A Red Bull marketingstratégiája és az SBM rendszer egyetemistákra gyakorolt hatása
Saved in:
Main Author: | Takács Péter |
---|---|
Other Authors: | Zsigmond Száva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Red Bull SBM Marketingstratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12370 |
Similar Items
A Red Bull Air Race országimázsra és turizmusra gyakorolt hatása
: Erdős Dóra
: Erdős Dóra
Az egyetlen márka, ami szárnyakat ad - A Red Bull marketingstratégiája
: Nyul Andrea
: Nyul Andrea
A Red Bull megjelenése a kereskedelemben.
: Boros Péter
: Boros Péter
A Red Bull Labdarúgócsapatainak Brandépítése
: Hegedűs Patrik
: Hegedűs Patrik
A Red Bull online megjelenése és tevékenysége
: Megyik Enikő
: Megyik Enikő
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge
: Lakner Csenge
A Red Bull globális és lokális marketingstratégiájának elemzése
: Mika Vivien
: Mika Vivien
A Red Bull limitált szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia
: Molnár Patrícia
Corporate marketing strategy and pricing from Red Bull’s perspective
: Németh Petra Gabriella
: Németh Petra Gabriella
A RedBull marketingkommunikációjának vizsgálata az extrém sportok területén
: Réti Rafael
: Réti Rafael
Red Bull Air Race World Series technical regulations ; Visszaszámlálás: a 2010-es büdzsé tervezete : fordítás
: Hajdu Edit
: Hajdu Edit
A Red Bull limitált nyári szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia
: Molnár Patrícia
A Red Bull Hungária Kft. pénzügyi tervének összeállítási folyamata
: Barabás Laura
: Barabás Laura
Analysis of sports marketing and sponsorship activities – Red Bull Hungary Ltd.
: Repa Orsolya
: Repa Orsolya
Red Bull rendezvények érvényesülése külföldön az anya országban és Magyarországon
: Repei Júlia
: Repei Júlia
A közösségi média szárnyakat ad, avagy a Red Bull közösségi média stratégiája
: Inhaizer Tamás Péter
: Inhaizer Tamás Péter
Pilvax, Red Bull, A Szavak Forradalma Egy marketingkommunikációs eszköz hatása a magyar kultúrára
: Horogh Zoltán
: Horogh Zoltán
A magyar energiaital piac bemutatása a Red Bull marketing tevékenységén keresztül
: Horváth András István
Published: (2013)
: Horváth András István
Published: (2013)
A Red Bull Hungária Kereskedelmi Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének elemzése a vállalkozás éves beszámolói alapján
: Huják Gergő Boáz
: Huják Gergő Boáz
A Sharing Economy üzleti modell bemutatása, annak hatása az egyetemistákra, az APUS applikáció - hallgatói vállalkozás szemszögéből
: Hegyi Dániel
: Hegyi Dániel
Red Angus Bt. készletleltárainak és leltározási gyakorlatának ellenőrzése
: Takács Tímea
: Takács Tímea
Az arizonai Red Rock Country turizmusának jellemzői és sajátosságai
: Szekér Mátyás István
: Szekér Mátyás István
Vállalatirányítási rendszer bevezetésének logisztikára gyakorolt hatása
: Kalmár Bence Adrián
: Kalmár Bence Adrián
A fordított áfa rendszere, alkalmazása és az adóbevételekre gyakorolt hatása
: Lázár Ádám
: Lázár Ádám
Az Európai Unió pénzügyi rendszere különös tekintettel Magyarországra gyakorolt hatása
: Csaba Enikő
: Csaba Enikő
Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer működése és gazdaságra gyakorolt hatása
: Hoffmann Richárd
: Hoffmann Richárd
Elektronikus zenei rendezvények marketingstratégiája
: Csibi Péter
: Csibi Péter
Az ATSA marketingstratégiája
: Borsos Rebeka
: Borsos Rebeka
Az Inditex marketingstratégiája
: Tatár Eszter Lotti
: Tatár Eszter Lotti
Az önkéntesség szervezetre gyakorolt hatása
: Kun-Nagy Klára
: Kun-Nagy Klára
Az informatika egészségügyre gyakorolt hatása
: Magyari Attila
: Magyari Attila
Lukoil marketingstratégiája
: Máthé Ildikó
: Máthé Ildikó
Similar Items
-
A Red Bull Air Race országimázsra és turizmusra gyakorolt hatása
: Erdős Dóra -
Az egyetlen márka, ami szárnyakat ad - A Red Bull marketingstratégiája
: Nyul Andrea -
A Red Bull megjelenése a kereskedelemben.
: Boros Péter -
A Red Bull Labdarúgócsapatainak Brandépítése
: Hegedűs Patrik -
A Red Bull online megjelenése és tevékenysége
: Megyik Enikő