A szortiment szerepe a Grand Tokaj marketingstratégiájában
Elmentve itt :
Szerző: | Fogarassy Fruzsina Kitti |
---|---|
További közreműködők: | Totth Dr. Gedeon |
Kulcsszavak: | borfogyasztói attitűd bortermelés Magyarországon marketingstratégia szortiment Tokaj |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41533 |
Hasonló tételek
A Grand Tokaj Zrt. készletgazdálkodásának bemutatása
: Majoros Réka
: Majoros Réka
The strategy of the marketing activities of Grand Tokaj Ltd.
: Pázmándi Fanni Lilla
: Pázmándi Fanni Lilla
Ügyféllojalitás az Essilor Optika Kft. marketingstratégiájában
: Papp Mirtill Beáta
: Papp Mirtill Beáta
Online marketingkommunikáció megvalósítása a MÁV-START marketingstratégiájában
: Szarka Péter
: Szarka Péter
Tokaj turisztikai fellendítése
: Bánfai Orsolya
: Bánfai Orsolya
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Jóni-Lukács Eszter
: Jóni-Lukács Eszter
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Szalai-Lukács Eszter
: Szalai-Lukács Eszter
A digitális marketing megjelenése a hazai kávézók marketingstratégiájában
: Erni Zsófia
: Erni Zsófia
Tokaj a borvilág térképén
: Frics Adrián
: Frics Adrián
A Szekszárdi borvidék marketingstratégiájának megjelenése Szekszárd város marketingstratégiájában
: Schöck Gyula Csanád
: Schöck Gyula Csanád
A személyes eladás szerepe a Robert Bosch Kft. elektromos kéziszerszám üzletágának marketingstratégiájában
: Holoda Kornélia
: Holoda Kornélia
A vásárlói elégedettség jelentősége a Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiájában
: Halmai Zsolt
: Halmai Zsolt
Szolgáltatásfejlesztési lehetőségek a Grand Hotel Esztergomban
: Szabó Flóra Hanna
: Szabó Flóra Hanna
Az interior design megjelenése és alkalmazása vendéglátóhelyek online marketingstratégiájában
: Imri Szilvia
: Imri Szilvia
A bio, reform, speciális és mentes élelmiszerek szortiment bővítésének vizsgálata a gluténmentes termékek szemszögéből a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Szebényi Dóra
: Szebényi Dóra
Egy kastélyszálló perspektívái Tokaj-hegyalján
: Kovács Bianka
: Kovács Bianka
Tokaj-Hegyalja palackba zárt kincsei
: Bátorfi Boglárka
: Bátorfi Boglárka
Central Grand Cafe & Bar turisztikai vonzereje
: Bartha Zsófia
: Bartha Zsófia
A Danubius Grand Hotel Margitsziget SWOT-elemzése
: Balogh Balázs
: Balogh Balázs
Fuvarviszonyok optimalizálása a Grand-Trans Kft.-nél
: Jeszenszki Ágnes Jeszenszki Ágnes
: Jeszenszki Ágnes Jeszenszki Ágnes
The role of the Formula 1 Grand Prix in Hungary's tourism
: Remenyik Bulcsú, et al.
Megjelent: (2017)
: Remenyik Bulcsú, et al.
Megjelent: (2017)
Tokaj hegyalja borkülönlegességeinek marketing szempontú elemzése
: Budányi Georgina
: Budányi Georgina
Tokaj hegyalja borkülönlegességeinek marketing szempontú elemzése
: Budányi Georgina
: Budányi Georgina
Revive and development of tourism in Tokaj Wine Region
: Soós Boglárka
: Soós Boglárka
A régiós különbségek hatása az európai Carlstar Group különböző szegmenseinek marketingstratégiájában
: Rácz Adrienn
: Rácz Adrienn
BORÁSZAT ÉS KULTÚRA A TOKAJ-HEGYALJA BORVIDÉKEN
: Koch Fanni
: Koch Fanni
Tokaj Város Turisztikai Elemzése és Fejlesztéseinek bemutatása
: Puskás Anita
: Puskás Anita
Tokaj és Nyíregyháza turisztikai térség turizmusfejlesztésének vizsgálata
: Szűcs Petra
: Szűcs Petra
Die Soziokulturellen Auswirkungen des Tourismus in Tokaj-Hegyalja
: Kiss Milán Gábor
: Kiss Milán Gábor
A Grand Automotive Central Europe Kft. üzleti környezetének elemzése
: Ramocsai Pál János
: Ramocsai Pál János
A magyar borértékesítés helyzete, elemzés Tokaj-Hegyalján keresztül
: Kopa Eszter
: Kopa Eszter
Tokaj a világ kincsesládája Múltja, jelene és jövőképe
: Tasi Tamara
: Tasi Tamara
Tokaj Disznókő Szőlőbirtok bemutatása, borainak felhasználása a vendéglátásban
: Deák Levente István
: Deák Levente István
A gasztrofesztiválok turizmusfejlesztő hatása Tokaj-Hegyalja gazdasági fejlesztésében
: Deák Ágota
: Deák Ágota
A TOKAJ-HEGYALJAI BORVIDÉK BORFESZTIVÁLJAINAK HATÁSA A TÉRSÉG TURIZMUSÁNAK FELLENDÜLÉSÉRE, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A BORTURIZMUSRA
: Tóth Kitti
: Tóth Kitti
Márkaépítés és márkastratégia a Magic Hair Classic kapszula esetében
: Fogarassy Fruzsina Kitti
: Fogarassy Fruzsina Kitti
Tokaj-hegyalja épített örökségének turisztikai jelene és lehetőségei
: Karkus Alexandra
: Karkus Alexandra
Irodalmi rendezvények újraélesztése a Central Grand Cafe & Bar történelmi vendéglátóhelyen
: Ványi Zsófia
: Ványi Zsófia
Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül
: Kurucz Brigitta
: Kurucz Brigitta
A mesterséges intelligencia hatása a vállalatok marketingstratégiájában - a Black Crystal kisvállalkozás marketingstratégiája és az MI szerepe a cég életére
: Novák Petra
: Novák Petra
Hasonló tételek
-
A Grand Tokaj Zrt. készletgazdálkodásának bemutatása
: Majoros Réka -
The strategy of the marketing activities of Grand Tokaj Ltd.
: Pázmándi Fanni Lilla -
Ügyféllojalitás az Essilor Optika Kft. marketingstratégiájában
: Papp Mirtill Beáta -
Online marketingkommunikáció megvalósítása a MÁV-START marketingstratégiájában
: Szarka Péter -
Tokaj turisztikai fellendítése
: Bánfai Orsolya