Cross-cultural communication in middle English literature, English content in a French form?
Elmentve itt :
Szerző: | Tapolcai-Malaczkov Szilvia |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2009
|
Sorozat: | Szakmai Füzetek
No. 27. sz. |
Tárgyszavak: | |
Kulcsszavak: | Kultúraközi kommunikáció Angol irodalom |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/621 |
Hasonló tételek
English abstracts of the articles
Megjelent: (2016)
Megjelent: (2016)
English abstracts of the articles
Megjelent: (2016)
Megjelent: (2016)
English Language Needs in the Workplace - a Qualitative Study
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2003)
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2003)
The english premier league analysed from marketing perspective
: Szarvasi Péter Bence
: Szarvasi Péter Bence
Strategies for motivating ESP learners Best practices of an 'English Communications Skills' course
: Tapolcai-Malaczkov Szilvia
Megjelent: (2015)
: Tapolcai-Malaczkov Szilvia
Megjelent: (2015)
Improving East Asian Students’ English Oral Fluency in Hungarian Tertiary Educational Settings
: Bánhegyi Mátyás, et al.
Megjelent: (2016)
: Bánhegyi Mátyás, et al.
Megjelent: (2016)
Egy kisvállalat marketingtevékenységének bemutatása az English Center nyelviskolán keresztül
: Tzortzoglou Zoé Róza
: Tzortzoglou Zoé Róza
Cross-cultural communication with a focus on Hungary and Lebanon in business
: Abou Ltaif Sandra
: Abou Ltaif Sandra
College students’ disposition towards individual learning paths and a personalized evaluation system on a professional English course
: Asztalos Réka
Megjelent: (2016)
: Asztalos Réka
Megjelent: (2016)
Linguistic elements and discourse analysis of the translations of a Hungarian contract and an English impact study
: Perei Gábor
: Perei Gábor
Az angol mint közvetítő nyelv (English as a Lingua Franca) szerpe a multinacionális vállalaton beüli kommunikációban
: Bodzer Ádám
: Bodzer Ádám
Cross-culturel communication in the business world the USA and France
: Németh Nóra
Megjelent: (2009)
: Németh Nóra
Megjelent: (2009)
Kultúra összehasonlító (cross-cultural) és interkulturális (intercultural) kutatási modellek összehasonlító elemzés
: Török Judit
Megjelent: (2010)
: Török Judit
Megjelent: (2010)
Cross Cultural Difference in Global Advertising Investigated in Hungary and Russia
: Manvelyan Elmira
: Manvelyan Elmira
The kurds in Middle East
: Vilikó Tímea
: Vilikó Tímea
The forms of agricultural cooperation in Hungary
: Erdeiné Késmárki-Gally Szilvia
Megjelent: (2017)
: Erdeiné Késmárki-Gally Szilvia
Megjelent: (2017)
The perception of China’s development in the Hungarian scientific economic literature between 2010 and 2018
: Losoncz Miklós
Megjelent: (2018)
: Losoncz Miklós
Megjelent: (2018)
Political violence in the middle east Changing powers and new alliances in 2018 /
: Al Jendi Walaa
: Al Jendi Walaa
United States Foreign Policy in the Middle East
: Barakat Ranin
: Barakat Ranin
Attempts of diminishing the dependency on oil in the Middle East
: Cseke Sarolta Éva
Megjelent: (2007)
: Cseke Sarolta Éva
Megjelent: (2007)
Empirical Analysis of Securities listed on French Market Index CAC40 Using CAPM
: Al Bouni Iyad
: Al Bouni Iyad
The State of the Cross-Strait Affairs
: Szilágyi Judit
Megjelent: (2022)
: Szilágyi Judit
Megjelent: (2022)
A Literature Based Review of Business Process Amelioration Methods and Techniques Regarding Service Orientation
: Gubán Ákos, et al.
Megjelent: (2013)
: Gubán Ákos, et al.
Megjelent: (2013)
What is the best way for Inno4Life to expand towards the US, French and Irish market?
: Tőke Orsolya
: Tőke Orsolya
Problems of communication across cultures - idioms as the source of confusion
: Molnár Dorottya
Megjelent: (2009)
: Molnár Dorottya
Megjelent: (2009)
Organisational culture and business communication of Ibiden Hungary Ltd.
: Gaál Anna Zelma
: Gaál Anna Zelma
The History and Future Analysis of Financial Management Changes in the Middle-Class
: Wang Bowei
: Wang Bowei
The Economic Co-operation and Integration between China and Middle East
: Alfarah Ayed Odeh Ayed
: Alfarah Ayed Odeh Ayed
Presidential policies of resolving terrorism in the Middle East George W. Bush vs. Barack Obama
: Veszeli Ádám
Megjelent: (2013)
: Veszeli Ádám
Megjelent: (2013)
Összehasonlító elemzés a HOPI Hungária Logisztikai Kft. cross-docking és raklaptöréses cross-docking folyamatáról
: Horváth Emil
Megjelent: (2014)
: Horváth Emil
Megjelent: (2014)
A Spotify content marketingjének innovációi és hatása
: Tóth Bernadett Beáta
: Tóth Bernadett Beáta
Comparative Analysis of Communication Culture Among University Employees in Malaysia and Hungary
: Binti Shahrakbah Anissa Yasmeen
: Binti Shahrakbah Anissa Yasmeen
Destination Wedding, eine spezielle Form der Eventmanagement
: Takács Luca Viktória
: Takács Luca Viktória
The effect of Zwack brand museum on forming the brand image
: Kemenesi Dóra
: Kemenesi Dóra
Cultural messages of metaphors
: Hidasi Judit
Megjelent: (2008)
: Hidasi Judit
Megjelent: (2008)
Content marketing eszközök használata az Ingatlan.com-nál
: Nagy Gergő
: Nagy Gergő
How to utilize digital content creation within customer journey?
: Rácz Dávid
: Rácz Dávid
Crowdfunding as an alternative form of financing An analysis of the key factors contributing to success in reward-based crowdfunding on the UK’s largest crowdfunding platform
: Szalai Eszter
: Szalai Eszter
Vat taxation on Cross-border e-commerce in the EU
: Chen Wanji
: Chen Wanji
Cross-platform mobilalkalmazás fejlesztése React Native keretrendszerben
: Nagy Norbert Viktor
: Nagy Norbert Viktor
Hasonló tételek
-
English abstracts of the articles
Megjelent: (2016) -
English abstracts of the articles
Megjelent: (2016) -
English Language Needs in the Workplace - a Qualitative Study
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2003) -
The english premier league analysed from marketing perspective
: Szarvasi Péter Bence -
Strategies for motivating ESP learners Best practices of an 'English Communications Skills' course
: Tapolcai-Malaczkov Szilvia
Megjelent: (2015)