Skip to content
VuFind
  • Login
    • Magyar
    • angol
Advanced
  • Az ügyfélkapcsolat jelentősége...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • export_to
    • export_to
    • export_to
  • Save to List
  • Permanent link
Cover Image

Az ügyfélkapcsolat jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Soneas Vegyipari Kft.-nél

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Várossy Kitty Judit
Other Authors: Németh Dr. Patrícia
Kulcsszavak:CRM
gyógyszeripar
ügyfélkapcsolat
vásárlói elégedettség
vevőkapcsolat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43586
  • Holdings
  • Description
  • Comments
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

Dokumentum-elérés

Similar Items

  • Az ügyfélkapcsolati osztály jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Grundfos Magyarország Gyártó Kft. -nél
    ‌: Éliás Kinga
  • Kiszolgálási színvonal vizsgálata a Robert Bosch Kft-nél
    ‌: Varga Lili
  • E- kereskedelem és a vevő kiszolgálási színvonal egymásra gyakorolt hatása az IKEA-nál
    ‌: Lábas Regina
  • Az ellátási lánc menedzsment, A kiszolgálási színvonal fejlesztése ömlesztett gabona szállítmányozásban
    ‌: Demeter Anett
  • Kiszolgálási színvonal az Unilever Magyarország Kft. Vevőszolgálatának szemével
    ‌: Kránicz Melinda

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs
Cannot write session to /tmp/vufind_sessions/sess_5esnlui48e5jrpofqklhd5eobg