E-learninges audio-vizuális nyelvi hanganyagok felhasználása a pénzügyi-számviteli szaknyelvi programban
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| Dokumentumtípus: | Könyv része |
| Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2016
|
| Sorozat: | Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban - motiváció és eredményesség
|
| Tárgyszavak: | |
| Kulcsszavak: | E-learning Nyelvoktatás Készségfejlesztés Tananyagfejlesztés |
| Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/808 |
MARC
| LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | publ808 | ||
| 005 | 20170127084253.0 | ||
| 008 | 170127s2016 hu o 000 zxx d | ||
| 020 | |a 978-615-5607-22-6 | ||
| 040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
| 100 | 1 | |a Katona Zsuzsanna | |
| 245 | 1 | 0 | |a E-learninges audio-vizuális nyelvi hanganyagok felhasználása a pénzügyi-számviteli szaknyelvi programban |c Katona Zsuzsanna |h [elektronikus dokumentum] |
| 260 | |a Budapesti Gazdasági Egyetem |b Budapest |c 2016 | ||
| 300 | |a 95-101 | ||
| 490 | 0 | |a Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban - motiváció és eredményesség | |
| 520 | 3 | |a Igen nehéz érdekes hangzó anyagokkal ellátni a hallgatókat, kivált, ha pénzügyi, számviteli szakterületről van szó. A Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) Pénzügyi, Számviteli Karának oktatói felvállalták, hogy − építve korábbi, hasonló intézményi kezdeményezések tapasztalataira és tanulságaira − összeállítanak a YouTube-on elérhető videós anyagok felhasználásával egy tizenhat fejezetből álló kiegészítő tananyagot. Az anyag elsősorban a távoktatási tagozaton, harmadéven tanulók számára készült, de a nappali képzésen részt vevő hallgatók készségfejlesztésére is alkalmas. A tananyagfejlesztés célja az volt, hogy érdekes témájú és könnyen érthető, kollokviális stílusú videófilmek segítségével közelebb hozzuk a hallgatókhoz a tanult számviteli témákat, és növeljük a tanulás eredményességét. Már a tesztidőszak elején kitűnt, hogy a tananyagot tanulmányozó hallgatók szívesen foglalkoznak ezekkel a videókkal és a hozzájuk tartozó feladatlapokkal. A kiegészítő tananyag bevezetésének a tapasztalatait mutatja be a tanulmány. | |
| 650 | 4 | |a neveléstudományok | |
| 650 | 4 | |a nyelvtudományok | |
| 695 | |a E-learning | ||
| 695 | |a Nyelvoktatás | ||
| 695 | |a Készségfejlesztés | ||
| 695 | |a Tananyagfejlesztés | ||
| 856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/808/1/Katona.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/808/7/Nyilatkozat_Katona%20Zsuzsanna.pdf |z Dokumentum-elérés |