A VÖRÖSISZAP-KATASZTRÓFA MEGITÉLÉSE 2010 UTÁN A SAJTÓ TÜKRÉBEN
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Gabriella |
---|---|
További közreműködők: | Szabóné Nagy Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | vörösiszap válság kommunikáció sajtó PR |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/10769 |
Hasonló tételek
Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság kommunikációja a 2010-es vörösiszap-katasztrófa után
: Nagy Gabriella
: Nagy Gabriella
A válságkommunikáció jelentősége - a vörösiszap- katasztrófa tanulságai
: Lengyel Nikoletta
: Lengyel Nikoletta
Magyarország imázsa a külföldi sajtó tükrében
: Szöllősi Rita
: Szöllősi Rita
Klímaváltozás – Globális probléma, lokális katasztrófa
: Czombos Barnabás
: Czombos Barnabás
Az 1990-2010 közötti politikai retorikai fordulatok a nyilvánosságban, politikai megnyilatkozások a sajtó, média és nyilvánosság tükrében
: Farkas Ádám
: Farkas Ádám
A Tóhoku katasztrófa hatása a Japán gazdaságra és társadalomra
: Patkós Gabriella
: Patkós Gabriella
Csernobili katasztrófa - A baleset hatásainak vizsgálata
: Gál Renáta
: Gál Renáta
A nyomtatott sajtó jövője
: Dávid Ildikó
: Dávid Ildikó
A nyomtatott sajtó jövője
: Reich Patrícia
: Reich Patrícia
A fukusimai hármas katasztrófa és gazdasági hatásai
: Szabó Cintia Zsuzsanna
Megjelent: (2013)
: Szabó Cintia Zsuzsanna
Megjelent: (2013)
A nyomtatott sajtó jelene és jövője
: Dániel Németh
Megjelent: (2017)
: Dániel Németh
Megjelent: (2017)
A kádár-kori sajtó és tájékoztatás
: Mandrusz Gábor
: Mandrusz Gábor
Az Európai Unió katasztrófa-megelőzési és humanitárius segélyezési politikája
: Kucsera Barbara
: Kucsera Barbara
A Magyarországon 2010 után bevezetett gazdaságfehérítő intézkedések hatása
: Ficzere Máté
: Ficzere Máté
A Magyarországon 2010 után bevezetett gazdaságfehérítő intézkedések hatása
: Ficzere Máté
: Ficzere Máté
Sajtó-és médiapolitika Rákosi és Kádár idején
: Szabó Dorka
: Szabó Dorka
KÜLFÖLDI SAJTÓ TERJESZTÉSE MAGYARORSZÁGON GYAKORLATOM A HUNGAROPRESS-NÉL
: Kovács Péter
: Kovács Péter
A nyomtatott sajtó visszaszorulása az internetes sajtóval szemben
: Séllei Frigyes
: Séllei Frigyes
Az Antall-kormány és a nyomtatott sajtó 1990-1992
: Divinyi Dóra
: Divinyi Dóra
A nyomtatott és az online sajtó viszonya az agrárszektorban
: Márkus Adrienn
: Márkus Adrienn
A nyomtatott sajtó helyzete Olaszországban - egy halhatatlan médium sorsa
: Part Viktória
: Part Viktória
A home office megítélése a munkavállalók körében a COVID-19 járvány után
: Kovács Patrícia
: Kovács Patrícia
A magyarországi németnyelvű sajtó történeti fejlődése, kultúra- és értékközvetítő szerepe, a Pester Lloyd példáján
: K. Nagy Ilona
: K. Nagy Ilona
Bundeslagebild Wirtschaftskriminalität 2010 = GAZDASÁGI BŰNÖZÉS Szövetségi helyzetkép 2010; Merlina = Merlina
: Szabó Gabriella
Megjelent: (2012)
: Szabó Gabriella
Megjelent: (2012)
Katasztrófaturizmus, valamint a nemzetközi katasztrófa-segítségnyújtás rendszere és optimalizálása az EU Közösségi Polgári Védelmi Mechanizmusban
: Gerics Orsolya
: Gerics Orsolya
A nyomtatott sajtó és a rádió marketing szemléletű elemzése, és életképességének vizsgálata
: Ács Zoltán Gergely
: Ács Zoltán Gergely
A McCafé fogyasztói megítélése, a márkakiterjesztés tükrében
: Tunkel Dávid László
: Tunkel Dávid László
Regionális egyenlőtlenségek Spanyolországban 2010-től napjainkig
: Gergely Gabriella
: Gergely Gabriella
Magyarország gazdasági átmenete és felzárkózása közép-európai összehasonlításban, különös tekintettel az állami tulajdonú vállalatok térnyerésére 2010 után
: Biro Roni
: Biro Roni
Tabutémák a médiában - A romák képének megítélése a média tükrében
: Répássy Szilvia Éva
: Répássy Szilvia Éva
A Costa Coffee fogyasztói megítélése.
: Nagy Zalán
: Nagy Zalán
A Puskás Aréna sportturisztikai megítélése
: Nagy György Bálint
: Nagy György Bálint
Szerbia Európai Uniós csatlakozási folyamatának kiértékelése – avagy hogyan változott Szerbia megítélésé a nemzetközi színtéren a Délszláv háború után
: Fülöp Áron
: Fülöp Áron
A magyar borok hazai és nemzetközi megítélése a bormarketing tevékenység tükrében
: Papp Zsuzsanna Zsófia
: Papp Zsuzsanna Zsófia
Értékesítési csatornák és szemlélet a Hamu és Gyémánt lapkiadónál, a nyomtatott sajtó értékesítésének múltja, jelene és jövője
: Bodó Bence
: Bodó Bence
Brit-magyar kapcsolatok a brit politikai vezetésváltás tükrében 1990 és 2010 között
: Szloboda Réka
: Szloboda Réka
A 2010 utáni adóváltozások és a mikrovállalkozások helyzetének kapcsolata a magyarországi szabályozás tükrében
: Sipos Annamária
Megjelent: (2014)
: Sipos Annamária
Megjelent: (2014)
A távközlési ágazat elemzése a UPC Magyarország Kft. tükrében 2010 és 2015 között
: Ótott Kristóf Miklós
: Ótott Kristóf Miklós
A hazai lappiac fejlődése és kihívásai az ezredforduló után
: Heidrich Gabriella
: Heidrich Gabriella
Café Frei marketingstratégiája és fogyasztói megítélése
: Nagy Krisztián Tamás
: Nagy Krisztián Tamás
Hasonló tételek
-
Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság kommunikációja a 2010-es vörösiszap-katasztrófa után
: Nagy Gabriella -
A válságkommunikáció jelentősége - a vörösiszap- katasztrófa tanulságai
: Lengyel Nikoletta -
Magyarország imázsa a külföldi sajtó tükrében
: Szöllősi Rita -
Klímaváltozás – Globális probléma, lokális katasztrófa
: Czombos Barnabás -
Az 1990-2010 közötti politikai retorikai fordulatok a nyilvánosságban, politikai megnyilatkozások a sajtó, média és nyilvánosság tükrében
: Farkas Ádám