A környezettudatosság és a fenntarthatóság megjelenése és a vásárlók felé történő kommunikációja az IKEA-ban
Saved in:
Main Author: | Nagy Evelin |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Kulcsszavak: | Környezettudatosság Fenntarthatóság kommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12466 |
Similar Items
A fenntarthatóság és a környezettudatosság megjelenése Németországban lakossági és vállalati szinten
: Ládi Eszter Kata
: Ládi Eszter Kata
Környezettudatosság megjelenése az épülő Avar Hotelben
: Kiss Milán
: Kiss Milán
A konferenciaturizmus útja a fenntarthatóság felé
: Varga Rita
: Varga Rita
A Z-generáció felé történő munkaadói márkaépítés
: Tolnai Klaudia
: Tolnai Klaudia
A Z-generáció felé történő munkaadói márkaépítés
: Bárdossy Kornél
: Bárdossy Kornél
A Z-generáció felé történő munkaadói márkaépítés
: Illés Barbara Petra
: Illés Barbara Petra
A környezettudatosság és fenntarthatóság a Wienerberger Magyarország életében
: Fekete Krisztina
: Fekete Krisztina
A környezettudatosság és fenntarthatóság a Wienerberger Magyarország életében
: Fekete Krisztina
: Fekete Krisztina
Úton a fenntarthatóság felé – Építőkockák és útválasztások
: Szennay Áron
Published: (2018)
: Szennay Áron
Published: (2018)
A fenntarthatóság kommunikációja
: Bódi Edit
: Bódi Edit
Az Utazás kiállítás kommunikációja 2020-ban
: Gácsi Dorka Éva
: Gácsi Dorka Éva
A fenntarthatóság és környezettudatosság megjelenése a fesztiválszervezésben a zalaegerszegi Egerszeg Fesztivál és a Kecskeméti Hírös Hét példáján keresztül
: Benke Bianka
: Benke Bianka
A környezettudatosság jelentőségének vizsgálata a vállalati CSR-ban és vásárlói döntéshozatalban kozmetikumok esetén
: Bagi Beáta
: Bagi Beáta
A Z generáció felé történő munkaadói márkaépítés a Raiffeisen Banknál
: Szakács Dóra Anna
: Szakács Dóra Anna
A fenntarthatóság és a környezettudatosság megjelenése Németországban- a klímavédelmi tervek sikeressége, a jelenlegi helyzet hatása és lakossági szokások értékelése
: Ládi Eszter Kata
: Ládi Eszter Kata
A Liliomkerti piacon vásárlók felelősségvállalása
: Balogh Zsófia
: Balogh Zsófia
Vásárlók és vásárlások az m-kereskedelemben
: Simoncsik Alexandra
: Simoncsik Alexandra
Vásárlók és vásárlások az M-kereskedelemben
: Kalamár Mátyás
: Kalamár Mátyás
A fenntarthatóság megjelenése a gasztronómiában
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Az influenszermarketing hatása a vásárlók döntéshozatalára
: Óvári Zsófia Zsuzsanna
: Óvári Zsófia Zsuzsanna
Magyarországi kriptovaluta vásárlók fogyasztói magatartása
: Kovács Boldizsár László
: Kovács Boldizsár László
IKEA és a CSR
: Beck Dzsenifer
: Beck Dzsenifer
A Fenntarthatóság Szigete? - Környezettudatosság és greenwashing vizsgálata a Sziget Fesztivál példáján keresztül.
: Barna Bianka Gabriella
: Barna Bianka Gabriella
A szubszaharai Afrika felé történő nyitás lehetőségei, kiemelten Nigéria és Ghána esetében
: Barna-Varga Mónika
: Barna-Varga Mónika
Környezettudatosság, környezetbarát termékek jelentősége, és ezek megjelenése a hazai vásárlói szokásokban
: Sipőcz Mónika
: Sipőcz Mónika
A fenntarthatóság és a környezettudatosság megjelenése Németországban- a klímavédelmi tervek sikeressége, a jelenlegi világgazdasági helyzet hatása és a lakossági szokások értékelése
: Ládi Eszter Kata
: Ládi Eszter Kata
Egy online platform népszerűsítése kutyatenyésztők és kutyát vásárlók körében
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Fogyasztók és vállalatok a környezettudatosság jegyében
: Nagy Dalma
: Nagy Dalma
IKEA hatása a fogyasztókra
: Csajbók Orsolya
: Csajbók Orsolya
A környezettudatosság és a fenntarthatóság szerepe a beruházási döntéseket támogató vezetői számviteli rendszer működésében
: László Edina
: László Edina
„Az asztaltól a szántóföldig” – a vendéglátóhelyek helyi minőségi alapanyag igényei és azok közvetítése az előállítók felé A beszerzési körülmények az eladók és a vásárlók szemszögéből
: Kovács Lajos
: Kovács Lajos
Magyar e-vásárlók külföldi és belföldi vásárlásainak összehasonlítása
: Berta Ádám
: Berta Ádám
Similar Items
-
A fenntarthatóság és a környezettudatosság megjelenése Németországban lakossági és vállalati szinten
: Ládi Eszter Kata -
Környezettudatosság megjelenése az épülő Avar Hotelben
: Kiss Milán -
A konferenciaturizmus útja a fenntarthatóság felé
: Varga Rita -
A Z-generáció felé történő munkaadói márkaépítés
: Tolnai Klaudia -
A Z-generáció felé történő munkaadói márkaépítés
: Bárdossy Kornél