Országimázs-építés Magyarországon Burgenland által alkalmazott imázselemek adaptációja alapján
Elmentve itt :
Szerző: | Molnár-Csomós Ilona Erzsébet |
---|---|
További közreműködők: | Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Burgenland Országimázs Magyarország Adaptáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/10135 |
Hasonló tételek
A belső országimázs-építés szerepe az országmárkázás folyamatában. Magyarország példáján 2018-2023 között.
: Németh Lili Nóra
: Németh Lili Nóra
A Zsolnai program adaptációja Kabán
: Borbély László
: Borbély László
Országimázs
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
Az országimázs és országmárkázás jelentőségének vizsgálata Magyarországon
: Erdei Zsófia
: Erdei Zsófia
Tudatos image építés a szépségiparban
: Gorcsa Carmen
: Gorcsa Carmen
Nyugat-Dunántúl és Burgenland egészségturisztikai elemzése és összehasonlítása 3-3 gyógyfürdő példáján keresztül
: Edvi Rebeka
: Edvi Rebeka
Tudatos karrierút-építés támogatása coaching eszközökkel
: Miterliné Kovács Edit
: Miterliné Kovács Edit
Országimázs és turizmus Magyarország esetében
: Andrékó Dóra Henriett
: Andrékó Dóra Henriett
Osztályközösség-építés hagyományos és IKT módszerek segítségével
: Illésné Takács Éva
: Illésné Takács Éva
A vállalati imázs-építés komplexitása az éttermi szolgáltatások szektorában Tanulmány a BITE Bakery Café példáján keresztül
: Horák Vanda Erzsébet
: Horák Vanda Erzsébet
A kultúra exportja az országimázs építésén keresztül – A japán országimázs fejlődése és stratégiája magyar szemmel –
: Balázs Orsolya
: Balázs Orsolya
Magyarország, mint márka; hazánk országimázs vizsgálata
: Léczfalvi Szabolcs Péter
: Léczfalvi Szabolcs Péter
Magyar országimázs - a dicső múlt árnyékában
: Robotos Zoltán
: Robotos Zoltán
Katalónia turizmusa a spanyol országimázs tükrében
: Heleszta Norina
: Heleszta Norina
Pénzügyi adatpiac építés SAP-HANA átállás kapcsán biztosítónál
: Bodó Alexandra
: Bodó Alexandra
Az országimázs szerepe hazánkban Az országmárka, mint a desztináció kiválasztásához hozzájáruló tényező
: Szócsek Edina
: Szócsek Edina
A logisztikai szolgáltatók által alkalmazott azonosítások Zala megyében
: Szabó Gyula, et al.
Megjelent: (2019)
: Szabó Gyula, et al.
Megjelent: (2019)
Gasztronómiai, borászati rendezvények turisztikai jelentősége, országimázs formálása
: Palincsár Dorina
: Palincsár Dorina
A Telekom Volt fesztivál országimázs formáló hatása
: Süle Noémi
: Süle Noémi
Énmárka építés pályakezdőknek a 21. századi online eszközök segítségével
: Turóczy Vajk Kristóf
: Turóczy Vajk Kristóf
A gyógyszervállalatok marketingkommunikációs eszköztárának adaptációja a Z generáció a magyar fogyasztói piacon való megjelenéséhez
: Mezei Ádám
: Mezei Ádám
Az Arizona program adaptációja avagy a tanórai rend fenntartásának módszere Csepelen az ADU Szakképző iskolában
: Kiss Brigitta Mónika
: Kiss Brigitta Mónika
A Whiskas által alkalmazott kommunikációs eszközök elemzése Mivel és hogyan hat a Whiskas a macskatulajdonosokra
: Szabó Viktória
: Szabó Viktória
Az ABB Kft által alkalmazott vállalatirányítási rendszer és a beszerzési osztály által használt eszközök kapcsolatának elemzése
: Plochmann Dorottya
: Plochmann Dorottya
A vezetői érzelmi intelligencia hatása a vezető által alkalmazott motivációs eszközökre
: Göndör Angéla Kata
: Göndör Angéla Kata
A romkocsmák országimázs formáló szerepe és hatásuk a kulturális fogyasztásra
: Balázs Viktória
: Balázs Viktória
Az adóhatóság által alkalmazott adóelkerülés megakadályozását célzó intézkedések és ezek számviteli megjelenése
: Pátkai Erika
: Pátkai Erika
A Festo által alkalmazott Kanban rendszer bemutatása a Logisztika 4.0 tükrében
: Mikó Barbara
: Mikó Barbara
A Fémalk Zrt. által alkalmazott vállalatirányítási szoftver, az IFS Applications minőségi auditálása
: Takács Emőke
: Takács Emőke
A Vállalati Kiberbiztonság Alkalmazott Rendszerei Magyarországon
: Szabó Botond
: Szabó Botond
A borkultúra, a gasztronómia és a művészetek szerepe az országimázs formálásában
: Pápai Tímea
: Pápai Tímea
A tudatos dél-koreai országimázs felépítése a K-popkultúra felvirágzásán keresztül
: Lajer Nikolett
: Lajer Nikolett
VÁLLALATOK ÁLTAL ALKALMAZOTT TERVEZÉSI MÓDSZEREK, VALAMINT AZ ÁLTALUK ELÉRT NÖVEKEDÉS KÖZÖTTI ÖSSZEFÜGGÉSEK VIZSGÁLATA
: Németh Áron
: Németh Áron
A Sanofi- Aventis Zrt. ellátási láncának vizsgálata a készletgazdálkodás és a partnerkapcsolat építés területén
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
A koreai és az európai kultúra összehasonlítása, a koreai országimázs kialakításának nehézségei
: Pósa Krisztina
: Pósa Krisztina
A reggelizőhelyek elterjedése és alkalmazott marketingkommunikációja Magyarországon
: Gilányi Réka Kíra
: Gilányi Réka Kíra
Alkalmazott Kezelő
: Nagy Kristóf János
: Nagy Kristóf János
A Vodafone Csoport és üzleti szolgáltató központjai által alkalmazott centralizált beszerzési stratégia gyakorlati megvalósulása
: Megyeri Attila
: Megyeri Attila
Jövedéki termékek kereskedelme kapcsán alkalmazott adóügyi jelzések
: Molnár Zsuzsanna
: Molnár Zsuzsanna
Az országimázs fogalmának kialakulása, változásai és annak meghatározó tényezői az Európai Unió egyes országaiban
: Németi Dóra
: Németi Dóra
Hasonló tételek
-
A belső országimázs-építés szerepe az országmárkázás folyamatában. Magyarország példáján 2018-2023 között.
: Németh Lili Nóra -
A Zsolnai program adaptációja Kabán
: Borbély László -
Országimázs
: Gulyás Krisztina -
Az országimázs és országmárkázás jelentőségének vizsgálata Magyarországon
: Erdei Zsófia -
Tudatos image építés a szépségiparban
: Gorcsa Carmen