Egy hazai dizájner márka marketingkommunikációjának vizsgálata és elemzése
Saved in:
Main Author: | Fehér Klaudia Irén |
---|---|
Other Authors: | Brávácz Dr. Ibolya |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Divatcikkek marketingkommunikációja közösségi média, social media, márkakövetés, márka hazai divatipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12204 |
Similar Items
A Fitrade márka elemzése és marketingkommunikációjának vizsgálata
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
A mai dizájn cukrászat bemutatása
: Budaházi Ágnes
: Budaházi Ágnes
Digitális eszközkezelők és dizájn rendszerek a marketing alkalmazásában
: Győrfi Blanka
: Győrfi Blanka
A fagylalt térhódítása a XXI. századi dizájner termékekig
: Csüllög Anna
: Csüllög Anna
Fót Város Önkormányzata marketingkommunikációjának elemzése
: Fehér Gáspár
: Fehér Gáspár
Ár, minőség és termék dizájn fontosságának az összehasonlítása az optikai piacon országszerte
: Varga Tícia
: Varga Tícia
Villa Pianciani marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
A hazai financial technology vállalatok marketingkommunikációjának jellemzői
: Ertl Mátyás
: Ertl Mátyás
Az Aquaworld Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szűcs Kornélia
: Szűcs Kornélia
A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése
: Markotányos Anna Judit
: Markotányos Anna Judit
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka
: Bodzán Réka
Kiskereskedelmi vállalatok marketingkommunikációjánák átfogó elemzése
: Simoncsik Bettina
: Simoncsik Bettina
A Kifli.hu marketingkommunikációjának elemzése
: Tenk Márton Miklós
: Tenk Márton Miklós
A Formula-1 marketingkommunikációjának elemzése
: Keserü Dorina
: Keserü Dorina
A Lufthans Technik Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
A Sziget Fesztivál online marketingkommunikációjának elemzése
: Váncza Panna
: Váncza Panna
A hévízi szállodák marketingkommunikációjának kritikus elemzése
: Trbovics Zóra
: Trbovics Zóra
Philips Magyarország marketingkommunikációjának elemzése-Szépségápolási terület
: Maruzs Hanna Bianka
: Maruzs Hanna Bianka
Egy családi térkő üzem marketingkommunikációjának bemutatása
: Döbörhegyi Balázs
Published: (2014)
: Döbörhegyi Balázs
Published: (2014)
A Diego Kereskedelmi Kft. marketingkommunikációjának bemutatása, elemzése és értékelése hazai és nemzetközi szinten
: Csernák Szilvia
: Csernák Szilvia
A Lázár Lovaspark marketingkommunikációjának elemzése és fejlesztése
: Gönczöl Kitti
: Gönczöl Kitti
A Szepes Gyula Művelődési Központ marketingkommunikációjának elemzése
: Szlovák Dorottya Mária
: Szlovák Dorottya Mária
A Budapest Park bemutatása, szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése
: Martinkó Dorka
: Martinkó Dorka
A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
: Staud Fanni
: Staud Fanni
Egy márka felvevő piacának vizsgálata, szegmentálás, vásárlás-ösztönzés elemzése
: Riedl Fruzsina Anna
: Riedl Fruzsina Anna
A WWF Magyarország marketingkommunikációjának bemutatása
: Falu Gabriella Krisztina
Published: (2014)
: Falu Gabriella Krisztina
Published: (2014)
A Suzuki Motorrad marketingkommunikációjának átdolgozása
: Gere Zoltán
: Gere Zoltán
A BMW i almárka magyarországi marketingkommunikációjának bemutatása és elemzése
: Decker Vivien
: Decker Vivien
Eseménymarketing és közösségi oldalak - a Breier Farm marketingkommunikációjának elemzése
: Harmath Mária
: Harmath Mária
A RedBull marketingkommunikációjának vizsgálata az extrém sportok területén
: Réti Rafael
: Réti Rafael
A Globe Trans Cargo Kft. marketingkommunikációjának értékelő elemzése és fejlesztése
: Kristóf Zoltán
: Kristóf Zoltán
A Robert Bosch Kft. marketingkommunikációjának elemzése, és annak fejlesztési lehetőségei
: Terényi Viktória Zsófia
: Terényi Viktória Zsófia
A Best Dance tánciskola marketingkommunikációjának megtervezése
: Urbán Tamás
: Urbán Tamás
A Bors GasztroBár marketingkommunikációjának bemutatása
: Csernus Mátyás
: Csernus Mátyás
Az Essilor Optika kft. marketingkommunikációjának ismertetése
: Buzás Eszter
: Buzás Eszter
A BegaOutlet marketingkommunikációjának fejlesztési lehetőségei
: Tóth Evelin
: Tóth Evelin
A Vagheggi Kft. marketingkommunikációjának elemző ismertetése
: Dinnyeiné Méhes Éva Beatrix
: Dinnyeiné Méhes Éva Beatrix
Újrahasznosítási lehetőségek marketingkommunikációjának hatékonysága a textiliparban
: Demeter Ágoston
: Demeter Ágoston
A street food láncok márkaépítési folyamatainak, marketingkommunikációjának, fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Tóth Dávid
: Tóth Dávid
Hogyan népszerűsítsünk egy alternatív pop rock együttest? Egy zenekar marketingkommunikációjának kialakítása
: Cseh Ildikó
: Cseh Ildikó
Similar Items
-
A Fitrade márka elemzése és marketingkommunikációjának vizsgálata
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna -
A mai dizájn cukrászat bemutatása
: Budaházi Ágnes -
Digitális eszközkezelők és dizájn rendszerek a marketing alkalmazásában
: Győrfi Blanka -
A fagylalt térhódítása a XXI. századi dizájner termékekig
: Csüllög Anna -
Fót Város Önkormányzata marketingkommunikációjának elemzése
: Fehér Gáspár