A Kvikk Lunsj csokoládé marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
Saved in:
Main Author: | Fehér Orsolya |
---|---|
Other Authors: | Szántó Szilvia |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Csokoládépiac, norvég Kvikk Lunsj Csokoládépiac, magyar Marketingmix Piackutatás Márka |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54340 |
Similar Items
A Milka csokoládé marketingkommunikációs tevékenysége és annak elemzése
: Juhász Nóra
: Juhász Nóra
Csokoládé-Fogyassza egészséggel!
: Márkus Csilla
: Márkus Csilla
Csokoládé Marketing Bemutatása
: Kovics Tamás
: Kovics Tamás
A budapesti nyelviskolák marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Szentesi Éva Kinga
: Szentesi Éva Kinga
Az Apple inc. marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Topor Gergely
: Topor Gergely
A hazai csokoládé gasztrokultúra
: Keviczky Krisztina
: Keviczky Krisztina
Kanada marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata
: Fodor Ágnes Evelin
: Fodor Ágnes Evelin
A kakaófától a csokoládé készítésig, a csokoládétól a magyarországi csokoládé fogyasztási szokásokig
: Szalontai Patrik Zoltán
: Szalontai Patrik Zoltán
A Tchibo Budapest Kft. marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Csőke Enikő
: Csőke Enikő
A csokoládé szerepe a vendéglátásban
: Lenkei Mónika
: Lenkei Mónika
A csokoládé felhasználása a gasztronómiában
: Molnár Diána Roxána
: Molnár Diána Roxána
Az Év Honlapja verseny online marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Nagy Réka Barbara
: Nagy Réka Barbara
A csokoládé történelme, jelene és jövője
: Szakmár Alexandra Brigitta
: Szakmár Alexandra Brigitta
Műcsarnok Nonprofit Kft. marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata
: Gál Vivien Tünde
: Gál Vivien Tünde
Tókert Szálloda Lillafüred marketingkommunikációs stratégiájának fejlesztése
: Tóth Tamás
Published: (2013)
: Tóth Tamás
Published: (2013)
A csokoládé fogyasztói magatartásának vizsgálata generációs különbségekkel
: Czigler Dóra
: Czigler Dóra
A csokoládé terjedése és felhasználási módjai Magyarországon
: Veréb Anna
: Veréb Anna
Csokoládé és manufakturális bonbonok a gasztronómia világában
: Bognár Máté
: Bognár Máté
Az édes kísértés nyomában, avagy a csokoládé sokszínűsége
: Kókay Mercédesz Alexandra
: Kókay Mercédesz Alexandra
A Nestlé L'Atelier prémium táblás csokoládé márka tényfeltáró marketingstratégiai elemzése
: Vén Bianca
: Vén Bianca
A kakaóbabtól a csokoládé szobrászatig - különös tekintettel az újdonságokra
: Fülöp Melinda
: Fülöp Melinda
A csokoládé múltja, jelene és jövője a magyarországi cukrásziparban
: Iváncsics Mária
: Iváncsics Mária
A csokoládé múltja, jelene és jövője a magyarországi cukrásziparban
: Iváncsics Mária
: Iváncsics Mária
„Egy leporolt márka", a Tibi csokoládé a változások tükrében
: Etey Andrea
: Etey Andrea
A csokoládé múltja, jelene és jövője a hazai cukrászatokban
: Kamarás Klementina
: Kamarás Klementina
A közvetett költségek változásának hatása a Csokoládé Bt. eredményére
: Takács Anna
: Takács Anna
A kézműves csokoládé fogyasztói szokásainak feltárása és marketingstratégiájának kialakítása
: Gőgh Beáta
: Gőgh Beáta
Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében
: Varga Emese Lilla
: Varga Emese Lilla
Kávé és csokoládé desszertek párosítási szokásainak összehasonlítása Amerikában és Magyarországon
: Lakó Nóra Petra
: Lakó Nóra Petra
Az Auchan Magyarország Kft. arculati és marketingkommunikációs stratégiájának elemzése a fogyasztói magatartás alakulásának hatására
: Boller Eszter
: Boller Eszter
A Cordia marketing stratégiájának elemzése
: Bóna Dávid
Published: (2019)
: Bóna Dávid
Published: (2019)
Gentherm Incorporated vállalati stratégiájának elemzése
: Werter Ádám
: Werter Ádám
Országmárkázás, Bulgária országmarketing stratégiájának elemzése
: Kiss Márk Levente
: Kiss Márk Levente
A K&H Bank Zrt. marketingkommunikációs stratégiájának bemutatása a pénzügyi kultúra vetületében
: Bencsik Bernadett Vivien
: Bencsik Bernadett Vivien
Hazai és nemzetközi cukrászdák kínálatának elemzése 1. Nemzetközi és hazai csokoládé-trendek, preferenciák a fogyasztók körében
: Élő Adél
: Élő Adél
A NuvaRing® értékesítési stratégiájának elemzése
: Munkácsy Anna
: Munkácsy Anna
A NORDIKAL Kft. marketing stratégiájának elemzése
: Erős András
: Erős András
Egy csokoládé és borkóstoló rendezvény megvalósíthatóságának vizsgálata fine dining stílusban a Textúra étteremben
: Faragó Linda Klaudia
: Faragó Linda Klaudia
MOL regionális és globális stratégiájának elemzése
: Mester Emőke
: Mester Emőke
A Müller Drogéria marketing stratégiájának értékelő elemzése
: Fónyad Zsuzsanna
: Fónyad Zsuzsanna
Similar Items
-
A Milka csokoládé marketingkommunikációs tevékenysége és annak elemzése
: Juhász Nóra -
Csokoládé-Fogyassza egészséggel!
: Márkus Csilla -
Csokoládé Marketing Bemutatása
: Kovics Tamás -
A budapesti nyelviskolák marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Szentesi Éva Kinga -
Az Apple inc. marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Topor Gergely