Az eladáshelyi reklám fogyasztásra gyakorolt hatása a vendéglátóhelyeken
Saved in:
Main Author: | Szmodics Natália |
---|---|
Other Authors: | Szántó Szilvia |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás Magatartás Reklámpszichológia Italválasztás Piackutatás Reklám |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54408 |
Similar Items
Az eladáshelyi reklám szerepe a kereskedelemben
: Lajti Levente
: Lajti Levente
Az eladáshelyi reklámeszközök hatékonysága
: Sipőcz Hajnalka Boglárka
: Sipőcz Hajnalka Boglárka
Élőzene a budapesti vendéglátóhelyeken, hatása a gazdálkodásra
: Varga Rebeka Kitti
: Varga Rebeka Kitti
A felhasználói élmény hatása a fogyasztásra
: Piricsi Flórián
: Piricsi Flórián
A belvárosi vendéglátóhelyeken végzett munka pszichológiai hatása az alkalmazottakra
: Buday Dorottya
: Buday Dorottya
Diétás ételválasztás lehetősége a hazai vendéglátóhelyeken
: Zrinszky Réka Andrea
: Zrinszky Réka Andrea
Online eszközök alkalmazási lehetőségei az eladáshelyi reklámban
: Tobákos Ferenc
: Tobákos Ferenc
Az utóbbi évek válságainak hatása a hazai méztermelésre és- fogyasztásra
: Nerhof Alida
: Nerhof Alida
Hatékonyság növelés eladáshelyi marketing eszközökkel az FMCG szektorban
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
Új keresleti trendek és azokhoz alkalmazkodó kínálat a vendéglátóhelyeken
: Kaposvári Eszter
: Kaposvári Eszter
Márkaismertségből vásárlás - Az eladáshelyi kommunikáció szerepe az integrált kommunikációban
: Papp András
: Papp András
Online marketing, a vállalkozások marketing tevékenysége és az influencerek hatása a fogyasztásra
: Nagy Nóra, et al.
: Nagy Nóra, et al.
Fogyasztói magatartás a magyar melegkonyhás vendéglátóhelyeken - egy kérdőíves felmérés eredményei
: Rudolfné Katona Mária
Published: (2011)
: Rudolfné Katona Mária
Published: (2011)
Hal és más hidegvérű állatok húsának felhasználásának lehetőségei budapesti vendéglátóhelyeken
: Végh Marcell
: Végh Marcell
Az eladáshelyi értékesítésösztönző eszközök és tevékenységek az Alpro márka példáján szemléltetve
: Kalmár Dalma
: Kalmár Dalma
A romkocsmák országimázs formáló szerepe és hatásuk a kulturális fogyasztásra
: Balázs Viktória
: Balázs Viktória
Online reklám
: Kovács Kornél
: Kovács Kornél
Az eladáshelyi értékesítésösztönző tevékenységek az offline és online térben a Danone Alpro márkáján szemléltetve
: Kalmár Dalma
: Kalmár Dalma
Reklám vállalati érdek vagy társadalmi elvárások
: Hamburger Béla
Published: (2008)
: Hamburger Béla
Published: (2008)
A reklám szemiotikája
: Török Judit
Published: (2018)
: Török Judit
Published: (2018)
Vásárláshelyi reklám az optikákban
: Hangonyi Fanni
: Hangonyi Fanni
Fotó és reklám
: Michelisz Balázs
: Michelisz Balázs
A társadalmi felelősségvállalás és a hazai vásárlók részére a felelős fogyasztásra biztosított lehetőségek
: Serleg Gábor
: Serleg Gábor
Az IKEA társadalmi felelősségvállalásának elemzése, különös tekintettel a felelős és fenntartható fogyasztásra való hatására
: Szerencsi Anasztázia
: Szerencsi Anasztázia
A Nemzeti Kosárlabda szövetségben (NBA-ben) megjelenő sportmarketing, szponzoráció és márkák, illetve azok hatása a magyar fogyasztásra
: Galó Kristóf
: Galó Kristóf
A reklám fekete báránya - a társadalmi célú reklám helyzete, megítélése
: Osvári Kornél
Published: (2007)
: Osvári Kornél
Published: (2007)
Az óvodások és a reklám
: Molnár Orsolya
: Molnár Orsolya
Gerillamarketing, a láthatatlan reklám
: Fanda Zoltán
: Fanda Zoltán
Manipuláció és a reklám
: Tóth Áron Balázs
: Tóth Áron Balázs
A reklám hatása a 3-12 éves gyermekekre
: Kósikné Kiss Réka Eszter
: Kósikné Kiss Réka Eszter
Sziget Fesztivál reklám kampányok
: Varga Ferenc Miklós
: Varga Ferenc Miklós
A rossz reklám is reklám? Avagy a megosztó reklámok fogyasztói és szakmai megítélése
: Kiss Hajnalka Éva
: Kiss Hajnalka Éva
Similar Items
-
Az eladáshelyi reklám szerepe a kereskedelemben
: Lajti Levente -
Az eladáshelyi reklámeszközök hatékonysága
: Sipőcz Hajnalka Boglárka -
Élőzene a budapesti vendéglátóhelyeken, hatása a gazdálkodásra
: Varga Rebeka Kitti -
A felhasználói élmény hatása a fogyasztásra
: Piricsi Flórián -
A belvárosi vendéglátóhelyeken végzett munka pszichológiai hatása az alkalmazottakra
: Buday Dorottya