Tematikus utcák helye és szerepe a nagyvárosok kereskedelmi stratégiájában
Elmentve itt :
Szerzők: |
Király Éva Kozák Tamás |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Főiskola
Budapest
2015
|
Sorozat: | Alkalmazott Tudományok II. Fóruma Konferenciakötet
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/637 |
Hasonló tételek
Tematikus szállodák
: Hendrik Viktória
: Hendrik Viktória
A magánbiztosítások szerepe a vállalkozások kockázatkezelési stratégiájában
: Krizsán Máté Illés
: Krizsán Máté Illés
Tematikus utak lehetősége Magyarországon, összevetése a német tematikus utakkal
: Surján Eszter
: Surján Eszter
Tematikus szállodák, mint turisztikai attrakciók szerepe Magyarországon
: Debreczeni Kinga Katalin
: Debreczeni Kinga Katalin
Az outsourcing jelentősége a multinacionális vállalatok stratégiájában
: Kátai Tamás Lajos
: Kátai Tamás Lajos
Tematikus szállodák - Titkosítási kérelem
: Hendrik Viktória
: Hendrik Viktória
Az üzleti etika szerepe a L'Oréal vállalati stratégiájában
: Törzsök Luca
: Törzsök Luca
Az időpontfoglalás szerepe az OTP Bank Nyrt. CRM stratégiájában
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
Tematikus rendezvények megszervezése és lebonyolítása
: Gavrilovits Tímea Nóra
: Gavrilovits Tímea Nóra
Tematikus szálláshely a Dunakanyar szívében
: Getz Klaudia
: Getz Klaudia
Egy tematikus élménypark létrehozásának kihívásai
: Kocsi János Márk
: Kocsi János Márk
Tematikus utak és lehetőségük Közép-Európában
: Pintér Miriam
: Pintér Miriam
Fenntarthatósági szempontok a H&M üzleti stratégiájában
: Gyurcsánszki Adrienn
: Gyurcsánszki Adrienn
Online marketingkommunikációs alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Lengyel Zsombor
: Lengyel Zsombor
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Jakubek Dániel
: Jakubek Dániel
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Kralj Alex
: Kralj Alex
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: György Ivett
: György Ivett
A kisvállalkozások helye és szerepe a nemzetgazdaságban
: Domonkos Bence Tamás
: Domonkos Bence Tamás
Tematikus parkok a turizmusban Európában és Magyarországon
: Bogáncs Alexandra
: Bogáncs Alexandra
Tematikus éttermek népszerűségének és működési sajátosságainak vizsgálata
: Benkő Dávid Márk
: Benkő Dávid Márk
A családi háttér szerepe a vállalkozások stratégiájában a Raben Group példáján keresztül
: Schöffer Patrícia
: Schöffer Patrícia
A különböző képzési módszerek szerepe a MÁV-START Zrt. munkaerő-fejlesztési stratégiájában.
: Borvendég Boglárka
: Borvendég Boglárka
Az élmény szerepe a turizmusban az európai tematikus parkok példáin keresztül
: Oli Renáta
: Oli Renáta
A közösségi média felületek szerepe, hasznossága és hatékonysága a Lancôme márka marketingkommunikációs stratégiájában
: Brátán Dalma
: Brátán Dalma
Ukrajna perspektívája az Európai Unió keleti bővítési stratégiájában
: Kincs Gergely
: Kincs Gergely
Kulturális értékeken alapuló tematikus utak Észak-Magyarországon
: Buda Krisztina
: Buda Krisztina
Az Etyek-Budai borvidék, mint tematikus esküvőhelyszín
: Orha Virág Réka
: Orha Virág Réka
Az Anima Travel tematikus utazási iroda elemzése
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Lokáció alapú marketing a kis- és középvállalkozások kommunikációs stratégiájában
: Hadacs Máté
: Hadacs Máté
A szintvizsga múltja, jelene, helye és szerepe a szakképzésben
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
Kisvállalkozások helye és szerepe a nemzetgazdaságban
: Nánai István
: Nánai István
Online marketingkommunikáció alkalmazása a Johnson & Johnson Kft. marketingkommunikációs stratégiájában
: Ládi Judit
: Ládi Judit
Tematikus éttermek elterjedése a Sir Lancelot étteremre levetítve
: Borza Balázs
: Borza Balázs
A tematikus parkok népszerűsége az Amerikai Egyesült Államokban
: Csekő Panna
: Csekő Panna
Reklámadó, mint diverzáns tényező az RTL csoport kommunikációs stratégiájában
: Kádár Krisztina Réka
: Kádár Krisztina Réka
Tematikus parkok, mint turisztikai vonzerők hatása Franciaország turizmusára
: Vacsora Dorina
: Vacsora Dorina
Tematikus utak jelentősége az Észak-Magyarországi idegenforgalmi régióban
: Pahocsa Zsuzsanna
: Pahocsa Zsuzsanna
Tematikus utak jelentősége az Észak – Magyarország turisztikai régióban
: Giczi Friderika
: Giczi Friderika
Az ügyfél elégedettség szerepe a Groupama Biztosító Zrt. stratégiájában - fókuszban a dolgozói elégedettség 2016
: Németh Martina
: Németh Martina
A pénzügyi felügyelet helye és szerepe a gazdaságirányítás európai rendszerében
: Kreisz Brigitta
Megjelent: (2011)
: Kreisz Brigitta
Megjelent: (2011)
Hasonló tételek
-
Tematikus szállodák
: Hendrik Viktória -
A magánbiztosítások szerepe a vállalkozások kockázatkezelési stratégiájában
: Krizsán Máté Illés -
Tematikus utak lehetősége Magyarországon, összevetése a német tematikus utakkal
: Surján Eszter -
Tematikus szállodák, mint turisztikai attrakciók szerepe Magyarországon
: Debreczeni Kinga Katalin -
Az outsourcing jelentősége a multinacionális vállalatok stratégiájában
: Kátai Tamás Lajos