Új divatmárka piaci bevezetése az internet üzleti alkalmazásával
Saved in:
Main Author: | Grábits András |
---|---|
Other Authors: | Eszes Dr. István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Online marketing E-kereskedelem E-business Internet stratégia Piaci bevezetés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/671 |
Similar Items
Divatmárka piaci bevezetése - Egy divatmárka létrehozása, annak népszerűsítése és reklámozása-
: Varga Dóra
: Varga Dóra
Nativus divatmárka marketing stratégiai elemzése és üzleti terve
: Sánta Nikolett Cintia
: Sánta Nikolett Cintia
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina
: Ruppl Krisztina
Fejlődő országok bekapcsolása a világgazdaságba új üzleti modellek alkalmazásával
: Nagy Mátyás
: Nagy Mátyás
Döntéstámogatás üzleti intelligencia alkalmazásával
: Nagy Ágnes
: Nagy Ágnes
Az influencer marketing alkalmazása egy divatmárka esetében
: Katona Zsófia
: Katona Zsófia
Egy új termék piaci bevezetése
: Kertész Péter
: Kertész Péter
Technológiai trendek bemutatása az s.Oliver divatmárka kereskedelmi működésében
: Almási Gréta
: Almási Gréta
Internet üzleti alkalmazása
: Neuhauser Bence
: Neuhauser Bence
Egy új termék piaci bevezetése Creamy Creations, a kreatív joghurt /
: Mészáros Cintia
: Mészáros Cintia
Egy új, világos pörkölésű kávémárka piaci bevezetése
: Ernyey Márk
: Ernyey Márk
Elektronikus partnerkapcsolatok a logisztikában – betekintés egy luxus divatmárka logisztikai folyamataiba
: Sas Fanni Sára
: Sas Fanni Sára
Trunk Show, mint luxus divatmárka közvetlen értékesítési csatornája, operációs folyamatainak nehézségei
: Jankó Ádám
: Jankó Ádám
Internetes szolgáltatás indításának üzleti terve
: Kuli Zsófia
: Kuli Zsófia
Felhő alapú dokumentumkezelő rendszer bevezetése egy gyógyszeripari vállalatnál agilis projektmenedzsment alkalmazásával
: Beregi Réka
: Beregi Réka
A Gróf Buttler Borászat új "GB" termékcsaládjának piaci bevezetése
: Mály Balázs
: Mály Balázs
A hazai divatipar marketingkommunikációs irányainak és sajátosságainak bemutatása három magyar divatmárka példáján keresztül.
: Szakács Noémi
: Szakács Noémi
Az üzleti tervek készítésének módszerei, értékelési szempontjai egy konkrét üzleti terv összeállításán keresztül, szállodai példa alkalmazásával
: Mikus Viktória
: Mikus Viktória
Új Vitara ÉLETRE VALÓ - a legújabb Suzuki modell piaci bevezetése
: Farkas Alexandra
: Farkas Alexandra
Egy új kereskedelmi egység létesítése és piaci bevezetése a szépségiparban
: Vojtkó Vanda
: Vojtkó Vanda
Új termék piaci bevezetése a Soudal Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Gulyás Renáta
: Gulyás Renáta
Munkahelyi elégedettségmérés webes eszközök alkalmazásával
: Gáspár Bálint
: Gáspár Bálint
Az internet szerepe előadóművészek üzleti modelljében, online üzleti modellek a zeneiparban
: Péntek Zsófia
: Péntek Zsófia
A Mozaik Áruház Kft. tevékenysége, és egy új termékének piaci bevezetése
: Vida Rebeka
: Vida Rebeka
Új vállalat létesítése és piaci bevezetése - Hungaroring Sport és Konferencia Hotel
: Antal Ádám
: Antal Ádám
Egy új kereskedelmi egység létesítése és piaci bevezetése a terrarisztika világában
: Budácsik Dorottya
: Budácsik Dorottya
Üzleti sikerek elérése a közösségi média alkalmazásával - A Nike marketingstratégiájának és versenyképességének elemzése
: Csík Patrícia Nelli
: Csík Patrícia Nelli
Internet üzleti alkalmazása - közösségi vásárlás és kuponmarketing Magyarországon
: Vincze Éva Angéla
: Vincze Éva Angéla
Egy utazási alkalmazás (applikáció) internetes üzleti modelljének elemzése
: Nagyidai Krisztina Viola
: Nagyidai Krisztina Viola
Kockázatalapú fenntartás-tervezés fuzzy logika alkalmazásával
: Szűcs Péter
: Szűcs Péter
Foglalások lemondásának előrejelzése mesterséges intelligencia alkalmazásával
: Somlai Blanka
: Somlai Blanka
Érzékenyítés és tanulásmódszertan a drámapedagógia alkalmazásával
: Arlett Brigitta
: Arlett Brigitta
Similar Items
-
Divatmárka piaci bevezetése - Egy divatmárka létrehozása, annak népszerűsítése és reklámozása-
: Varga Dóra -
Nativus divatmárka marketing stratégiai elemzése és üzleti terve
: Sánta Nikolett Cintia -
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina -
Fejlődő országok bekapcsolása a világgazdaságba új üzleti modellek alkalmazásával
: Nagy Mátyás -
Döntéstámogatás üzleti intelligencia alkalmazásával
: Nagy Ágnes