Pálinkafogyasztási preferenciák a nők körében
Elmentve itt :
Szerzők: |
Totth Gedeon Hlédik Erika Fodor Mónika |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Főiskola
2012
|
Sorozat: | Tudományos Évkönyv 2011: Útkeresés és növekedés
|
Tárgyszavak: | |
Kulcsszavak: | Pálinka Nők Preferencia-rendszer |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/400 |
Hasonló tételek
A fogyasztói magatartás empirikus vizsgálata a pálinkafogyasztók körében
: Totth Gedeon, et al.
Megjelent: (2011)
: Totth Gedeon, et al.
Megjelent: (2011)
Pálinkafajták választéka, pálinkafogyasztási szokások és vendéglátóipari felhasználásuk
: Abay Márk
: Abay Márk
Egy szemiometriai modell és alkalmazási lehetőségei a gyakorlatban
: Hlédik Erika
Megjelent: (2009)
: Hlédik Erika
Megjelent: (2009)
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
Marketing együttműködések az élelmiszergazdaságban.
: Totth Gedeon
Megjelent: (2006)
: Totth Gedeon
Megjelent: (2006)
Vásárlási preferenciák az internetes fogyasztásban
: Szekeres Dániel
: Szekeres Dániel
Helyszínválasztási preferenciák az esküvőszervezésben Magyarországon
: Gaál Beatrix
: Gaál Beatrix
Munka-család egyensúly a gyermekes nők körében
: Czakó Krisztina
: Czakó Krisztina
A karórákkal kapcsolatos vásárlói preferenciák vizsgálata
: Ráti Gábor
: Ráti Gábor
Preferenciák a magyarok süteményfogyasztási szokásaiban mennyiség vagy minőség
: Kiss Brigitta
: Kiss Brigitta
Az online szállásfoglalással kapcsolatos fogyasztói preferenciák
: Küsz Anna
: Küsz Anna
Szabadulószoba látogatói szokások és preferenciák vizsgálata
: Bakró Richárd
: Bakró Richárd
Hazai és nemzetközi cukrászdák kínálatának elemzése 1. Nemzetközi és hazai csokoládé-trendek, preferenciák a fogyasztók körében
: Élő Adél
: Élő Adél
Fogyasztói magatartás - preferenciák vizsgálata a magyar jégkrémpiacon
: Korpos Dávid
: Korpos Dávid
Fogyasztói preferenciák vizsgálata a funkcionális élelmiszerek piacán
: Oszlánszki Zsófia
: Oszlánszki Zsófia
Parfümvásárlási preferenciák és a Superz márka megítélése
: Halmi Petra
: Halmi Petra
Az általános iskola választást befolyásoló szülői preferenciák
: Tóthné Balogh Krisztina
Megjelent: (2012)
: Tóthné Balogh Krisztina
Megjelent: (2012)
Fogyasztói szokások, vásárlási motiváció az Y generációs nők körében
: Szentesi Anita
: Szentesi Anita
Fogyasztói preferenciák a megtakarítások és a befektetések területén
: Mudra Ágnes
: Mudra Ágnes
Generációs különbségek a munkaerőpiacon – A munkavállalói preferenciák változása
: Berkó Szilvia
: Berkó Szilvia
Szálláshelyi preferenciák vizsgálata a turizmusban - Generációk szálláshely preferenciái
: Dér Zsófia
: Dér Zsófia
Értékrend változás a művészetben - 21.századi művészeti preferenciák
: Vojczek Vivien
: Vojczek Vivien
A munkáltatói márka jelentősége és megítélése, valamint generációs preferenciák vizsgálata a Baby Boom, X és Y generáció körében
: Sterl Alexandra
: Sterl Alexandra
Fogyasztói preferenciák vizsgálata hazai és külföldi kávézóláncok esetében
: Szihalmi Ádám
: Szihalmi Ádám
Az MBTI Személyiségtípusok és Fogyasztói Preferenciák Összefüggéseinek Elemzése
: Balogh Eszter
: Balogh Eszter
Repülős és buszos utazások közötti választási preferenciák elemzése
: Kőröshegyi Kinga
: Kőröshegyi Kinga
A pálinkafogyasztás és a fogyasztói szokások változása
: Totth Gedeon, et al.
Megjelent: (2018)
: Totth Gedeon, et al.
Megjelent: (2018)
Az egészséges táplálkozás a 25-35 év közötti nők körében
: Borbély Anita
: Borbély Anita
Az új apaszerep megítélése a fiatal nők és férfiak körében
: Máté Eszter Alexandra
: Máté Eszter Alexandra
Csatorna preferenciák a nagyértékű elektronikai cikkek vásárlási folyamatában a vásárlói attitűddel összefüggésben a hazai vásárlók körében. CHANNEL PREFERENCES IN THE HIGH-VALUE ELECTRONIC DEVICE PURCHASE DECISION PROCESS REGARDING THE PURCHASE ATTITUDEAMONG DOMESTIC BUYERS
: Taralik Krisztina, et al.
Megjelent: (2022)
: Taralik Krisztina, et al.
Megjelent: (2022)
A nők szerepe a protokollban
: Törköly Erika
: Törköly Erika
Értékrend, élelmiszerfogyasztói preferencia és a szolgáltatás-választás indítékai közötti összefüggések a hazai munkahelyi étkezés piacán
: Fodor Mónika
Megjelent: (2010)
: Fodor Mónika
Megjelent: (2010)
Youth marketing, avagy social média preferenciák az FMCG piacon
: Domonkos Lívia
: Domonkos Lívia
Autóvásárlási preferenciák Magyarországon, és vélemények az elektromos hajtásmóddal kapcsolatban.
: Mayer Rudolf
: Mayer Rudolf
Főzési szokások és a tasakos alapok fogyasztásának alakulása a nők körében
: Barna Szilvia
: Barna Szilvia
A munkaerőpiac női aspektusai.Karrierépítés és vezetővé válás a nők körében
: Papp mirtill Fatime
: Papp mirtill Fatime
Vásárlói és fogyasztói szokások a budapesti nők körében a magánnőgyógyászati szektorban
: Penyige Lili Hanna
: Penyige Lili Hanna
Nők a munkaerőpiacon Kisgyermekes nők munkaerőpiaci helyzete, a karrier és a család kapcsolata
: Cvianov Mónika
: Cvianov Mónika
Nők a munkaerőpiacon - Kisgyermekes nők munkaerőpiaci helyzete, a karrier és a család lapcsolata
: Cvianov Mónika
: Cvianov Mónika
Család, karrier és felnőttoktatás összeegyeztethetősége a nők életében
: Fodor Eszter
: Fodor Eszter
Hasonló tételek
-
A fogyasztói magatartás empirikus vizsgálata a pálinkafogyasztók körében
: Totth Gedeon, et al.
Megjelent: (2011) -
Pálinkafajták választéka, pálinkafogyasztási szokások és vendéglátóipari felhasználásuk
: Abay Márk -
Egy szemiometriai modell és alkalmazási lehetőségei a gyakorlatban
: Hlédik Erika
Megjelent: (2009) -
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel -
Marketing együttműködések az élelmiszergazdaságban.
: Totth Gedeon
Megjelent: (2006)