Egy hazai dizájner márka marketingkommunikációjának vizsgálata és elemzése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Fehér Klaudia Irén
Other Authors: Brávácz Dr. Ibolya
Format: Thesis
Kulcsszavak:Marketingkommunikáció
Divatcikkek marketingkommunikációja
közösségi média, social media, márkakövetés, márka
hazai divatipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/12204

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg12204
005 20170518115435.0
008 170518suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fehér Klaudia Irén 
245 1 0 |a Egy hazai dizájner márka marketingkommunikációjának vizsgálata és elemzése   |c Fehér Klaudia Irén  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a   
695 |a Marketingkommunikáció  
695 |a Divatcikkek marketingkommunikációja 
695 |a közösségi média, social media, márkakövetés, márka 
695 |a hazai divatipar 
700 1 |a Brávácz Dr. Ibolya  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/12204/1/Feh%C3%A9r%20Klaudia%20Ir%C3%A9n%20-%20Szakdolgozat%20%28felt%C3%B6lt%C3%A9s%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/12204/7/Titkos%C3%ADt%C3%A1si_k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés