EGY KONKRÉT MARKETING KAMPÁNY ONLINE HATÉKONYSÁGÁNAK BEMUTATÁSA
Elmentve itt :
Szerző: | Flaskár László Gergely |
---|---|
További közreműködők: | Brávácz Ibolya |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Online marketing kommunikáció hatékonyság online kampány marketingkommunikációs eszközök |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1213 |
Hasonló tételek
Hinora Globál Marketing Kft. marketingkommunikációja és egy konkrét kampány tervezése
: Kovács Szandra
: Kovács Szandra
A Rossmann Fresh & Crazy kampány hatékonyságának elemzése
: Tomor Dániel
: Tomor Dániel
Marketing a hálózati gazdaságban E-marketing és e-PR eszközök és megoldások Online marketing kampány kritikai bemutatása
: Géczi Zsófia
: Géczi Zsófia
Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány
: Csúri Adél
: Csúri Adél
Termékbevezető kampány, jégre töltve
: Mészáros Luca
: Mészáros Luca
Az online marketingkommunikáció fontossága napjainkban - Wizz Air kampány elemzése
: Varga-Kiss Boglárka
: Varga-Kiss Boglárka
Egy konkrét cég webshopjának elemzése, és online marketing eszközeinek fejlesztése
: László Flóra
: László Flóra
A Mesterséges intelligencia szerepe a marketing kampány tervezésében és a fogyasztói oldallal való kommunikációban
: Bartonovszki Gergely
: Bartonovszki Gergely
Két amerikai elnökválasztási kampány összehasonlító vizsgálata
: Merhala Bettina
: Merhala Bettina
A teaser kampány és pszichológiai hatásai
: Elek Zsuzsanna
Megjelent: (2009)
: Elek Zsuzsanna
Megjelent: (2009)
Egy nyertes kampány bemutatása. A Vajda Papír Kft. OOOPS! márkájának kommunikációs kampánya
: Bíró Gergő Tamás
: Bíró Gergő Tamás
Az online marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata egy adott szállodalánc példáján
: Gendur Nikolett
: Gendur Nikolett
A véleményvezérek szerepe a marketingkommunikációban és gyakorlati alkalmazásuk egy kampány során
: Horváth Bence
: Horváth Bence
A Kvint-R Kft. nyomtatópiaci marketingstratégiájának, - aktivitásának elemzése, nyomtatópiac kutatása, marketing kampány tervezése
: Molnár Krisztina
: Molnár Krisztina
A MeToo-kampány társadalomtörténeti előzményei, gender-elméleti vizsgálata
: Csordás Bettina
: Csordás Bettina
Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára
: Paholcsek Bálint
: Paholcsek Bálint
Online marketingkommunikáció bemutatása az e-kereskedelemben egy konkrét példán keresztül.
: Troll Kitti
: Troll Kitti
A fenntartható marketing hatékonyságának vizsgálata a Vinted online piactér tevékenységén keresztül
: Dobos Panna Zsuzsanna
: Dobos Panna Zsuzsanna
Online és offline marketing tevékenységek bemutatása és hatékonyságának elemzése a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül
: Györgyi Petra
: Györgyi Petra
Egy konkrét vállalkozás marketing logisztikájának elemzése
: Barta Szabina Andrea
: Barta Szabina Andrea
Az MKB Bank marketingtevékenységének elemzése, az MKB otthonkereső kampány bemutatásán keresztül
: Liska Alexandra
Megjelent: (2012)
: Liska Alexandra
Megjelent: (2012)
Online marketing egy biztosítási alkusznál
: Takács dr. Gergely
: Takács dr. Gergely
Marketing hatékonyságának vizsgálata a social médiában
: Turós Alexandra Linda
: Turós Alexandra Linda
A marketing és sales kontrolling rendszerek vizsgálata egy konkrét vállalat esetében
: Péter László
: Péter László
Egy konkrét vállalat pénzügyi elemzése
: Ipsits Gergely Gábor
: Ipsits Gergely Gábor
Egy konkrét kisvállalkozás működésének elemző bemutatása
: Lipők-Tóth Réka
: Lipők-Tóth Réka
Adatelemzési folyamatok hatékonyságának optimalizálása
: Huk László
: Huk László
A vizuális arculati tényezők jelentőségének növekedése az online marketing fejlődésével egy konkrét márka kapcsán
: Nagy Berndett Blanka
: Nagy Berndett Blanka
A Coca-Cola influencer marketing hatékonyságának vizsgálata
: Takács Tímea
: Takács Tímea
A Macron-jelenség vizsgálata az elnökválasztási kampány során, illetve az elnökség első évében
: Pandur-Szilágyi Enikő Erzsébet
: Pandur-Szilágyi Enikő Erzsébet
Egy átalakulás folyamatának bemutatása konkrét vállalkozáson keresztül
: Kónya Zsanett Nikolett
: Kónya Zsanett Nikolett
Rendezvényszervező vállalat, egy konkrét fejlesztési projektjének bemutatása
: Franyó Bettina Sixtin
: Franyó Bettina Sixtin
Egy konkrét kisvállalkozás javasolt üzleti tervének bemutatása
: Balázs Judit
: Balázs Judit
Szálloda üzemeltetésének bemutatása egy konkrét példa alapján
: Vass Beáta
: Vass Beáta
Fair trade bemutatása egy konkrét vállalkozáson keresztül
: Müller Orsolya
: Müller Orsolya
A fuvarszervezés hatékonyságának növelése online nyomon követő felület használatával
: Fülöp Anna
: Fülöp Anna
Üzletfejlesztési projektjavaslat online bolt bevezetésére egy konkrét vállalat példáján keresztül
: Fehér Roland
: Fehér Roland
Üzleti vállalatok online közösségi oldalakon, lehetőségek bemutatása és konkrét megjelenések elemzése
: Horváth Eszter
Megjelent: (2014)
: Horváth Eszter
Megjelent: (2014)
A Kávé Bár Bt. sikere a hálózati gazdaságban az online marketing eszközök hatékonyságának értékelése tükrében
: Horváth Marianna Elza
: Horváth Marianna Elza
Az érzékszervi marketing hatékonyságának vizsgálata az egyetemisták körében
: Denkovics Dorina
: Denkovics Dorina
Hasonló tételek
-
Hinora Globál Marketing Kft. marketingkommunikációja és egy konkrét kampány tervezése
: Kovács Szandra -
A Rossmann Fresh & Crazy kampány hatékonyságának elemzése
: Tomor Dániel -
Marketing a hálózati gazdaságban E-marketing és e-PR eszközök és megoldások Online marketing kampány kritikai bemutatása
: Géczi Zsófia -
Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány
: Csúri Adél -
Termékbevezető kampány, jégre töltve
: Mészáros Luca