Telekommunikációs kampányok elemzése a magyar demográfiai viszonyok tükrében
Saved in:
Main Author: | Pethes Barbara |
---|---|
Other Authors: | Surányi András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Telekommunikáció Kampányelemzés Szeniorok Marketingkommunikáció Primer kutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/10586 |
Similar Items
A terrorizmus a nagyhatalmi viszonyok tükrében
: Lipusz Éva
: Lipusz Éva
Az ukrán női viszonyok elemzése
: Drozhzhina Iryna
: Drozhzhina Iryna
Kulturált viszonyok vállalati kultúrák találkozása vállalategyesítések, a Magyar Telekom Nyrt. példáján keresztül
: Sárdi Ildikó
: Sárdi Ildikó
Kommunikációs kampányok elemzése
: Zsemberi Alexandra
: Zsemberi Alexandra
A munkaerőpiac és jövedelmi viszonyok Magyarországon
: Kató Krisztián
: Kató Krisztián
Automatizált marketing kampányok a gyakorlatban
: Tótok Barbara
: Tótok Barbara
A magyarországi népesség demográfiai mutatóinak elemzése az Európai Unió tükrében
: Tóth Adrienn Eszter
: Tóth Adrienn Eszter
Marketingkommunikáció elemzése a könyvpiacon - Olvasásnépszerűsítő kampányok
: Balog Viktória Dóra
: Balog Viktória Dóra
Alternatív demográfiai statisztika
: Tóth Attila
Published: (2024)
: Tóth Attila
Published: (2024)
Kampányok a közösségi közlekedésben
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
Sziget Fesztivál reklám kampányok
: Varga Ferenc Miklós
: Varga Ferenc Miklós
A fogyasztást és termékvásárlást ösztönző kampányok elemzése
: Fejes Laura
: Fejes Laura
Magyarország családpolitikájának demográfiai hatása
: Majszin Péter
: Majszin Péter
Orosz dezinformációs kampányok Magyarországon két online hírportál vizsgálata
: Turóczi Tamás
: Turóczi Tamás
Demográfiai változások hatása a gazdaságra
: Koppányi Tamás
: Koppányi Tamás
Magyarország demográfiai állapota 1950-1999
: Lovasné Avató Judit
Published: (2001)
: Lovasné Avató Judit
Published: (2001)
Magyarország és a skandináv államok nyugdíjrendszereinek összehasonlítása a demográfiai kihívások tükrében
: Kunert Anett
: Kunert Anett
A magyar családtámogatási rendszer demográfiai és költségvetési szempontú vizsgálata
: Zajtai Viktória Vanda
: Zajtai Viktória Vanda
A választási kampányok vesszőparipája a Z generáció politikai részvétele, motivációik és kommunikációs stratégiák
: Cserhalmi András Bence
: Cserhalmi András Bence
Választási kampányok a web 2.0 világában
: Kovács Nóra
: Kovács Nóra
A CRM kampányok hatékonyságnövelése gépi tanulás segítségével
: Nagy István Gábor
: Nagy István Gábor
Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány
: Csúri Adél
: Csúri Adél
A Paulaner Sörház gazdálkodásának és szolgáltatási színvonalának alakulása a keresleti viszonyok változására tekintettel
: Nádudvariné Vályi Zsuzsanna
: Nádudvariné Vályi Zsuzsanna
Demográfiai kihívások Magyarországon, és hatásai a nyugdíjrendszerre
: Szabó Orsolya
: Szabó Orsolya
Egy új, horizontális kiskereskedelmi összefogás lehetőségének vizsgálata Magyarországon, a mai gazdasági viszonyok között
: Kovács István
Published: (2013)
: Kovács István
Published: (2013)
Google Ads kampányok készítése és optimalizálása a gyakorlatban
: Batiz Bianka
: Batiz Bianka
Az influencer kampányok és a márka hírnév kapcsolata
: Dura Eliza
: Dura Eliza
Főbb demográfiai folyamatok 1990 és 2005 között
: Lovasné Avató Judit
Published: (2007)
: Lovasné Avató Judit
Published: (2007)
Mobil telekommunikációs vállalatok hálózatmodernizációs stratégiáinak elemzése
: Liki Norbert József
: Liki Norbert József
Viszonyok vagy iszonyok? Avagy a hosszú távú piaci kapcsolatok sajátosságai a hazai vállalati gyakorlatban
: Király Éva
Published: (2010)
: Király Éva
Published: (2010)
A 2017-2018-as "Zöld Szálloda" Díj pályázatainak elemzése demográfiai szempontok alapján
: Mészáros Marcell Csaba
: Mészáros Marcell Csaba
A demográfiai változások gazdasági és társadalmi hatásai Magyarországon
: Pálfi Bence Kálmán
: Pálfi Bence Kálmán
A demográfiai változások gazdasági hatásai az Európai Unióban
: Bedy Hanga
: Bedy Hanga
A népszámlálási kérdőívet interneten kitöltő népesség demográfiai jellemzői
: Schneider Tímea
: Schneider Tímea
A demográfiai válság mint gazdaságpolitikai kihívás kezelése Magyarországon
: Tüdő Petra
: Tüdő Petra
A trade marketing kampányok jelentősége – fókuszban az instore kihelyezések
: Hollik Viktória
: Hollik Viktória
Demográfiai és migrációs folyamatok vizsgálata az Európai Unióban
: Torres Erick Alexander
: Torres Erick Alexander
Hirdetések és kampányok az ALD Automotive Magyarország Kft. által
: Pap Tünde
: Pap Tünde
A telekommunikáció érzelmi hatásai
: Horváth Anna Laura
: Horváth Anna Laura
Mi alapján választanak az emberek maguknak telekommunikációs szolgáltatót, avagy miért ekkora Magyar Telekom előnye a telekommunikációs piacon
: Katona Patrik
: Katona Patrik
Similar Items
-
A terrorizmus a nagyhatalmi viszonyok tükrében
: Lipusz Éva -
Az ukrán női viszonyok elemzése
: Drozhzhina Iryna -
Kulturált viszonyok vállalati kultúrák találkozása vállalategyesítések, a Magyar Telekom Nyrt. példáján keresztül
: Sárdi Ildikó -
Kommunikációs kampányok elemzése
: Zsemberi Alexandra -
A munkaerőpiac és jövedelmi viszonyok Magyarországon
: Kató Krisztián