Szakfordító és tolmácsképzések Magyarországon Harc a versenyképességért
Elmentve itt :
Szerző: | Válóczi Marianna |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2010
|
Sorozat: | Szakmai Füzetek
No. 28. sz. |
Tárgyszavak: | |
Kulcsszavak: | Szakfordítás Tolmácsolás Versenyképesség Képzés |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/785 |
Hasonló tételek
Tantárgyfejlesztési tapasztalatok a posztgraduális szakfordító- és tolmácsképzésben
: Balogh Katalin
Megjelent: (2007)
: Balogh Katalin
Megjelent: (2007)
Nyelvoktatás és foglalkoztatottság egy konferencia margójára
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2012)
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2012)
Facebook és alkalmazásai a nyelvórán - egy projekt hatása a digitális nemzedék nyelvtanulási motivációjának fokozására
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2016)
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2016)
A tolmácsoláshoz szükséges képességek és a tolmács-személyiség alakulása napjainkban. Képességfejlesztés a Tolmácsolás-gyakorlat órán
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2011)
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2011)
Hatékonyságnövelés a nyelvórán a nyelvtanulási motiváció holisztikusabb és egyben pragmatikusabb szemlélete
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2006)
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2006)
A tréning módszerű kommunikációs készségfejlesztés története Magyarországon A tréning módszer megjelenése Magyarországon
: Neményiné Gyimesi Ilona
Megjelent: (2006)
: Neményiné Gyimesi Ilona
Megjelent: (2006)
Hatékonyságnövelés a szaknyelvórán motivációs stratégiák segítségével
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2007)
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2007)
Tantárgyfejlesztési kísérletek a Tolmácsolás olasz nyelven tantárgyból
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2008)
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2008)
Ahány nyelv, annyi személyiség? A második nyelvi identitás
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2014)
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2014)
Nemzetközi ENSZ tisztviselők nyelvi szintezése a BGE-n
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2016)
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2016)
Mitől motiváltak a külker hallgatók az üzleti szaknyelvórán? Beszámoló egy empirikus kutatásról
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2007)
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2007)
A propaganda mint rítus a mai Magyarországon
: Bajomi-Lázár Péter
Megjelent: (2015)
: Bajomi-Lázár Péter
Megjelent: (2015)
Harc a tehetségekért - az Employer branding szerepe és létjogosultsága Magyarországon
: Pataki Kinga
: Pataki Kinga
Tekintélyelvűség és szabadelvűség között – Paradigmaváltások a magyarországi politika és média viszonyában
: Bajomi-Lázár Péter
Megjelent: (2017)
: Bajomi-Lázár Péter
Megjelent: (2017)
Kommunikáció és kontextus
: Hidasi Judit
Megjelent: (2008)
: Hidasi Judit
Megjelent: (2008)
Interkulturális útmutató nemzetközi cégek és projektek vezetői és tagjai számára
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2006)
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2006)
Interkulturális útmutató nemzetközi cégek és projektek vezetői és tagjai számára
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2006)
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2006)
Semlegesség és elkötelezettség között
: Bajomi-Lázár Péter
Megjelent: (2016)
: Bajomi-Lázár Péter
Megjelent: (2016)
Ország- és népnevek problémái a kultúraközi kommunikációban
: Osváth Gábor
Megjelent: (2003)
: Osváth Gábor
Megjelent: (2003)
A nemzetközi marketing és Hofstede kultúraspecifikus dimenzióinak kapcsolata
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2008)
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2008)
Egy Leonardo-projekt bemutatása és tanulságai
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2001)
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2001)
Kultúraközi kommunikációs dolgozatok és felmérések tanulságai
: Osváth Gábor
Megjelent: (2007)
: Osváth Gábor
Megjelent: (2007)
A távol-keleti régió menedzsmentje és vállalati kommunikációja, mint a komplex nyelvoktatás része
: Székács Anna
Megjelent: (2008)
: Székács Anna
Megjelent: (2008)
Szisztematikus szakirodalmi áttekintés a marketing, valamint a változás- és válságmenedzsment közötti összefüggésekről A lehetséges kapcsolódási pontok feltérképezése
: Máté Zoltán, et al.
Megjelent: (2022)
: Máté Zoltán, et al.
Megjelent: (2022)
Kultúraközi kommunikáció - Nemzeti és szervezeti kultúrák, interkulturális menedzsment aspektusok
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2001)
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2001)
Kísérlet az e-business tevékenység üzleti modelljeinek megfogalmazására és osztályozására
: Eszes István
Megjelent: (2006)
: Eszes István
Megjelent: (2006)
Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra online és offline marketingeszközökkel
: Eisingerné Balassa Boglárka
Megjelent: (2019)
: Eisingerné Balassa Boglárka
Megjelent: (2019)
Köszön, nem köszön, köszön... avagy felmérés hallgatóink köszönési (illetve nem-köszönési) szokásairól és tanáraikhoz való viszonyulásukról
: Angerman Ágnes
Megjelent: (2009)
: Angerman Ágnes
Megjelent: (2009)
Milyen a jó munkáltató toborzási és foglalkoztatási kérdések mérnökhallgatók és HR-szakértők körében végzett primer kutatás eredményei alapján
: Fodor Mónika
Megjelent: (2015)
: Fodor Mónika
Megjelent: (2015)
A comparison of Russian and Hungarian Business Cultures
: Hidasi Judit, et al.
Megjelent: (2010)
: Hidasi Judit, et al.
Megjelent: (2010)
A befolyásolás eszközei a kommunikációban
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
A média, mint kommunikációs tanegység a gazdasági felsőoktatásban
: Nyárády Gáborné, et al.
Megjelent: (1996)
: Nyárády Gáborné, et al.
Megjelent: (1996)
Paradigmaváltások a médiakutatásban A húsz éves Médiakutató konferenciája elé
: Bajomi-Lázár Péter
Megjelent: (2021)
: Bajomi-Lázár Péter
Megjelent: (2021)
A posztszovjet orosz média helyzete különös tekintettel a televízióra
: Kalafatics Zsuzsanna
Megjelent: (2015)
: Kalafatics Zsuzsanna
Megjelent: (2015)
Milyen változást hoz a „service dominant logic” a marketingbe?
: Zsigmond Tibor
Megjelent: (2019)
: Zsigmond Tibor
Megjelent: (2019)
A média gyarmatosítása
: Bajomi-Lázár Péter
Megjelent: (2015)
: Bajomi-Lázár Péter
Megjelent: (2015)
Halálos engedelmesség amit a repülőipartól tanulhatunk a kommunikációs kultúra tekintetében
: Z. Papp Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
: Z. Papp Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
Nemawashi a japán kommunikációban
: Hidasi Judit, et al.
Megjelent: (2015)
: Hidasi Judit, et al.
Megjelent: (2015)
A kultúraközi párbeszéd társadalmi hátteréről
: Bradeánné Gacs Judit
Megjelent: (2009)
: Bradeánné Gacs Judit
Megjelent: (2009)
A reklámszakma saját sírját ássa...
: Hamburger Béla
Megjelent: (2007)
: Hamburger Béla
Megjelent: (2007)
Hasonló tételek
-
Tantárgyfejlesztési tapasztalatok a posztgraduális szakfordító- és tolmácsképzésben
: Balogh Katalin
Megjelent: (2007) -
Nyelvoktatás és foglalkoztatottság egy konferencia margójára
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2012) -
Facebook és alkalmazásai a nyelvórán - egy projekt hatása a digitális nemzedék nyelvtanulási motivációjának fokozására
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2016) -
A tolmácsoláshoz szükséges képességek és a tolmács-személyiség alakulása napjainkban. Képességfejlesztés a Tolmácsolás-gyakorlat órán
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2011) -
Hatékonyságnövelés a nyelvórán a nyelvtanulási motiváció holisztikusabb és egyben pragmatikusabb szemlélete
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2006)