Alkalmazott PR stratégia a Képzeld El! Borbárra

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vagyóczki Nóra
Other Authors: Zelena Dr. András
Format: Thesis
Kulcsszavak:Online Marketing
Kommunikáció
Borbár
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/10894
Description
Abstract:A Képzeld El! Borbár törzsvendégkörével és a tulajdonosi körrel készített interjúim tapasztalatai nyomán azt a két fő kérdéskört vizsgáltam, hogy az online megjelenés hatékonyságának mérése, a személyzet által visszaadott életérzés és a jó hangulat kialakításának eredményessége milyen szerepet játszik a borbár életében. Kutatásommal és tanulmányommal arra igyekeztem rávilágítani, hogy összefüggés mutatható ki a Képzeld El! Borbár online platformokon való megjelenése, a személyzet kommunikációja és a vendégek borbárba való újralátogatása között.