A globális fenntarthatósági vállalások kihívásai a Magyarországi multinacionális vállalatok tükrében a Starbucks vállalat példáján keresztül bemutatva
Saved in:
Main Author: | Gáspár Judit Lilla |
---|---|
Other Authors: |
Mucha László
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fenntarthatóság környezeti menedzsment környezetvédelem marketingkommunikáció zöld marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53501 |
Similar Items
Egy multinacionális vállalat fenntarthatósági stratégiájának bemutatása, és a vállalat fenntarthatósági besorolása
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
Egy multinacionális vállalat fenntarthatósági és CSR törekvései
: Kiss Enikő
: Kiss Enikő
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde
: Borbás Tünde
Egy globális vállalat árufuvarozási döntései, kihívásai és adaptációi
: Polyák Zoltán
: Polyák Zoltán
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
A vállalati arculat kulturális kihívásai a multinacionális vállalatok gyakorlatában
: Tóth Relinda
: Tóth Relinda
Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba
: Onhausz Cintia
: Onhausz Cintia
Egy multinacionális vállalat pénzügyeinek globális automatizálása SAP-kompatibilis IT eszközök alkalmazásával
: Dósa Csaba
: Dósa Csaba
Globális vállalatok pénzügyi controllingja modern üzleti környezetben
: Tóth Judit
: Tóth Judit
A belső ellenőrzési kontrollrendszer működése egy multinacionális vállalat példáján bemutatva
: Tripolszki Brigitta
: Tripolszki Brigitta
A magyarországi kávézási szokások alakulása, és a Starbucks kávézó térhódítása
: Borlai Sára Bernadett
: Borlai Sára Bernadett
Multinacionális vállalatok stratégiája megvalósulása egy piacvezető szállodaipari vállalat tevékenységében
: Tóthné Katona Veronika
: Tóthné Katona Veronika
A multinacionális termelő vállalatok hogyan befolyásolják a magyarországi termelőkultúra alakulását? Mindez a Robert Bosch hatvani gyárán keresztül bemutatva
: Gabora Richárd István
: Gabora Richárd István
Egy magyarországi multinacionális vállalat Üzletfolytonossági tervének bemutatása
: Répássy Szabolcs
: Répássy Szabolcs
A munkaerő képzés-fejlesztés lehetőségei egy multinacionális vállalat példáján keresztül bemutatva
: Nagy Annamária
: Nagy Annamária
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita
: Takács Rita
Panaszszituáció-management a Starbucks kávézóban
: Fodor Zsófia
: Fodor Zsófia
A multinacionális vállalatok helyzete Magyarországon a stratégiai együttműködések tükrében
: Lunacsek Márton
Published: (2014)
: Lunacsek Márton
Published: (2014)
Globális vállalat pénzügyi kontrollingja modern üzleti környezetben
: Tóth Judit
: Tóth Judit
A Starbucks Marketingstratégiájának Vizsgálata Fogyasztói Véleménykutatás és Szokások Felmérése
: Pap Krisztián István
: Pap Krisztián István
Vezető globális logisztikai vállalatok fenntarthatóságának összevetése
: Léka Balázs
: Léka Balázs
A Starbucks fenntarthatósága és innovatív vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
A globális klímaváltozás és a fenntartható fejlődés fogalmának vizsgálata nemzetközi és hazai viszonylatban a fenntarthatósági jelentések tükrében
: Pszatha Mária Diana
: Pszatha Mária Diana
Az ultrahang gépek értékesítésének támogatása Közép-Kelet-Európában egy multinacionális vállalat példáján bemutatva
: Srej Zsófia
: Srej Zsófia
Milyen módszerekkel őrzi meg egy multinacionális vállalat a költséghatékonyságát és versenyképességét a globális piacon A GE Lighting költséghatékonyságát és versenyképességét növelő módszerek és azok fejlődése
: Gáspár Gábor
: Gáspár Gábor
Egy magyarországi multinacionális vállalat kontrollkörnyezetének, belső ellenőrzési folyamatainak bemutatása
: Zámbó Andrea
: Zámbó Andrea
A vevői elvárások és tapasztalatok kapcsolatának vizsgálata a magyarországi Starbucks kávézók marketingmixének függvényében
: Kulcsár Lili
: Kulcsár Lili
Globális ellátási láncok aktuális kihívásai CURRENT CHALLENGES OF GLOBAL SUPPLY CHAINS
: Király Éva, et al.
Published: (2023)
: Király Éva, et al.
Published: (2023)
A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján
: Gál Gitta
: Gál Gitta
Panaszmenedzsment a Starbucks kávézólánc egy budapesti egységében
: Buda Blanka
: Buda Blanka
A termelő vállalatok disztribúciós logisztikájának hatékony menedzsmentje két multinacionális vállalat példáján keresztül
: Kéri Ádám
Published: (2013)
: Kéri Ádám
Published: (2013)
A magyar multinacionális vállalatok nemzetköziesedése
: Abamu Ilona
: Abamu Ilona
Multinacionális ruházati vállalatok társadalmi felelősségvállalása
: Keszler Krisztina
: Keszler Krisztina
A multinacionális vállalatok civil vállalásai
: Dudás Katalin Nóra
: Dudás Katalin Nóra
Vállalatok fenntarthatósági kommunikációjának és CSR tevékenységének hatása a fogyasztói magatartásra
: Fülöp Zita
: Fülöp Zita
Fenntarthatósági stratégiák környezeti elemei egy nemzetközi vállalat példáján
: Keszei Boglárka
: Keszei Boglárka
Kína betagozódása a globális értékláncokba, a kínai elektronikai vállalatok nemzetköziesedése a Huawei vállalat példáján keresztül
: Makra Gábor
: Makra Gábor
Globalizáció, globális értékláncok hatásai a multinacionális vállalatokra, esettanulmányok
: Barna Bence
: Barna Bence
A multinacionális vállalatok és továbbgyűrűző hatásaik Vietnámban - a vállalati társadalmi felelősségvállalás tükrében
: Nguyen Quang Hung
: Nguyen Quang Hung
Similar Items
-
Egy multinacionális vállalat fenntarthatósági stratégiájának bemutatása, és a vállalat fenntarthatósági besorolása
: Molnár Dániel -
Egy multinacionális vállalat fenntarthatósági és CSR törekvései
: Kiss Enikő -
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde -
Egy globális vállalat árufuvarozási döntései, kihívásai és adaptációi
: Polyák Zoltán -
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi