Fogyasztói attitűd- és preferenciakutatás a fair trade termékek fogyasztásával kapcsolatban
Elmentve itt :
Szerző: | Laczkó Csaba |
---|---|
További közreműködők: | Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Fair trade CSR Fogyasztói preferenciák Marketing Magyarország |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/10339 |
Hasonló tételek
Fogyasztói attitűd- és preferenciakutatás a fodrász szolgáltatással kapcsolatban
: Pásztor Judit
: Pásztor Judit
The situation of Fair Trade in Hungary
: Karsai Bence
: Karsai Bence
Fair trade - Magyarország és a méltányos kereskedelem
: Márton Zsuzsanna
: Márton Zsuzsanna
Students Attitude Towards Commercial Fair-Trade Systems. A Study Within Varied Economic and Social Backgrounds Germany, Hungary, and Mexico.
: Lomelí Trujillo Miriam Alexa
: Lomelí Trujillo Miriam Alexa
Fair trade bemutatása egy konkrét vállalkozáson keresztül
: Müller Orsolya
: Müller Orsolya
A kávépiac és a Fair Trade magyarországi helyzete
: Németh Regina
: Németh Regina
Vásárlók bioélelmiszerek fogyasztásával kapcsolatos szokásainak, attitűdjeinek vizsgálata, németországi kitekintéssel
: Demeter Ágnes
: Demeter Ágnes
A fair trade hatásai a fejlődő országok termelőire
: Csontos Evelin
: Csontos Evelin
A Fair Trade, mint a kereskedelem perszonalizációjának bemutatása
: Papp Orsolya
: Papp Orsolya
A Fair Trade elvek alkalmazása és a WFTO tagság minőségének feltárása az osztrák Zotter Csokoládégyár egyedi Fair Trade gyakorlatain keresztül
: Kovács Fruzsina Erzsébet
: Kovács Fruzsina Erzsébet
Az ökológiai termékek lehetőségei Magyarországon és a fogyasztói attitűd vizsgálata
: Fodor Brigitta
: Fodor Brigitta
Hogyan lehetne népszerűbb a fair trade? A hazai lehetőségek vizsgálata
: Fazakas Szimonetta
: Fazakas Szimonetta
A Fair Trade mozgalom Európában és Magyarországon, a civil szervezetek szerepe
: Lányi Karina
: Lányi Karina
A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében
: Fájer Melinda
: Fájer Melinda
Fogyasztói igény felmérése az utazási szoftverek használatával kapcsolatban
: Vári-Nagy Zalán
: Vári-Nagy Zalán
A Fair Trade és kávézási szokások Magyarországon A téma bemutatása a budapesti kávézóház láncokon keresztül
: Szabó Anna
: Szabó Anna
Méltányos út az ültetvényektől az asztalunkig, azaz a fair trade jelentősége a nemzetközi kereskedelemben és Magyarországon
: Méhi Johanna
: Méhi Johanna
A csomagolásmentes boltokhoz kapcsolódó fogyasztói attitűd Magyarországon
: Groska Zsófia
: Groska Zsófia
Fogyasztói, vásárlói szokások vizsgálata konkrét termékkel, piaccal kapcsolatban Nyomdaipari segédanyagok nagykereskedelmi értékesítése ipari végfelhasználók vásárlási szokásai, fogyasztói magatartása
: Horváth Gábor
Megjelent: (2013)
: Horváth Gábor
Megjelent: (2013)
A "fair marketingben" rejlő potenciálok Magyarországon, avagy Javaslatok a hazai "fair marketing" hatékonyabbá tételére
: Szalai Szilvia
Megjelent: (2013)
: Szalai Szilvia
Megjelent: (2013)
A Magyarországon élők fogyasztói tudatossága az éttermi étkezések nyújtotta szolgáltatással kapcsolatban
: Weigl Henrietta
: Weigl Henrietta
A tudatos fogyasztó nyomában, avagy trend vagy trendi-e a Fair Trade, a Cruelty Free és a Vegán
: Wahr Berta
: Wahr Berta
A fogyasztói attitűdök vizsgálata a magyar utazók körében, a környezettudatos szálláshelyekkel kapcsolatban
: Kienle Liána
: Kienle Liána
Marketing tevékenységek egy szoftver értékesítésével kapcsolatban
: Danov Ulan
: Danov Ulan
A fogyasztói attitűd befolyásolásának korszerű eszközei a fesztiválturisztikai marketingben
: Vörös Tamara
: Vörös Tamara
A Fair Play Event Kft. arculatának menedzselése
: Zupkó Klaudia
: Zupkó Klaudia
A Fair Play Plusz Divatáruház marketingstratégiájának kidolgozása
: Forgács Márton
: Forgács Márton
A Waffel Land arculatával kapcsolatos fogyasztói attitűd elemző értékelése
: Tiszttartó Zsófia
: Tiszttartó Zsófia
Munkavállalók attitűdje a vállalatok társadalmi felelősségvállalásával kapcsolatban.
: Cserván Fanni
: Cserván Fanni
A kávé világkereskedelmének bemutatása, különös tekintettel az ezredforduló kávéválságára és hatásaira, valamint a Fair trade mozgalom jelenlegi helyzetére és főbb problémáira
: Bánpataki Alexandra
: Bánpataki Alexandra
Fürdőlátogatás preferenciái a Paskál Gyógy- és Strandfürdővel kapcsolatban
: Csordás Brigitta
: Csordás Brigitta
Generational attitude Hungarian Millennials in the sharing economy
: Kovács Tamara
: Kovács Tamara
Futball Pénzügyek, a Financial Fair Play bemutatása és hatásai
: Horváth Ádám
: Horváth Ádám
A Z generáció észlelései a mém marketinggel kapcsolatban
: Rózsa Alexandrin
: Rózsa Alexandrin
Közteherviseléssel kapcsolatos attitűd vizsgálata
: Katona Zsófia
: Katona Zsófia
Entrepreneurial Environment and Attitudes In Hungary
: Csákné Filep Judit, et al.
Megjelent: (2022)
: Csákné Filep Judit, et al.
Megjelent: (2022)
Az etnocentrikus fogyasztói attitűd okai és megjelenése a magyar nyugdíjas korosztály körében
: Szűcs Dániel
: Szűcs Dániel
Környezetvédelmi és politikai kommunikáció a legújabb energiapiaci trendekkel kapcsolatban
: Velner Zita
: Velner Zita
Autóvásárlási preferenciák Magyarországon, és vélemények az elektromos hajtásmóddal kapcsolatban.
: Mayer Rudolf
: Mayer Rudolf
Ásványvíz fogyasztási szokások és attitűd
: Fodor Henriett Ilona
: Fodor Henriett Ilona
Hasonló tételek
-
Fogyasztói attitűd- és preferenciakutatás a fodrász szolgáltatással kapcsolatban
: Pásztor Judit -
The situation of Fair Trade in Hungary
: Karsai Bence -
Fair trade - Magyarország és a méltányos kereskedelem
: Márton Zsuzsanna -
Students Attitude Towards Commercial Fair-Trade Systems. A Study Within Varied Economic and Social Backgrounds Germany, Hungary, and Mexico.
: Lomelí Trujillo Miriam Alexa -
Fair trade bemutatása egy konkrét vállalkozáson keresztül
: Müller Orsolya