A street food fellendülésének bemutatása budapesti vállalkozások alapján
Elmentve itt :
Szerző: | Thimár Zsófia Zita |
---|---|
További közreműködők: | Hidvégi Hedvig |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Street food Budapest éttermek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/10261 |
Hasonló tételek
A budapesti street food vállalkozások marketingstratégiájának összehasonlítása
: Fabók Zsófia
: Fabók Zsófia
Street food a vendéglátásban
: Sali Bence
: Sali Bence
A street food evoluciója
: Vitányi Szabolcs
: Vitányi Szabolcs
A Social Media megjelenése a Budapesti Street Food keretein belül
: Ördög Sára
: Ördög Sára
A street food elterjedése Budapesten
: Szomolányi Brigitta Bianka
: Szomolányi Brigitta Bianka
A street food, mint jelenség
: Érsek Soma
: Érsek Soma
A Street food jelenség Budapest utcáin
: Réti Fanni
: Réti Fanni
A street food-jelenség Budapest utcáin
: Cser Anna
: Cser Anna
A Street Food csomagolóanyagok árképzésének elemzése
: Lőrincz Tamás
: Lőrincz Tamás
A street food ételek fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Németh Kinga
: Németh Kinga
Street food megjelenése a gasztronómiai fesztiválokon Budapesten
: Kócsó Beatrix
: Kócsó Beatrix
Egy mai street food vállalkozás marketing stratégiája
: Porkoláb Péter Norton
: Porkoláb Péter Norton
OPPORTUNITIES OF GROWTH FOR STREET FOOD FESTIVALS IN BUDAPEST, HUNGARY
: Forgács Balázs
: Forgács Balázs
A street food, mint minőségi jelenség a gasztronómiában
: Szlávecz Viktória
: Szlávecz Viktória
A marketing mix vizsgálata a street food világában.
: Németh Csaba Bendegúz
: Németh Csaba Bendegúz
Street food és a fine dining összehasonlító elemzése
: Pacsai Martin Benjamin
: Pacsai Martin Benjamin
A Street Food, mint gasztronómiai irányzat bemutatása, és marketingkommunikációs eszközeinek ismertetése.
: Baráz Patrícia
: Baráz Patrícia
Mennyiben jelent vonzerőt a magyarországi beutazó turizmusban a street food?
: Fóner Kristóf
: Fóner Kristóf
A street food jelenlegi helyzete és népszerűsége a magyar vendéglátásban
: Bitó Boglárka
: Bitó Boglárka
Budapesti street foodok gazdasági versenyképességének elemzése, marketingje
: Molnár Gergő
: Molnár Gergő
Az Ucca bár kínálatának elemzése, vagyis a Street Food világa
: Plander Ágnes
: Plander Ágnes
Street Food, mint gasztronómiai irányzat és helye a minőségi vendéglátásban
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
A street food láncok márkaépítési folyamatainak, marketingkommunikációjának, fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Tóth Dávid
: Tóth Dávid
Piacra lépést támogató tanulmány egy vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell
: Borgyos Marcell
Introducing the “Street food” phenomenon in the Hungarian market based on the example of Reinpold’s Kolbice
: Hunkó Fruzsina
: Hunkó Fruzsina
A STREET FOOD, MINT DOMINÁNS GASZTRONÓMIAI IRÁNYZAT BEMUTATÁSA MAGYARORSZÁG ÉS AZ USA VONATKOZÁSÁBAN
: Somogyvári Benjámin
: Somogyvári Benjámin
A TikTok platform hatása a Z generáció street food étteremválasztására
: Kőszegváry Ádám Ferenc
: Kőszegváry Ádám Ferenc
Előkészítő tanulmány egy újonnan piacra lépő vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell
: Borgyos Marcell
A Street Food, mint új gasztronómiai irányzat és a minőségi étkezés kapcsolata.
: Jánosi Krisztián
: Jánosi Krisztián
Street Food kultúra világszintű vizsgálata különös tekintettel Ázsia és Magyarország éttermeinek, elérhető alapanyagainak és aktuális trendjeinek viszonylatában
: Demeter Anikó
: Demeter Anikó
A Street Kitchen marketingstratégiájának bemutatása a recepthasználat változásainak tükrében
: Maul Dalma
: Maul Dalma
Kortárs művészet a Street arton keresztül
: Roskovenszky Regina
: Roskovenszky Regina
A budapesti családi vállalkozások generációváltása
: Horváth Péter
: Horváth Péter
A MAGYARORSZÁGI VENDÉGLÁTÓIPAR ELEMZÉSE, A HÁZON KÍVÜLI ÉTKEZÉSI SZOKÁSOK PRIMER VIZSGÁLATA ÉS EGY VIETNÁMI STREET FOOD BÁR MEGNYITÁSÁHOZ SZÜKSÉGES MARKETINGSTRATÉGIA KIDOLGOZÁSA
: Stefán Réka
: Stefán Réka
A magyarországi vendéglátóipar elemzése, a házon kívüli étkezési szokások primer vizsgálata és egy vietnámi street food bár megnyitásához szükséges marketingstratégia kidolgozása
: Stefán Réka
: Stefán Réka
Budapesti magas kategóriájú szállodák Food and Beverage részlegén az emberierőforrás-tervezés összehasonlítása
: Varga Fruzsina Blanka
: Varga Fruzsina Blanka
Sustainability Management of Public Transportation on Malioboro Tourist Street Yogyakarta
: Ashri Alifah Safiana
: Ashri Alifah Safiana
Családi vállalkozások kutatása a Budapesti Gazdasági Egyetemen
: Radácsi László, et al.
Megjelent: (2022)
: Radácsi László, et al.
Megjelent: (2022)
From High Streets to Home Screens A Study of Digitalization’s Impact on Consumer Behaviour in the European Fashion Retail Sector During the Pandemic of COVID-19
: Buzoianu Claudia Narcisa
: Buzoianu Claudia Narcisa
Olasz vendéglátóipari vállalkozások a magyar piacon - A budapesti olasz vállalkozások sajátos kihívásai
: Szelezsán Krisztián
: Szelezsán Krisztián
Hasonló tételek
-
A budapesti street food vállalkozások marketingstratégiájának összehasonlítása
: Fabók Zsófia -
Street food a vendéglátásban
: Sali Bence -
A street food evoluciója
: Vitányi Szabolcs -
A Social Media megjelenése a Budapesti Street Food keretein belül
: Ördög Sára -
A street food elterjedése Budapesten
: Szomolányi Brigitta Bianka