A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső(?)oktatásban Szolgáltatásminőség modellek elemzése - nemzetközi kitekintés

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Heidrich Balázs
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Főiskola Budapest 2009
Sorozat:Magyar Tudomány Napja BGF. Konferencia 2009
Tárgyszavak:
Kulcsszavak:Szolgáltatásminőség
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/597

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ597
005 20151110112515.0
008 151110s2009 hu o 000 zxx d
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Heidrich Balázs 
245 1 2 |a A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső(?)oktatásban  |b Szolgáltatásminőség modellek elemzése - nemzetközi kitekintés  |c Heidrich Balázs  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Főiskola  |b Budapest  |c 2009 
300 |a 1-19 
490 0 |a Magyar Tudomány Napja BGF. Konferencia 2009 
650 4 |a gazdálkodás- és szervezéstudományok 
695 |a Szolgáltatásminőség 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/597/1/Heidrich%20Bal%C3%A1zs%20%E2%80%93%20A%20szolg%C3%A1ltat%C3%A1smin%C5%91s%C3%A9g%20hallgat%C3%B3i%20megk%C3%B6zel%C3%ADt%C3%A9se%20a%20fels%C5%91%28%29oktat%C3%A1sban%20Szolg%C3%A1ltat%C3%A1smin%C5%91s%C3%A9g%20modellek%20elemz%C3%A9se%20%E2%80%93%20nemzetk%C3%B6zi%20kitekint%C3%A9s.pdf  |z Dokumentum-elérés