E-learninges audio-vizuális nyelvi hanganyagok felhasználása a pénzügyi-számviteli szaknyelvi programban
Saved in:
Main Author: | Katona Zsuzsanna |
---|---|
Format: | Book part |
Published: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2016
|
Series: | Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban - motiváció és eredményesség
|
Subjects: | |
Kulcsszavak: | E-learning Nyelvoktatás Készségfejlesztés Tananyagfejlesztés |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/808 |
Similar Items
Interaktív tábla a szaknyelvi órákon
: Kétyi András
Published: (2008)
: Kétyi András
Published: (2008)
Valós idejű médiavásárlás - Programmatic audio
: Pavlekovics Gergely
: Pavlekovics Gergely
Megállítható-e a drasztikusan csökkenő részvételi arány az Erasmus-programban?
: Tóth Fruzsina, et al.
Published: (2019)
: Tóth Fruzsina, et al.
Published: (2019)
Szakmai Gyakorlatom a Tehetséggondozó Programban
: Szívós Zsolt
: Szívós Zsolt
Egy új tankönyv a közgazdász hallgatók orosz szaknyelvi képzésében
: Viczai Péter Tamás
Published: (2008)
: Viczai Péter Tamás
Published: (2008)
A vizuális e-kereskedelem. A mesterséges intelligencia alapú vizuális keresés és a kiterjesztett valóság használata az online vásárlások során.
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
A kooperatív tanítás a HÍD Programban
: Kátai Beáta Anna
: Kátai Beáta Anna
Politikai korrektség (PC) nyelvi megnyilvánulásai
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Published: (2014)
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Published: (2014)
The overlap between the customers' opinion on the in-store background music and the audio branding of the companies
: Fekete-Szűcs Dániel
: Fekete-Szűcs Dániel
Német és francia nemzetköziesítési gyakorlatok a KVIK Turizmus-Vendéglátás Szaknyelvi Intézeti Tanszékén
: Nagy Rita, et al.
Published: (2017)
: Nagy Rita, et al.
Published: (2017)
Egy speciális piacon működő modern audio-vizuáltechnikai vállalkozás marketing eszközei a 2020-as években hazánkban
: Hodován Róbert
: Hodován Róbert
Felnőttek nyelvi képzése - feladatok és lehetőségek
: Bradeánné Gacs Judit
Published: (2005)
: Bradeánné Gacs Judit
Published: (2005)
Nyelvi modernizáció a Kína központú kultúrkörben
: Osváth Gábor
Published: (2008)
: Osváth Gábor
Published: (2008)
Tanulási és viselkedési problémák a HÍD programban résztvevő diákok körében
: Németh Sándorné
: Németh Sándorné
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
Nyelvi modellek kreatív felpörgetése Hatékony promptok gyakorlati megközelítésben
: Farkas Dávid
: Farkas Dávid
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben
: Fucskó Bence
: Fucskó Bence
Az e-WOM üzleti felhasználása a marketing területén
: Huang Jian Jimmy
: Huang Jian Jimmy
Budapest és Bécs turisztikai látnivalóinak nyelvi tájképe
: Várszegi Lajos
: Várszegi Lajos
Nemzetközi ENSZ tisztviselők nyelvi szintezése a BGE-n
: Válóczi Marianna
Published: (2016)
: Válóczi Marianna
Published: (2016)
Ahány nyelv, annyi személyiség? A második nyelvi identitás
: Válóczi Marianna
Published: (2014)
: Válóczi Marianna
Published: (2014)
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
A vizuális megjelenés fejlesztése az Üvegneked Kft.-nél
: Csizmadia László
: Csizmadia László
A Magyar Állami Operaház koncepcióváltásáról - vizuális arculatelemek kommunikációja
: Orbán Nóra
: Orbán Nóra
Termékattribútumok vizuális keresése szemkamerás kutatással ízesített sörök dobozain
: Pencz Helga
: Pencz Helga
A nagy nyelvi modellek korlátai Miért nem helyettesíthetők az emberek az LLM-ekkel?
: Madlena Eszter
: Madlena Eszter
A nyelvi ujjlenyomat, avagy az igazságügyi nyelvészet stilisztikai aspektusai
: Polcz Károly
Published: (2016)
: Polcz Károly
Published: (2016)
Az információs társadalom hatása a nyelvi terjeszkedésre - japán példákon
: Sato Noriko, et al.
Published: (2005)
: Sato Noriko, et al.
Published: (2005)
”Hasznos szavak és kifejezések” avagy útikönyvek változó nyelvi információi
: Wallendums Tünde
Published: (2008)
: Wallendums Tünde
Published: (2008)
A vizuális közösségi média térnyerése, avagy az instagram jelensége
: Pusztai Katalin
: Pusztai Katalin
Vizuális kommunikáció, különös tekintettel a mozi- és filmplakát-művészetre
: Taylor Dániel
: Taylor Dániel
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
A reklámok vizuális és auditív elemeinek szinkronitás-preferencia vizsgálata
: Fazekas Norbert
: Fazekas Norbert
Az AI által készült vizuális tartalmak és fogyasztóik viszonya
: Szekeres Tamás
: Szekeres Tamás
Számviteli információk felhasználása menedzsment szemmel egy költségvetési szerv gyakorlatában
: Megyaszai Mariann
: Megyaszai Mariann
A Reddit Prognózis - Természetes Nyelvi Feldolgozás a Részvénypiaci Előrejelzésben
: Bán Antal Balázs
: Bán Antal Balázs
A kis- és középvállalkozások fejlődési lehetőségei Nógrád megyében, különös tekintettel a Mikrohitel Programban való részvételre
: Lotharidesz Veronika
: Lotharidesz Veronika
A mentális egészségfejlesztés helye és formái a munkahelyi jólléti (well-being) programban, kiemelt fókusszal a középvezetőkre
: Laczkó Erika
: Laczkó Erika
Similar Items
-
Interaktív tábla a szaknyelvi órákon
: Kétyi András
Published: (2008) -
Valós idejű médiavásárlás - Programmatic audio
: Pavlekovics Gergely -
Megállítható-e a drasztikusan csökkenő részvételi arány az Erasmus-programban?
: Tóth Fruzsina, et al.
Published: (2019) -
Szakmai Gyakorlatom a Tehetséggondozó Programban
: Szívós Zsolt -
Egy új tankönyv a közgazdász hallgatók orosz szaknyelvi képzésében
: Viczai Péter Tamás
Published: (2008)