Francia óvodapedagógusok naplójegyzeteinek elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jármai Erzsébet Mária
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Babeş-Bolyai Tudományegyetem Pedagógia és Alkalmazott Didaktika Intézet Kolozsvár 2015
Sorozat:Tudás – Tanulás – Szabadság. Neveléstudományi Konferencia 2014. Konferenciakötet.
Tárgyszavak:
Kulcsszavak:óvodapedagógus
elégedettség
Motiváció
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/811

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ811
005 20161126165804.0
008 161124s2015 hu o 000 zxx d
020 |a 978-973-0-18967-4 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Jármai Erzsébet Mária 
245 1 0 |a Francia óvodapedagógusok naplójegyzeteinek elemzése  |c Jármai Erzsébet Mária  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Babeş-Bolyai Tudományegyetem Pedagógia és Alkalmazott Didaktika Intézet  |b Kolozsvár  |c 2015 
300 |a 35-41 
490 0 |a Tudás – Tanulás – Szabadság. Neveléstudományi Konferencia 2014. Konferenciakötet. 
520 3 |a Az óvónők bejegyzéseiből leszűrt jelenségeket megmagyarázza a Maslow által kidolgozott elmélet. Maslow szükséglet-piramisának elemei jól illeszthetők Herzberg motivációs faktoraihoz. Az óvónőkre is igaz, hogy szakmai lelkesedésük, elkötelezettségük a megelégedettségből táplálkozik, amely pozitív élménytartalommal a szakmai identifikáció megvalósulását, valamint a pályakötődést erősíti (RITOÓKNÉ 2006). A vizsgálat rávilágít, hogy milyen okok állnak a pozitív és negatív érzelmi hatások hátterében és irányt mutat, milyen területeken, milyen megoldásokkal lehet a munka hatékonyságán javítani és optimálisabb feltételeket biztosítani az óvodai generáció nevelésének érdekében. 
650 4 |a társadalomtudományok 
695 |a óvodapedagógus 
695 |a elégedettség 
695 |a Motiváció 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/811/1/jarmai_erzsebet_maria_mtmt2963263.pdf  |z Dokumentum-elérés