Az ügyfélkezelés folyamatának ismertetése egy online marketing ügynökségnél
Saved in:
Main Author: | Nemes Bettina |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Kulcsszavak: | kapcsolati marketing ügyfélkezelés ügyfélkapcsolat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/11994 |
Similar Items
Első lépéseim egy kreatív ügynökségnél
: Duska Borbála
: Duska Borbála
Arculatváltás a Selector digitális ügynökségnél
: Frang Zsófia
: Frang Zsófia
Az ügyfélkezelés és rendszerei
: Fodor Nóra
: Fodor Nóra
Rendezvények szervezése és lebonyolítása a RagazzArt Rendezvényszervező ügynökségnél
: Mojzsis Martin
: Mojzsis Martin
Kiemelt ügyfélkezelés egy multinacionális vállalaton keresztül
: Petrovic István
: Petrovic István
Versenypiaci ügyfélkezelés a Magyar Telekomnál
: Nagyistók Rebeka
: Nagyistók Rebeka
Ügyfélkezelés a streaming szolgáltatások világában
: Barkóczi Lili
: Barkóczi Lili
Az általános ügyfélkezelés és ügyfélpanaszok kezelése
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Ügyfélkezelés az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
: Horváth Krisztina
: Horváth Krisztina
Ügyfélkezelés fontossága a számviteli szolgáltatást nyújtó vállalatok esetében
: Horváth Bettina Tímea
: Horváth Bettina Tímea
Rendelés-feldolgozás és az értékesítés folyamatának ismertetése egy logisztikai KKV bemutatásán keresztül
: Szabolcsi Amarilla Ivett
: Szabolcsi Amarilla Ivett
Ügyfélkezelés a Med-Hom Bt-nél
: Zakar Tünde
: Zakar Tünde
Az ügyfélszolgálat működése és az ügyfélkezelés egy multinacionális logisztikai vállalatnál
: Török Géza
: Török Géza
Az ügyfélkezelés bemutatása marketing szempontból a Beauty World Net Kft – n keresztül
: Szórádi Genovéva Lejla
: Szórádi Genovéva Lejla
Ügyfélkezelés a Budapesti Közlekedési Ügyfélkapcsolatok Zrt.-nél
: Bostay Kinga
: Bostay Kinga
Vállalati ügyfélkezelés és számlavezetési folyamatok a Budapest Banknál
: Boros Petra Krisztina
: Boros Petra Krisztina
A beszerzés ismertetése, a beszerzés folyamatának bemutatása a Vodafone Magyarország Zrt-nél
: Szikszai Zoltán
: Szikszai Zoltán
A Magyar Posta Zrt. Komplex Logisztikai Központjának Ismertetése és Raktározási Folyamatának Felépítése
: Marjai Bercel Gábor
: Marjai Bercel Gábor
A minőségi ügyfélkezelés az Extreme Digital- eMAG Kft-nél
: Pogány Arnold
: Pogány Arnold
Hatékonyabb ügyfélkezelés SAP CRM segítségével a hazai szabadkereskedelmi gázpiacon
: Hovodzák Mátyás
: Hovodzák Mátyás
A Magyar Mezőgazdasági Múzeum és Könyvtár beszerzési folyamatának ismertetése, szállítókkal történő kapcsolattartás bemutatása
: Mike-Domán Edit
: Mike-Domán Edit
Banki ügyfélkapcsolatok sajátosságai egy kiválaszott ügyfélszegmensnél; illetve problémás ügyfélkezelés a bank gyakorlatában
: Megyeri Péter
: Megyeri Péter
Ügyfélkezelés fejlesztése a hibabejelentés menetének és támogató rendszereinek fejlesztésével egy magyarországi vállalatnál
: Szegi Ákos
: Szegi Ákos
Jelzáloghitelezés és a hozzá kapcsolódó problémás ügyfélkezelés az OTP Bank gyakorlatában
: Nagy Ákos
: Nagy Ákos
Projektfinanszírozás elméletének ismertetése és gyakorlatának bemutatása egy középvállalat példáján szemléltetve
: Berta Bettina
: Berta Bettina
Lakossági jelzáloghitelezés és a hozzá kapcsolódó problémás ügyfélkezelés az OTP Bank gyakorlatában
: Nagy Ákos
: Nagy Ákos
Ügyfélkezelés gyakorlata és szerepe a Lakáskezelő Építőipari és Szolgáltató Kft.-nél
: Szabó Sándor
: Szabó Sándor
Beszerzés folyamatainak ismertetése egy vállalat példáján
: Szücs Dorottya
: Szücs Dorottya
A jövedelemadók ismertetése
: Priegl Ágnes
: Priegl Ágnes
Egy exportügylet folyamatának elemzése
: Somogyi Dóra
: Somogyi Dóra
Vál turizmusfejlesztési lehetőségeinek ismertetése
: Dudás Zsuzsa
: Dudás Zsuzsa
Utazásszervezési irodák affiliate marketing folyamatának optimalizálása
: Nagy Orsolya
: Nagy Orsolya
Az Essilor Optika kft. marketingkommunikációjának ismertetése
: Buzás Eszter
: Buzás Eszter
A Multi Rock Salt Kft. egyszerűsített végelszámolási folyamatának és számviteli feladatainak bemutatása, valamint az eljáráshoz kapcsolódó jogi és adózási teendők ismertetése
: Fidel Levente
: Fidel Levente
Egy webfejlesztési projekt folyamatának vizsgálata
: Bretz Richárd Vilmos
: Bretz Richárd Vilmos
Egy cégcsoport vásárlási folyamatának bemutatása
: Szalai Zsanett Kitti
: Szalai Zsanett Kitti
Egy kisvállalkozás beruházási folyamatának megvalósulása
: Dávid Krisztina
: Dávid Krisztina
Könyvvizsgálat ismertetése termelő vállalkozások esetén
: Kompa Brigitta Ildikó
: Kompa Brigitta Ildikó
Stratégiai és operatív tervezés a bankoknál, valamint "A" Bank tervezési folyamatának bemutatása
: Nemes Tamás
: Nemes Tamás
Egy családi vállalkozás tevékenységének rövid, átfogó ismertetése, jövedelmezőségének elemzése
: Tóth Szonja
: Tóth Szonja
Similar Items
-
Első lépéseim egy kreatív ügynökségnél
: Duska Borbála -
Arculatváltás a Selector digitális ügynökségnél
: Frang Zsófia -
Az ügyfélkezelés és rendszerei
: Fodor Nóra -
Rendezvények szervezése és lebonyolítása a RagazzArt Rendezvényszervező ügynökségnél
: Mojzsis Martin -
Kiemelt ügyfélkezelés egy multinacionális vállalaton keresztül
: Petrovic István