Skip to content
VuFind
  • Login
    • Magyar
    • angol
Advanced
  • A magyarországi Starbucks kávé...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • export_to
    • export_to
    • export_to
  • Save to List
  • Permanent link
Cover Image

A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Borbás Tünde
Other Authors: Hamburger Béla
Format: Thesis
Kulcsszavak:Marketingkommunikáció
Starbucks
Elemzés
Kávézó
Kommunikációs stratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/9905
  • Holdings
  • Description
  • Comments
  • Similar Items
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása
    ‌: Dobsa Dávid
  • A vevői elvárások és tapasztalatok kapcsolatának vizsgálata a magyarországi Starbucks kávézók marketingmixének függvényében
    ‌: Kulcsár Lili
  • A kávé és az itthoni franchise-kávézóláncok bemutatása, a Starbucks kávézók példáján
    ‌: Hoffmann Anna
  • A Pilis Coop kereskedelmi egységek marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
    ‌: Vadászi Kitti
  • A Profession.hu CSR tevékenységeinek marketingkommunikációs lehetőségei
    ‌: Ruszkai Nóra

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs
Cannot write session to /tmp/vufind_sessions/sess_ilikv12gg40q6sqe07o7ulh8d1