A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső(?)oktatásban Szolgáltatásminőség modellek elemzése - nemzetközi kitekintés
Elmentve itt :
Szerző: | Heidrich Balázs |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Főiskola
Budapest
2009
|
Sorozat: | Magyar Tudomány Napja BGF. Konferencia 2009
|
Tárgyszavak: | |
Kulcsszavak: | Szolgáltatásminőség |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/597 |
Hasonló tételek
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2007)
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2007)
Vevői elégedettségmérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében
: Montovay Balázs Tibor
: Montovay Balázs Tibor
Szolgáltatásminőség és vevőelégedettség a személyi edzői szolgáltatásban
: Kocsis Erika
: Kocsis Erika
A szolgáltatásminőség értelmezésének különbségei - percepcióvezérelt szolgáltatások minőségmodellje kialakításának első lépései
: Réthi Gábor, et al.
Megjelent: (2014)
: Réthi Gábor, et al.
Megjelent: (2014)
Fogyasztói elégedettség és szolgáltatásminőség értékelésének mérése a hulladékgazdálkodásban
: Rákóczy Zsuzsanna Éva
: Rákóczy Zsuzsanna Éva
Az Aquincum Hotel Budapest bemutatása és szolgáltatásminőség vizsgálata
: Greksa Viktória
: Greksa Viktória
Nők a felső vezetésben
: Török Zsanett
: Török Zsanett
Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül
: Fekete Roland Máté
: Fekete Roland Máté
A szolgáltatásminőség megőrzése generációváltás során egy családi cukrászda esetében
: Koronczy Gergely Csaba
: Koronczy Gergely Csaba
Szolgáltatásminőség mérése a DHL Global Forwarding légi export osztályán
: Varga Petra
: Varga Petra
Az éttermi arculat és az elvárt szolgáltatásminőség összefüggéseinek vizsgálata
: Szücs Henrietta
: Szücs Henrietta
Fogyasztói elégedettség és a szolgáltatásminőség értékelésének mérése a Budget Autókölcsönzőnél
: Márton Marcell István
: Márton Marcell István
A szállodai vendégélmény és szolgáltatásminőség a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Sági Adél
: Sági Adél
A Felső-Tisza-vidék víziturizmusának fejlesztési lehetőségei
: Vigh Marcell
: Vigh Marcell
A hazai Mercedes-Benz kis-és középvállalkozó márkaszervizeinek szolgáltatásminősége a SERVQUAL modell alapján
: Szántó Júlia
: Szántó Júlia
Vevői elégedettségmérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében a Roll-Lamell Kft.-nél
: Szabóné Szalai Ágnes
: Szabóné Szalai Ágnes
Ügyfél-elégedettség mérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. esetében
: Resze-Horváth Orsolya Anna
: Resze-Horváth Orsolya Anna
Minőségmenedzsment, szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Crowne Plaza Budapest szálloda példáján keresztül
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
A vállalati biztonságtechnika gazdaságtani megközelítése
: Tiszolczi Balázs Gergely
: Tiszolczi Balázs Gergely
A spa koncepció realizálása három felső kategóriás fővárosi szállodában
: Kedves Ida
: Kedves Ida
Rendezvények lebonyolítása a Királyháza Alsó és Királyháza Felső vendégházakban
: Gyenes Eszter Alíz
: Gyenes Eszter Alíz
Helyi hagyományok, mint idegenforgalmi vonzerő a Felső- Nyikó mentén
: Palkó Edit
: Palkó Edit
Szolgáltatásminőség és fogyasztói elégedettség mérése és bemutatása a 6x6 Taxi Kft-n keresztül
: Zengő Réka
: Zengő Réka
A turizmus szerepe a Felső-Mátrában egy szállodán keresztül bemutatva
: Ludányi Dóra
: Ludányi Dóra
Női vezetők. Akadályok a felső vezetői posztok elérésében A munka és a család összeegyeztetése
: Jaczina Daniella
: Jaczina Daniella
Konfliktuskezelés az oktatásban
: Somodi Dániel Mátyás
: Somodi Dániel Mátyás
Cloud az oktatásban
: Bukodi Gergő
: Bukodi Gergő
Az adócsalás viselkedésgazdaságtani megközelítése
: Krammer Rita Amaranta
: Krammer Rita Amaranta
A hallgatói kiégés
: Papp Evelin
: Papp Evelin
A dolgozói elégedettség, a szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség kapcsolatának vizsgálata a Donautica Étterem és Hotel példáján keresztül
: Wolf Andrea
: Wolf Andrea
Erasmus+ hallgatói mobilitás
: Besenyei Dóra
: Besenyei Dóra
Facebook a középiskolai oktatásban
: Peszleg Petra
: Peszleg Petra
Hasonló tételek
-
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2007) -
Vevői elégedettségmérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében
: Montovay Balázs Tibor -
Szolgáltatásminőség és vevőelégedettség a személyi edzői szolgáltatásban
: Kocsis Erika -
A szolgáltatásminőség értelmezésének különbségei - percepcióvezérelt szolgáltatások minőségmodellje kialakításának első lépései
: Réthi Gábor, et al.
Megjelent: (2014) -
Fogyasztói elégedettség és szolgáltatásminőség értékelésének mérése a hulladékgazdálkodásban
: Rákóczy Zsuzsanna Éva