: Gaál Judit
Mesterséges Intelligencia használata minőség-ellenőrzésben
: Kőrös Eszter
: Kőrös Eszter
Minőség szerepe az iskolarendszeren kívüli nyelvoktatásban
: Gieda Loretta
: Gieda Loretta
Minőség a takarmányozásban MSZ EN ISO 9001:2009 bevezetése egy takarmány kereskedelemmel és gyártással foglalkozó vállalkozásnál
: Lengyel Ákos
: Lengyel Ákos
A minőség és a minősítés szerepe az Fevita Hungary Zrt-nél
: Soltész László
: Soltész László
Minőség és biztonság a nemzetközi közúti áruszállításban
: Nákó Erika
: Nákó Erika
Minőség életre tervezve avagy értékteremtés, megbízhatóság, biztonság
: Derda Gyuláné
: Derda Gyuláné
Tokaj-Hegyalja idegenforgalmi elemzése, és a térség turizmusfejlesztési lehetőségei
: Szalók Csilla, et al.
Published: (2014)
: Szalók Csilla, et al.
Published: (2014)
Minőségmérés a hivatalos statisztikában. A munkaerő-felmérés minősége
: Tajti Dóra
: Tajti Dóra
Minőség-ellenőrzés a könyvvizsgálatban, egy nemzetközi cég példája
: Huszár Barbara
: Huszár Barbara
A szállodai minőség dimenzióinak elemzése egy pályázat tükrében
: Buzogány Zsolt
: Buzogány Zsolt
Könyvelői szolgáltatások minőség-dimenzióinak vizsgálata az ügyfelek oldaláról
: Szögi Dóra
: Szögi Dóra
Könyvelői szolgáltatások minőség-dimenzióinak vizsgálata az ügyfelek oldaláról
: Szögi Dóra
: Szögi Dóra
A minőség követelménye az Európai Unióban A FAG Components Hungary Kft. minőségirányítási rendszerének bemutatása
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Biztosító társaságok ügyfélszolgálatának a minőség-ellenőrzése a szolgáltatásmenedzsment tükrében
: Janovicz Krisztina
: Janovicz Krisztina
Minőség a lovas turizmusban, avagy a vevői elégedettségmérés Magyarországon
: Gáspár Izolda
: Gáspár Izolda
A tej minősége és annak fontossága a vendéglátóipari egységekben
: Borbély Attila Bence
: Borbély Attila Bence
A minőség-ellenőrzés szerepe az Oiltech Kft. minőségirányítási rendszerében
: Vajmi Ágnes
: Vajmi Ágnes
Minőség- és eredetjelölő védjegyek az Európai Unióban és Magyarországon
: Kisfürjesi Nóra
: Kisfürjesi Nóra
A COVID-19 világjárvány hatása az Európai Unió turizmuspolitikájára
: Szalók Csilla
Published: (2022)
: Szalók Csilla
Published: (2022)
Egy professzionális vezető példája a vezetésről szóló gondolatok egy professzionális főiskolai főigazgató példáján keresztül a vezetésről szóló gondolatok egy professzionális főiskolai főigazgató példáján keresztül
: Szalók Csilla
Published: (2012)
: Szalók Csilla
Published: (2012)
A Zalavíz Zrt. fogyasztói elégedettség vizsgálata a szolgáltatás-minőség tükrében
: Sándor Ágnes
: Sándor Ágnes
Minőség-és környezetközpontú irányítási rendszerek a Transdanubia Logisztikai Kft.-nél
: Maár Klaudia
: Maár Klaudia
Egy nemzetközi pénzügyi szolgáltató vállalat ügyfélélménye és az ügyfélkapcsolatainak minősége
: Mátéfi Attila
: Mátéfi Attila
Az Egrokorr Kft. minőségpolitikájának, minőség- és környezetközpontú irányítási rendszerének elemzése
: Kovács Zsoltné
: Kovács Zsoltné
Objektív és szubjektív minőség értékelése egy siófoki 4 csillagos szállodában
: Király Szabolcs
: Király Szabolcs
Rendezvényszervezés a CPI Hotels szállodáiban
: Horváth Brigitta
: Horváth Brigitta
The consumer views on Lidl in Hungary in 2012
: Balázs Bettina
Published: (2013)
: Balázs Bettina
Published: (2013)
Vevői elégedettség és a minőség kapcsolati rendszere Minőségirányítási rendszer részleges bevezetésének bemutatása a Roland Divatház Zrt-n keresztül
: Sárosi Réka
Published: (2013)
: Sárosi Réka
Published: (2013)
Similar Items
-
Gondolatok a minőség mérhetőségéről
: Ilyésné Molnár Emese
Published: (2008) -
A jelzések (signaling) szerepe a szállodai minőség kommunikációjában
: Karakasné Morvay Klára
Published: (2012) -
Minőség, mint versenyelőny
: Molnár Anetta -
Minőség az egészségügyben
: Varró Katalin
Published: (2013) -
A glokalizáció mint stratégiai lehetőség a turizmusban
: Szalók Csilla
Published: (2004)