A munkáltatói márka jelentősége és megítélése, valamint generációs preferenciák vizsgálata a Baby Boom, X és Y generáció körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sterl Alexandra
További közreműködők: Andrási Mónika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Munkáltatói márka
Generációk
Employer branding
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/12083

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg12083
005 20170518085804.0
008 170518suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Sterl Alexandra 
245 1 2 |a A munkáltatói márka jelentősége és megítélése, valamint generációs preferenciák vizsgálata a Baby Boom, X és Y generáció körében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c - Sterl Alexandra 
695 |a Munkáltatói márka 
695 |a Generációk 
695 |a Employer branding 
700 0 1 |a Andrási Mónika  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/12083/1/Sterl_Alexandra_szakdolgozat_nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés