Vendéglátás-etika az elméletben és a gyakorlatban (a Mercure City Center példáján keresztül)
Elmentve itt :
Szerző: | Izing Orsolya |
---|---|
További közreműködők: | Hámori Dr. Antal |
Kulcsszavak: | vendéglátás-etika Mercure City Center etikai kódexek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12375 |
Hasonló tételek
A Mercure Budapest City Center open recepciója
: Poszlóczki Flóra
: Poszlóczki Flóra
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor
: Rákó Dávid Gábor
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin
: Zélity Katalin
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna
: Ványi Zsuzsanna
VÁLTOZIK A VILÁG – VÁLTOZZON AZ ETIKA IS? (korunk vendéglátás-etikai sajátosságai az Accor Hotels budapesti szállodáin keresztül)
: Izing Orsolya Zita
: Izing Orsolya Zita
A szállodák üzemelés alatti felújításának hatásvizsgálata a Mercure Budapest City Center példáján keresztül
: Urbanek Enikő
: Urbanek Enikő
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
Innovatív technológiai megoldások a Mercure City Center szálloda housekeeping területén
: Papp Anikó
: Papp Anikó
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
A Hotel Mercure Budapest City Center szálloda rendezvénytevékenységének bemutatása, kitelepüléssel járó partnerparti példáján keresztül bemutatva
: Kelemen Kinga
: Kelemen Kinga
A kommunikáció szerepe a Mercure Budapest City Center Front Office részlegén
: Ilyés Fanni
: Ilyés Fanni
A Mercure Budapest City Center F&B részlegének elemzése, szervezeti felépítése
: Boros Dóra
: Boros Dóra
A recepció technológiai fejlődése, középpontban a Mercure Budapest City Center open reception
: Hoffmann Laura Gabriella
: Hoffmann Laura Gabriella
A Mercure Budapest City Center által működtetett F&B részleg feladatainak elemzése
: Forgács Réka
: Forgács Réka
Változik a világ – változzon az etika is? Korunk vendéglátásetikai sajátosságai az Accor Hotels budapesti szállodáin keresztül
: Izing Orsolya, et al.
Megjelent: (2019)
: Izing Orsolya, et al.
Megjelent: (2019)
Korszerű költséggazdálkodás elméletben és gyakorlatban
: Viniczai Ágnes
: Viniczai Ágnes
Vezetési stílusok elméletben és gyakorlatban
: Békési Robin
: Békési Robin
A 4* Superior minősítés eléréséhez szükséges fejlesztések bemutatása a Mercure Budapest City Center szállodában
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
Az ügyfélkapcsolatok kezelése elméletben és gyakorlatban
: Békési Robin
: Békési Robin
VÁLLALATI PÉNZÜGYI TERVEZÉS ELMÉLETBEN ÉS GYAKORLATBAN
: Bessenyi Krisztina
: Bessenyi Krisztina
Közraktári hitelezés az elméletben és a gyakorlatban
: Csizmadia Gergely
Megjelent: (2014)
: Csizmadia Gergely
Megjelent: (2014)
Szervezeti belső kommunikáció az elméletben és a gyakorlatban
: Szivák Dóra
: Szivák Dóra
Egy kisvállalkozás pénzügyi tervének bemutatása elméletben és gyakorlatban
: Petrőczi Ildikó Zsófia
: Petrőczi Ildikó Zsófia
A housekeeping tevékenysége a Mercure Budapest City Centerben
: Petró Nikolett
: Petró Nikolett
A biztosítók beszámolójának sajátosságai - elemzési lehetőségek elméletben és gyakorlatban
: Sámel Katalin
: Sámel Katalin
A hatékony értékesítés elméletben és gyakorlatban az Eurosped Zrt.-nél
: Szakács Éva Zita
: Szakács Éva Zita
A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése
: Novák Nikolett
: Novák Nikolett
A tengeri konténeres szállítmányozás biztonsági kockázatainak kezelése elméletben és gyakorlatban
: Varga Eszter
: Varga Eszter
Vendéglátási etika és etikett
: Safranka Lexa
: Safranka Lexa
Az emberi erőforrás menedzsment alapjai. A toborzás-kiválasztás elméletben és gyakorlatban.
: Guttin Julianna Réka
: Guttin Julianna Réka
A katasztrófavédelem válságkommunikációja elméletben és gyakorlatban – Belső és Külső válságok kezelése
: Váradi Adrienn
: Váradi Adrienn
Krízis- és válsághelyzet kezelés elméletben és gyakorlatban - Válságkommunikáció a PR világában
: Újvári Laura
: Újvári Laura
A közösségi média, mint marketingkommunikációs eszköz bemutatása az elméletben és a gyakorlatban
: Munkácsi Péter
: Munkácsi Péter
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla
: Jakucska Nikoletta Csilla
Webáruház felépítése az alapoktól elméletben és gyakorlatban napjaink megváltozott piaci körülményei között
: Makra Márió
: Makra Márió
A szállodai értékesítés tevékenysége és szerepe a Mercure Budapest City Centerben
: Gubán Zsanett
: Gubán Zsanett
Corporate identity és a Westend City Center egyedi vállalati arculata
: Harmati Beáta
: Harmati Beáta
Humán és személyzeti controlling elméletben és a gyakorlatban bemutatva a pandémia alatt, vállalati példán keresztül
: Kovács Ádám
: Kovács Ádám
Emeleti munkaszervezés bemutatása a Courtyard Budapest City Center példája alapján
: Bekő Renáta
: Bekő Renáta
A berendezési tárgyak cseréjének hatása az Erzsébet Hotel City Center üzemeltetésére
: Muszti Anett
: Muszti Anett
Hasonló tételek
-
A Mercure Budapest City Center open recepciója
: Poszlóczki Flóra -
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor -
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin -
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna -
VÁLTOZIK A VILÁG – VÁLTOZZON AZ ETIKA IS? (korunk vendéglátás-etikai sajátosságai az Accor Hotels budapesti szállodáin keresztül)
: Izing Orsolya Zita